Hij wordt groot.

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Regina
J&J SANTORINI
Berichten: 3616
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:29 am

Hij wordt groot.

Bericht door Regina »

Liam heeft van de week besloten dat hij niet meer in de kinderstoel aan tafel wil. Hij liet dit echt heel mooi zien door op Nikki haar stoel te gaan zitten toen we gingen eten en er niet meer af te willen :lol: Ach Nikki heeft zijn hoge stoel van de ikea. Als jullie snappen wat ik bedoel. Nou hebben we er daar 2 van want er stond er nog 1 op Nikki haar kamer dus die ook meer naar beneden gehaald want Nikki zit anders wat laag bij de tafel vind ik. Dus nou staat er hier een babystoel werkloos in de kamer. Die binnenkort maar eens naar mijn ouders brengen kan hij door naar mijn nichtje die 2 weken terug getrouwd dus wie weet wat er daar komt over 9 maand hahaha.

Verder wil hij eigenlijk ook niet meer voorop de fiets alleen als Nikki erbij op moet dan wordt het gedoogd zeg maar. En gisteren toen hij in de auto klom, klom hij niet in zijn eigen stoel maar in die van Nikki. Hij zal wel gedacht hebben dan kan het hier ook wel hahaha. Nou qua gewicht zou het misschien mogen maar dat doen we toch nog maar niet.

Hij bepaalt dus wel duidelijk wat hij wil. Vooral door heel hard te gillen als hij iets niet wil hahaha. Gelukkig komen er wel langzaam aan meer woordjes wel moeten we in November extra naar het cb komen voor zijn woordenschat hahaha nou dat heeft hij nog een paar maanden.

Het is echt een heerlijk knulletje. En zijn vlek in zijn gezicht is echt zo goed als weg. We hoeven niet meer bij de dermatoloog te komen heerlijk toch dat had ik andrhalf jaar terug niet verwacht.

Tja lekker even een non berichtje van mijn kant uit hahaha.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Gebruikersavatar
Petra
J&J SANTORINI
Berichten: 2316
Lid geworden op: di jul 27, 2010 2:13 pm

Re: Hij wordt groot.

Bericht door Petra »

foto van dat grote mannetje?

Jesse heeft precies hetzelfde trouwens. Die wil ook niet meer in de kinderstoel. Met puzzelen zat hij steeds al op de stoel van Benthe en een tijdje terug met eten wilde hij dus ook niet meer van die stoel af.
Ook zo'n hoge stoel van Ikea trouwens...
mv M.yrthe (juni 2005), B.en (mei 2007) en J.esse (maart 2010)
Gebruikersavatar
kaatje71
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10147
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:19 pm

Re: Hij wordt groot.

Bericht door kaatje71 »

leuk toch hoe hij zich zo ontwikkelt en groter wordt!
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Gebruikersavatar
Gerrie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4153
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:45 pm

Re: Hij wordt groot.

Bericht door Gerrie »

Heerlijk toch, als ze zelf kunnen aangeven wat ze willen, tenminste, ik vind het blijk geven ven karakter. Het kan wel veel strijd leveren. Mirjam ging met 1,5 al op een gewone stoel zitten om te eten. 2x eraf was weer kinderstoel. Binnen 2 dagen kwam ze niet meer van d'r stoel af voordat de maaltijd voorbij was, nou, dan weet je duidelijk wat je wilt.

Succes met het werken aan z'n woordenschat. Praten helpt, maar verder? Ach wie wet, pikt hij het ineens op en gaat gelijk met volzinnen praten.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Gebruikersavatar
Petra
J&J SANTORINI
Berichten: 2316
Lid geworden op: di jul 27, 2010 2:13 pm

Re: Hij wordt groot.

Bericht door Petra »

Oh ja, voor die woordenschat moet Jesse in september terugkomen. Komt helemaal goed, hij blijft nu maar commentaar overal op geven (soms zou je willen dat ie z'n mond weer dichthoud ;-) )

Nog geen volzinnen hoor, maar wel regelmatig drie woorden achter elkaar.
En steeds verstaanbaarder voor de buitenwereld (aldus de buurvrouw).
mv M.yrthe (juni 2005), B.en (mei 2007) en J.esse (maart 2010)
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Re: Hij wordt groot.

Bericht door wilmama »

Oh heerlijk joh. Wat leuk dat onze jongens zo gelijk zijn haha. M arijn wil ook alles zelf doen en niet meer in de stoel (dat moet van mij wel) en achter op de fiets en in A nne haar stoel in de auto.

M arijn heeft ook een afspraak bij cb maar dat is niet nodig. Hij leert echt elke dag woordjes, het gaat nu ineens heel snel.

Heerlijk joh. Geniet ervan!
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Suuz

Re: Hij wordt groot.

Bericht door Suuz »

oh wat grappig P zit dan precies in dezelfde fase! (ze zijn dan ook even oud ;)) Wat worden ze groot he? Wat mooi dat je ook niet meer naar de dermatoloog hoeft.. Je ziet idd er bijna niks meer van, je moet het weten wat er was om nog wat te zien.

P heeft ook besloten niet meer in haar auto stoel te willen, dus die zit nu in J stoel :D. Dat ze ook geen luier meer om wilt. Baby stoel is al een tijdje uit. Ledikantje ook weg. Waar is mijn kleine meisje nou gebleven?

Verder zien we elkaar dus in November bij de CB hahahahahah... voor dezelfde reden.. Grappig. Had je al een afspraak of moet je die nog maken?
Plaats reactie