Aanmelding anders dan anderen forum

Hier kun je de forumregels vinden en je aanmelden voor de diverse subfora.
Gebruikersavatar
Angelique
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11872
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 11:09 am

Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Angelique »

Aanmelden
Je kan je aanmelden dmv deze aanmeld draad.

Aangezien dit voor iedereen te lezen is, kan je vertrouwelijke info ook per PB doorgeven aan de moderators, Nic, LindaJager of Angelique.
Aan de hand van de gestelde criteria, overleggen de moderators
je toegang tot het anders forum.


Dit forum is bedoeld voor mensen met kinderen die "anders" zijn, een nogal brede omschrijving voor kinderen die bijvoorbeeld een diagnose binnen het autisme spectrum hebben, AD(H)D of HB met gedragsproblematiek. Ook mensen die op weg zijn naar een diagnose zijn natuurlijk welkom.



Waarbij we duidelijk willen stellen: niet alleen halen, ook brengen! Dat geldt voor iedereen op dit forum, we zullen ook regelmatig kijken of mensen nog wel actief meedoen en eventuele pure meelezers verwijderen. Juist vanwege de gevoeligheid van het onderwerp zijn we veel strenger op dit gebied dan bij andere J&J onderdelen.




Om toegelaten te worden tot een besloten forum is het prettig als mensen je eerst leren kennen. Heb je nog weinig in de andere onderdelen gepost of nog niet daar voldoende van jezelf laten zien, is het nog niet mogelijk om op dit subforum deel te nemen.
Laatst gewijzigd door Angelique op do apr 12, 2012 10:45 am, 3 keer totaal gewijzigd.
:crazy:
Rembrandt

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Rembrandt »

Angelique schreef:Aanmelden
Je kan je aanmelden dmv deze aanmeld draad.

Aangezien dit voor iedereen te lezen is, kan je vertrouwelijke info ook per PB doorgeven aan de moderators, Nic, LindaJager of Angelique.
Aan de hand van de gestelde criteria, overleggen de moderators
je toegang tot het anders forum.


Dit forum is bedoeld voor mensen met kinderen die "anders" zijn, een nogal brede omschrijving voor kinderen die bijvoorbeeld een diagnose binnen het autisme spectrum hebben, AD(H)D of HB met gedragsproblematiek. Ook mensen die op weg zijn naar een diagnose zijn natuurlijk welkom.



Waarbij we duidelijk willen stellen: niet alleen halen, ook brengen! Dat geldt voor iedereen op dit forum, we zullen ook regelmatig kijken of mensen nog wel actief meedoen en eventuele pure meelezers verwijderen. Juist vanwege de gevoeligheid van het onderwerp zijn we veel strenger op dit gebied dan bij andere J&J onderdelen.




Om toegelaten te worden tot een besloten forum is het prettig als mensen je eerst leren kennen. Heb je nog weinig in de andere onderdelen gepost of nog niet daar voldoende van jezelf laten zien, is het nog niet mogelijk om op dit subforum deel te nemen.


Beste Angelique,

Ik zou me graag willen aanmelden op dit topic. Weet alleen niet goed hoe. Hopelijk is dit voldoende

Waar moet ik wat schrijven over ons gezin? Wat wil je weten? Onze diagnoses of kopies daarvan?

gr. Renate
Nickey

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Nickey »

Om toegelaten te worden tot een besloten forum is het prettig als mensen je eerst leren kennen. Heb je nog weinig in de andere onderdelen gepost of nog niet daar voldoende van jezelf laten zien, is het nog niet mogelijk om op dit subforum deel te nemen.


Hoi Renate, welkom terug!
In het kader van de bovengenoemde tekst is het nog niet direct mogelijk je toe te laten tot de besloten sub "anders" Als je vragen hebt, dan kun je ze in elk geval op BS kwijt en dan hoop ik dat je snel helemaal ingeburgerd bent. Wil je tegen die tijd weer een verzoek doen, dan gooien we het in de groep.

Groetjes, Nicolette (moderator sub Anders)
Nickey

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Nickey »

Hoi Renate,
Ik zie dat je een privé verhaal had gepost en het gelukkig snel weer had verwijderd. Je mág altijd pb'en (iedereen mag pb'en :D ) maar kijk even naar mijn eerste antwoord.
Op dit moment ben je nog te onbekend op het forum om bij de sub te kunnen worden toegelaten. Dat is mét of zonder pb. Het is een besloten groep waarbij men éerst mensen wil leren kennen op het grote forum (de andere onderdelen die minder privacy gevoelig zijn) en dán kijken of je past binnen de sub Anders.

Ik denk dat Emmy dus met 'dan komt het goed' bedoelt dat je bericht dan bij de juiste mensen aankomt, dat is zéker het geval, toelating op de sub echter komt momenteel níet goed.

Zie je graag op andere delen van het forum en iedereen die op sub Anders zit en zich aangesproken voelt binnen bijv. BS te reageren, die zal dat zéker doen!

Nic.
Gebruikersavatar
Emmy
J&J HAWAII
Berichten: 7391
Lid geworden op: ma mar 19, 2012 10:36 am

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Emmy »

Nickey schreef:Ik denk dat Emmy dus met 'dan komt het goed' bedoelt dat je bericht dan bij de juiste mensen aankomt
Ja, dat bedoelde ik inderdaad! :)
Rembrandt

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Rembrandt »

Nickey schreef:Hoi Renate,
Ik zie dat je een privé verhaal had gepost en het gelukkig snel weer had verwijderd. Je mág altijd pb'en (iedereen mag pb'en :D ) maar kijk even naar mijn eerste antwoord.
Op dit moment ben je nog te onbekend op het forum om bij de sub te kunnen worden toegelaten. Dat is mét of zonder pb. Het is een besloten groep waarbij men éerst mensen wil leren kennen op het grote forum (de andere onderdelen die minder privacy gevoelig zijn) en dán kijken of je past binnen de sub Anders.

Ik denk dat Emmy dus met 'dan komt het goed' bedoelt dat je bericht dan bij de juiste mensen aankomt, dat is zéker het geval, toelating op de sub echter komt momenteel níet goed.

Zie je graag op andere delen van het forum en iedereen die op sub Anders zit en zich aangesproken voelt binnen bijv. BS te reageren, die zal dat zéker doen!

Nic.
Hoi Nicky,

dat is nu juist het probleem. Ik ben niet goed in sociale vaardigheden en ben een beetje kopschuw geworden na eerdere ervaringen op fora. daarom wilde ik alleen bij soortgelijken en niet met anderen omdat ik dan weet dat er weer moeilijkheden komen waar ik weer overstuur van wordt. Ik was vroeger van verschillende fora lid en heb nare ervaringen daarmee gehad. Gewoon met iemand babbelen durf ik niet zo goed meer. Alles wat je schrijft kan anders geinterpreteerd worden met schelden en toestanden en uitsluitingen en hele groepen tegen je, als gevolg.
Nickey

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Nickey »

Hoi Renate,

Je schrijft openbaar, dus ik reageer openbaar. Ik kreeg ook al PB's van mensen die niet snappen waaróm.
Zonder in detail te treden op jouw persoonlijke situatie is de gang van zaken op JJ vrij simpel. Er zijn een aantal openbare gedeelten, een aantal semi besloten gedeelten waarop je vrij snel na de koetjes & kalfjes (het kennismakingsmoment) kunt gaan meeschrijven en zeer besloten gedeelten waar alleen díegenen toegang hebben die in het schuitje zitten.

Hoewel ik volkomen begrijp wat je schrijft vind ik dat de beschermende maatregelen die getroffen zijn voor de mensen in de 'schuitjes' heel belangrijk zijn. Wat is ons vertrouwen waard als je ineens van de kriteria afwijkt en de poort wagenwijd openzet? Dat je nare ervaringen hebt opgedaan op andere fora wéet ik. Ook ik loop mee vanaf 2001 en ik heb een olifantengeheugen :D Toch denk ik niet dat wij moeten akteren op de dingen die ánderen hebben veroorzaakt. Dan houden we niet vast aan onze eigen identiteit waar we al járen voor vechten en die we zo goed koesteren.

Natuurlijk gaat ook hier wel eens wat fout door onbegrip of pure tekst. Tóch denk ik dat we behoórlijk mild zijn en mensen naar waarde / op de bedoeling áchter de woorden weten te schatten. Er wordt vóór de storm toch écht wel 6x gevraagd of dat wat wij denken dat er staat er ook werkelijk staat?? Dan zou je denken dat je nog 5x de kans hebt om te verduidelijken wat je wél bedoelt. Men heeft wel geduld.
Het feit dat ik écht moeite doe om dit geheel zo goed mogelijk te beantwoorden voor je, moge model staan voor wat ik bedoel.

Toch zit er dan ook weer een andere kant aan. Stél dat je werkelijk regelmatig overkomt als de ónbedoelde !! "olifant in de porceleinkast" dan denk ik dat we dat ook zéker niet op "Anders" moeten gaan uitproberen. De emoties lopen daar tóch al vaak zéer hoog op en dan is het risico op uitglijders misschien nóg wel groter. Als dat gebeurt is de sub Anders niet meer de veilige uitlaatklep van emoties die het wás.

Ik snap dat je nu in een patstelling zit. Anders laat je niet toe vanwege de kriteria, je 'durft' elders niet omdat het fout zou kúnnen gaan en wat nu?

Het enige dat ik kan doen is je 'uitdagen' het tóch te proberen, bijv. op de semi-besloten sub van basisschool. Als in de loop van de tijd niemand daar uit de bocht vliegt, dan praten we toch gewoon wéer?

Ik hoop dat ik in elk geval mijn antwoord duidelijk heb gegeven en dat je snapt waar de haken en ogen zitten.

Nic.
Gebruikersavatar
jipirene
J&J SANTORINI
Berichten: 3132
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 12:00 am

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door jipirene »

Het is ook mijn schuld meiden. Ik heb Renate gisteren gesproken over de telefoon en haar, in mijn naiviteit en enthousiasme weer van haar te horen, uitgedaagd om vooral weer lid te worden van J&J en haar op de rubriek "Anders" gewezen.

Sorry aan beide partijen voor mijn ondoordachtzaamheid. Ik hoop dat Renate het antwoord van Nicolette begrijpt en accepteert en dat ze wel blijft komen hier.

Irene
Amber 24, Josien 21, Dorith 20, Maureen 18, Babet 14
Nickey

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Nickey »

Onlangs een zelfde geval gehad van ópperst enthousiasme :D :D :D
Het komt uit een goed hart meid!!

En ik heb weer 's de kans gekregen om onverzettelijke starheid te mogen ventileren op dit forum.... EN bedankt! hahahahahaaa

Geeft niet, ik kan het lijden 8)

Nic.
Gebruikersavatar
LindaJager
J&J MALEDIVEN
Berichten: 16913
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:03 am

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door LindaJager »

Nickey schreef:En ik heb weer 's de kans gekregen om onverzettelijke starheid te mogen ventileren op dit forum.... EN bedankt! hahahahahaaa
Dan wil ik hierbij ook nog wel even duidelijk maken dat dit niet alleen de beslissing van Nic is ::wink: Zo werkt ons deel van het forum nl niet.
Linda mv Lucas 11/10/2000, Robert 24/12/2002 en Vincent 12/11/2006
Nickey

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Nickey »

Jemig Linda, zit ik hier een beetje de zwarte Piet volledig op me te nemen, moet jij ook zo nodig :D
Het 'probleem' is echter verder vrij algemeen. Ik denk dat sub Scheiden en sub Christian Lifestyle niet zo heel anders hadden gereageerd. Alhoewel .. sub Christian lifestyle... ? als in "Laat de... enz." :mrgreen:
Rembrandt

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Rembrandt »

Maakt niet uit luitjes. Komt wel goed. Ik ben alleen een beetje angstig dat is alles. En ik ben ook heel naarstig op zoek naar gelijk gestemde.

gr. Renate
Rembrandt

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Rembrandt »

jipirene schreef:Het is ook mijn schuld meiden. Ik heb Renate gisteren gesproken over de telefoon en haar, in mijn naiviteit en enthousiasme weer van haar te horen, uitgedaagd om vooral weer lid te worden van J&J en haar op de rubriek "Anders" gewezen.

Sorry aan beide partijen voor mijn ondoordachtzaamheid. Ik hoop dat Renate het antwoord van Nicolette begrijpt en accepteert en dat ze wel blijft komen hier.

Irene

vind het wel heel lief van je. Dank je wel. Ben natuurlijk ook wel die knuppel van het hoenderhok he :toost:

gr. Renate
Gebruikersavatar
channiemam
J&J HAWAII
Berichten: 8076
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:10 am

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door channiemam »

Dames, ik weet niet of ik nu al kop zijn plaats zit in het anders forum... Maar wij gaan nu het traject in met nynke. Zij is momenteel naar onze mening bijzonder gefrustreerd op school allerlei bijbehorende problematiek. Ze is geobserveerd door een orthopedagoog en daar zijn allerlei adviezen aan ons en aan de school gegeven. Ook is ons verzocht verder onderzoek te doen. nynke scoort klinisch hoog op het aandachtstekort gedeelte volgens d vragenlijst. Evenals klinisch op het autistische vlak ( dat laatste zien wij absoluut niet) Ook zien zij verborgen dyslexie als mogelijkheid. Wat denken jullie?
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Nickey

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Nickey »

Hmm.. Ik hrb ze een dag lang gezien, C. is met hen bezig geweest, ik ben géén expert, absoluut niet!, maar de kinderen waar ik vanuit het verleden kennis mee maakte en een "verdenking" op had, zijn nu vrijwel allen gediagnostiseerd.
De meiden waren logischerwijs ! behoorlijk uitgelaten druk, maar een Ass verdenking is bij mij -èn C- niet opgekomen.
Ik zou eerder zoeken bij haar in de intelligentihoek en niet binnen de ASS.

Maargoed, we gooien je naam je in de groep :-) gelegenheid genoeg voor bijpraten achter de heg.
Gebruikersavatar
Janeway
J&J SANTORINI
Berichten: 3453
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 11:40 pm

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Janeway »

Ik wil mij weer aanmelden voor het anders forum
Ik had gereageerd op marieke en thomas en wil daar graag nog even verder.
Verder heb ik 2 adhd-ers en eentje onderweg naar een diagnose..
groetjes
Mv Lis@ 01-99 K@s 03-02, M@dée 10-04
Gebruikersavatar
Annet
J&J MAURITIUS
Berichten: 4916
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 8:02 pm

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Annet »

Angelique schreef:Dit forum is bedoeld voor mensen met kinderen die "anders" zijn, een nogal brede omschrijving voor kinderen die bijvoorbeeld een diagnose binnen het autisme spectrum hebben, AD(H)D of HB met gedragsproblematiek. Ook mensen die op weg zijn naar een diagnose zijn natuurlijk welkom
Als je kind gedragsproblematiek heeft, maar niet bovenstaande diagnoses en we ook niet met een diagnose op dit gebied bezig zijn, maar er spelen wel andere zaken, zou ik me dan aan kunnen melden?
Ik vraag dit eerst voordat ik m'n verhaal pb en het blijkt dat het toch niet kan omdat het over deze diagnoses en/of vermoedingen gaat
moeder van Ger t-J an 23-3-2006 en
T ess a 12-4-2009 - 25-4-2009 en
De bor a 08-11-2010
Gebruikersavatar
LindaJager
J&J MALEDIVEN
Berichten: 16913
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:03 am

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door LindaJager »

Annet schreef:
Angelique schreef:Dit forum is bedoeld voor mensen met kinderen die "anders" zijn, een nogal brede omschrijving voor kinderen die bijvoorbeeld een diagnose binnen het autisme spectrum hebben, AD(H)D of HB met gedragsproblematiek. Ook mensen die op weg zijn naar een diagnose zijn natuurlijk welkom
Als je kind gedragsproblematiek heeft, maar niet bovenstaande diagnoses en we ook niet met een diagnose op dit gebied bezig zijn, maar er spelen wel andere zaken, zou ik me dan aan kunnen melden?
Ik vraag dit eerst voordat ik m'n verhaal pb en het blijkt dat het toch niet kan omdat het over deze diagnoses en/of vermoedingen gaat
Ik ben bang dat je dan niet vindt wat je zoekt bij ons. Ons deel is vooral voor bovenstaande. Maar mss moet je toch Angelique, Nic of mij even een pb sturen. Wij zijn de moderators van het "anders" deel.
Linda mv Lucas 11/10/2000, Robert 24/12/2002 en Vincent 12/11/2006
DianaK

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door DianaK »

Hoi allemaal,

Bij deze wil ik me graag weer aanmelden voor deze groep!

Ter aanvulling: mijn dochter van 10 hft ADHD, PPD NOS en Gilles de la Tourette
Dragoste

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Dragoste »

Hoe werkt het in deze groep.
Voor mark zijn we aan het kijken voor een sbo.
Hij loopt achter maar er is niet direct sprake van adhd of autisme.
Hij moet alleen erg bikkelen om mee te komen, vindt het moeilijk om zich staande te houden in een grote klas.
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS
Berichten: 5597
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:16 pm

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door JasmijnLinde »

Mag ik mij hier aanmelden?
Bij Linde bestaat het vermoeden van een vorm van autisme en na de meivakantie starten we met een onderzoekstraject.

Bij Jasmijn vermoeden we al een tijd dyslexie en zij en wij lopen tegen veel dingen aan. Volgende week start ze met het eerste deel van een onderzoek.

Als jullie meer willen weten en hoe of wat hoor ik het graag.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS
Berichten: 5597
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:16 pm

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door JasmijnLinde »

JasmijnLinde schreef:Mag ik mij hier aanmelden?
Bij Linde bestaat het vermoeden van een vorm van autisme en na de meivakantie starten we met een onderzoekstraject.

Bij Jasmijn vermoeden we al een tijd dyslexie en zij en wij lopen tegen veel dingen aan. Volgende week start ze met het eerste deel van een onderzoek.

Als jullie meer willen weten en hoe of wat hoor ik het graag.
Ik heb vandaag de verwijzingen van de huisarts gekregen. Erg spannend allemaal.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Gebruikersavatar
LindaJager
J&J MALEDIVEN
Berichten: 16913
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:03 am

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door LindaJager »

Ja, dat is ook spannend!
Linda mv Lucas 11/10/2000, Robert 24/12/2002 en Vincent 12/11/2006
MamaMaggy

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door MamaMaggy »

mag ik me aanmelden voor de anders dan anderen?
Nickey

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Nickey »

Hoi Margaret, gezien je recente aanmelding heten we je natuurlijk van harte welkom op het forum, maar de besloten gedeeltes zijn voor als je er al wat langer bent. Het OT gedeelte komt vrij na 100 inhoudelijke berichten & reakties en indien van toepassing, dan kun je je na die periode ook (met korte voorstelling) aanmelden voor andere besloten gedeeltes. Op dit moment kunnen we je dus niet toelaten daar.
Nicolette
MamaMaggy

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door MamaMaggy »

Best jammer want ik ben terug... Was eerder vrij actief...
Maar begrijp het wel!!
En wacht rustig af....
Gebruikersavatar
Ilse501
J&J HAWAII
Berichten: 8653
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:22 am

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Ilse501 »

Niet te rustig, want dan duren die 100 berichtjes zo lang :mrgreen:
I l s e, mv B a s t i a a n (26-05-03), J o r i s (31-12-04) & P i e t e r (11-03-07)

Hoe dan ook, we redden het
MamaMaggy

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door MamaMaggy »

Whahaha!!! Das ook waar!!!
MamaMaggy

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door MamaMaggy »

Waar zit het OT gedeelte? Bij de mobile versie??
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10993
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Dorien »

MamaMaggy schreef:Waar zit het OT gedeelte? Bij de mobile versie??
Ik denk dat je dat nog niet kan zien. Neem gewoon een kijkje op het fotogedeelte. Zit je sneller aan je 100 berichten :lol:
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
MamaMaggy

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door MamaMaggy »

Amai.... Pfff... Ik ben het forumen verleerd!! ;)
Gebruikersavatar
LindaJager
J&J MALEDIVEN
Berichten: 16913
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:03 am

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door LindaJager »

Ik zal het in de groep gooien Karin. Maar alleen Nic kan toevoegen, dat kunnen Angelique en ik niet en er zijn natuurlijk wel veel mensen op vakantie. Vind je het heel erg om nog een week of 2 te wachten? Dan is Nic er zeker weer.
Linda mv Lucas 11/10/2000, Robert 24/12/2002 en Vincent 12/11/2006
Lampje
J&J SANTORINI
Berichten: 1731
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 6:51 pm

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Lampje »

Forumbeheer is er natuurlijk wel dus als er iets moet gebeuren dan kunnen wij dat ook.

Janneke
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.
Gebruikersavatar
Annet
J&J MAURITIUS
Berichten: 4916
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 8:02 pm

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Annet »

LindaJager schreef:
Annet schreef:
Angelique schreef:Dit forum is bedoeld voor mensen met kinderen die "anders" zijn, een nogal brede omschrijving voor kinderen die bijvoorbeeld een diagnose binnen het autisme spectrum hebben, AD(H)D of HB met gedragsproblematiek. Ook mensen die op weg zijn naar een diagnose zijn natuurlijk welkom
Als je kind gedragsproblematiek heeft, maar niet bovenstaande diagnoses en we ook niet met een diagnose op dit gebied bezig zijn, maar er spelen wel andere zaken, zou ik me dan aan kunnen melden?
Ik vraag dit eerst voordat ik m'n verhaal pb en het blijkt dat het toch niet kan omdat het over deze diagnoses en/of vermoedingen gaat
Ik ben bang dat je dan niet vindt wat je zoekt bij ons. Ons deel is vooral voor bovenstaande. Maar mss moet je toch Angelique, Nic of mij even een pb sturen. Wij zijn de moderators van het "anders" deel.
Inmiddels toch zover dat we weer over testen gaan hebben, mag ik er op, of moet ik nog een pb-tje inhoudelijk sturen?
moeder van Ger t-J an 23-3-2006 en
T ess a 12-4-2009 - 25-4-2009 en
De bor a 08-11-2010
Gebruikersavatar
kaatje71
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10147
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:19 pm

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door kaatje71 »

ik wacht ook nog, maar heb de hoop een beetje opgegeven ::wink: ::wink:
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Gebruikersavatar
Angelique
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11872
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 11:09 am

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Angelique »

kaatje71 schreef:ik wacht ook nog, maar heb de hoop een beetje opgegeven ::wink: ::wink:

Jij hwbt allang toegang toch?

Er was wel een welkomstdraad ...

Annet, ik zie het nu, moet even in werking gezet ;-)
:crazy:
Gebruikersavatar
kaatje71
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10147
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:19 pm

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door kaatje71 »

Angelique schreef:
kaatje71 schreef:ik wacht ook nog, maar heb de hoop een beetje opgegeven ::wink: ::wink:

Jij hwbt allang toegang toch?

Er was wel een welkomstdraad ...
ik dacht ik hoor niks, dus ik zal nog wel geen toegang hebben....erg ook dat ik niet gewoon even kijk of het al kan.
excuses hiervoor, en bedankt voor het toelaten :-) :-)
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Gebruikersavatar
kaatje71
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10147
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:19 pm

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door kaatje71 »

en nu schaam ik me natuurlijk ook wel een beetje voor mijn "ik heb de hoop al opgegeven"......nogmaals sorry hoor!!!
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Kachen

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Kachen »

Zou ik (weer) mee mogen schrijven?
Gebruikersavatar
Ann1gje
J&J SANTORINI
Berichten: 1010
Lid geworden op: vr aug 06, 2010 9:21 pm

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Ann1gje »

Hai, is dit forum nog actief? Ik zou graag mee willen schrijven voornamelijk ivm F edde.... Het hele waarom zet ik liever niet nu op deze openbare plek, maar kan natuurlijk wel via pb of een besloten forum....
Ann, mama van B (2006) en en F (2008)
Gebruikersavatar
henringe
J&J SANTORINI
Berichten: 1482
Lid geworden op: di aug 17, 2010 8:24 pm

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door henringe »

Ook mijn vraag: Zijn jullie nog actief? Voor C@rmen al een paar jaar een ADD diagnose op zak en recent voor $tijn een 'diagnose' pdd-nos.
!nge, mv $tijn ('03), C@rmen ('04) en R0san ('06)
Gebruikersavatar
LindaJager
J&J MALEDIVEN
Berichten: 16913
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:03 am

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door LindaJager »

henringe schreef:Ook mijn vraag: Zijn jullie nog actief? Voor C@rmen al een paar jaar een ADD diagnose op zak en recent voor $tijn een 'diagnose' pdd-nos.
Jazeker zijn we nog actief :-)
Linda mv Lucas 11/10/2000, Robert 24/12/2002 en Vincent 12/11/2006
Gebruikersavatar
MarietteD
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11958
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door MarietteD »

henringe schreef:Ook mijn vraag: Zijn jullie nog actief? Voor C@rmen al een paar jaar een ADD diagnose op zak en recent voor $tijn een 'diagnose' pdd-nos.
Ik neem aan dat je je ook wil aanmelden? Dan heb dat zojuist geregeld :P
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Gebruikersavatar
Angelique
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11872
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 11:09 am

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Angelique »

MarietteD schreef:
henringe schreef:Ook mijn vraag: Zijn jullie nog actief? Voor C@rmen al een paar jaar een ADD diagnose op zak en recent voor $tijn een 'diagnose' pdd-nos.
Ik neem aan dat je je ook wil aanmelden? Dan heb dat zojuist geregeld :P
Dat is voortvarend maar eigenlijk niet de bedoeling Mariette, niks ten nadele van Inge trouwens maar we hebben destijds afspraken gemaakt ivm privacy en daar hoort bij eerst aanmelden, daarna toelaten/meelezen.
:crazy:
Gebruikersavatar
MarietteD
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11958
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door MarietteD »

Angelique schreef:
MarietteD schreef:
henringe schreef:Ook mijn vraag: Zijn jullie nog actief? Voor C@rmen al een paar jaar een ADD diagnose op zak en recent voor $tijn een 'diagnose' pdd-nos.
Ik neem aan dat je je ook wil aanmelden? Dan heb dat zojuist geregeld :P
Dat is voortvarend maar eigenlijk niet de bedoeling Mariette, niks ten nadele van Inge trouwens maar we hebben destijds afspraken gemaakt ivm privacy en daar hoort bij eerst aanmelden, daarna toelaten/meelezen.
Ok, dank je, ik stuur je even een PB
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Deborah
J&J SANTORINI
Berichten: 1830
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:07 pm

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Deborah »

Hoi, graag zou ik me willen aanmelden in dit gedeelte. Aangezien er hier toch best een hoop ervaringsdeskundigheid zit. Na de vakantie ga ik een afspraak maken bij de ha ivm een psychologische test bij 1 van de kinderen. Wil best een en ander toelichten in een pb (aan wie?) Voor nu loop ik gigantisch vast en wil ik graag met iemand sparren of hoe desbetreffende kind te benaderen.
mama van W essel (26 februari 2007), R uben (2 mei 2009), D äphny (31 juli 2010) en Ph äedra (24 augustus 2013)
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13396
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Chantal »

Chris heeft pdd-nos. Als je er wat aan hebt kun je me altijd een berichtje sturen of appen hoor! Geen idee of ik je kan helpen.. Alle 'anders' kinderen zijn weer anders.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Gebruikersavatar
LindaJager
J&J MALEDIVEN
Berichten: 16913
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:03 am

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door LindaJager »

Angelique en ik zijn de moderators van het anders forum. Stuur 1 van ons maar een pb.
Linda mv Lucas 11/10/2000, Robert 24/12/2002 en Vincent 12/11/2006
Gebruikersavatar
Nanda
J&J SANTORINI
Berichten: 2684
Lid geworden op: do feb 17, 2011 9:38 am

Re: Aanmelding anders dan anderen forum

Bericht door Nanda »

zou ik miss aan mogen sluiten ivm onze situatie?
weet niet hoe jullie hier over denken.
als ik het verder moet toelichten hoor ik het graag.
Trotse mama van J en T
Plaats reactie