Danique en zindelijk worden

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Danique en zindelijk worden

Bericht door Miranda »

Joehoe!! Het lijkt erop dat we Danique plaszindelijk hebben! De hele week hebben we haar overdag geen luier om gedaan (alleen in bed) en we hebben maar 2 ongelukjes gehad deze week. Danique komt regelmatig melden dat ze moet plassen en soms laten we haar ook gewoon even plassen (zoals voor het eten en slapen gaan). Het gaat echt zo goed, dit had ik niet verwacht. Mijn kleine meisje wordt nu echt groot....
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Suuz

Re: Danique en zindelijk worden

Bericht door Suuz »

Yeah! welcom to the club! Lekker gevoel he? Hier dus ook nu... zo blij.
Ves

Re: Danique en zindelijk worden

Bericht door Ves »

Wat fijn zeg!
(hier nog verre van dat... volgens mij voelt hij feilloos aan wanneer hij moet en hij zegt het ook vaak, vindt het helemaal geweldig om onder de douche te plassen, maar hij wil pertinent niet op het potje of op de wc gaan zitten, meteen helemaal in verzet (lichamelijk) als ik hem er op wil zetten :?)
Gebruikersavatar
Kristel
J&J SANTORINI
Berichten: 1439
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:18 pm

Re: Danique en zindelijk worden

Bericht door Kristel »

Ves schreef:Wat fijn zeg!
(hier nog verre van dat... volgens mij voelt hij feilloos aan wanneer hij moet en hij zegt het ook vaak, vindt het helemaal geweldig om onder de douche te plassen, maar hij wil pertinent niet op het potje of op de wc gaan zitten, meteen helemaal in verzet (lichamelijk) als ik hem er op wil zetten :?)
Even herkenning voor je... Dit had Eef ook, maar opeens net na haar derde verjaardag was de knop om en was ze in een dag zindelijk.
Bij T0sca gaat het bij vlagen goed. Nu ben ik erachter dat een onderbroek te veel als een luier voelt. Dus dan laat ze het lopen. Is ze bloot, dan vindt ze het potje of de wc op tijd. Dus ik hoop op mooi weer tot dat het lukt!
Groetjes van K r i s t e l, moeder van E v e l i e n (24 apr 2008), T o s c a (30 okt 2009) en A b e l (29 aug 2011)
Gebruikersavatar
Eve71ne
J&J HAWAII
Berichten: 6256
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:09 am

Re: Danique en zindelijk worden

Bericht door Eve71ne »

Wauw Miranda, jouw boef is er vlot bij! Lekker hoor. Benthe hier meldt de poep en doet dat vrijwel altijd op de wc maar plassen doet ze op de grond.
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Danique en zindelijk worden

Bericht door Miranda »

Eve71ne schreef:Wauw Miranda, jouw boef is er vlot bij! Lekker hoor. Benthe hier meldt de poep en doet dat vrijwel altijd op de wc maar plassen doet ze op de grond.
Vergeleken met Marit vind ik het helemaal niet zo vlot: Marit was met 2 jaar en 4 maanden overdag helemaal zindelijk. Poepen deed ze tot haar 3e verjaardag in de luier en vanaf toen was ze dag en nacht zindelijk. Ik had echt mijn twijfels of ik dat met Danique zou gaan redden. Ik ben gewoon verwend met Marit en moet nu afkicken.... :mrgreen:
Ach, ik vind het echt niet erg als het nog even duurt, maar als ze zindelijk zou zijn zou het toch ook wel heel fijn zijn!
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Laris76
J&J SANTORINI
Berichten: 2828
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:28 pm

Re: Danique en zindelijk worden

Bericht door Laris76 »

Jemig, dat is goed! Hier de oudste pas tegen zijn vierde zindelijk overdag en ś-nachts nog lang niet nu (inmiddels ruim 5). En onze middelste is pas 3 en begint net een beetje interesse te tonen in de wc. Maar goed, dat zijn jongens he :D
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Danique en zindelijk worden

Bericht door Miranda »

Laris76 schreef:Jemig, dat is goed! Hier de oudste pas tegen zijn vierde zindelijk overdag en ś-nachts nog lang niet nu (inmiddels ruim 5). En onze middelste is pas 3 en begint net een beetje interesse te tonen in de wc. Maar goed, dat zijn jongens he :D
Ik hoor wel vaker dat jongens langzamer zijn. Mijn vriendin heeft 4 jongens: de oudste 2 waren allebei rond hun 4e overdag zindelijk. 's Nachts is een heel ander verhaal....
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
muppet
J&J HAWAII
Berichten: 9562
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:04 am

Re: Danique en zindelijk worden

Bericht door muppet »

wauw, goed zeg. Mijn meisje wil niet zonder luier, drama als we hem uitlaten...
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Danique en zindelijk worden

Bericht door Miranda »

Het gaat echt super goed! Ze loopt nu al week zonder luier en we hebben totaal 2 ongelukjes gehad. Danique komt het steeds netjes melden als ze moet plassen. Net heeft ze een heel klein beetje gepoept op de wc, dus dat gaat ook al steeds beter!
Alleen in bed heeft ze een luier om en als we weggaan een luierbroekje voor de zekerheid. Maar alles blijft tot nu toe droog!
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Suuz

Re: Danique en zindelijk worden

Bericht door Suuz »

Miranda schreef:Het gaat echt super goed! Ze loopt nu al week zonder luier en we hebben totaal 2 ongelukjes gehad. Danique komt het steeds netjes melden als ze moet plassen. Net heeft ze een heel klein beetje gepoept op de wc, dus dat gaat ook al steeds beter!
Alleen in bed heeft ze een luier om en als we weggaan een luierbroekje voor de zekerheid. Maar alles blijft tot nu toe droog!
Wat gooooeeed!


(alleen poepen is hier drama en is nu aan de laxerende middelen omdat ze het aan het ophouden is, ze durft het niet te laten gaan)
Gebruikersavatar
Corina
J&J SANTORINI
Berichten: 3403
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:58 am

Re: Danique en zindelijk worden

Bericht door Corina »

Wat fijn zeg. Hier gaat het ook zo goed. De hele vakantie een luierbroekje aangehad en haar regelmatig laten plassen. De meeste luierbroekjes gingen 's avonds schoon de prullenbak in. :D 's Nachts is ze ook bijna de hele week droog geweest. Kleine meisjes worden groot....
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Danique en zindelijk worden

Bericht door Miranda »

Corina schreef:Wat fijn zeg. Hier gaat het ook zo goed. De hele vakantie een luierbroekje aangehad en haar regelmatig laten plassen. De meeste luierbroekjes gingen 's avonds schoon de prullenbak in. :D 's Nachts is ze ook bijna de hele week droog geweest. Kleine meisjes worden groot....
Wat gaat het dan nu hard hè? Ik zie ons nog zo op de camping zitten: 2 kleine meisjes in dat tentje..... Nog even en dan wordt Danique alweer 3 jaar. Niet veel later Annelieke ook.... *zucht*
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
Eve71ne
J&J HAWAII
Berichten: 6256
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:09 am

Re: Danique en zindelijk worden

Bericht door Eve71ne »

Hier een meisje die gister stellig ontkende dat ze in haar luier had gepoept. Dat doet ze eigenlijk nooit, en nu meteen heel haar onderkantje vurig rood. Ze moest er van huilen, en er moest een `pleister op`.., het deed haar echt zeer. Dus de rest van de middag zonder luier laten lopen met als resultaat 1 plas op de wc en 2 op de grond. Ik denk wel dat zij het snel op zou pikken als ik er wat consequenter mee was.
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Gebruikersavatar
mama talla
J&J HAWAII
Berichten: 6219
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:26 pm

Re: Danique en zindelijk worden

Bericht door mama talla »

Miranda schreef:
Laris76 schreef:Jemig, dat is goed! Hier de oudste pas tegen zijn vierde zindelijk overdag en ś-nachts nog lang niet nu (inmiddels ruim 5). En onze middelste is pas 3 en begint net een beetje interesse te tonen in de wc. Maar goed, dat zijn jongens he :D
Ik hoor wel vaker dat jongens langzamer zijn. Mijn vriendin heeft 4 jongens: de oudste 2 waren allebei rond hun 4e overdag zindelijk. 's Nachts is een heel ander verhaal....
Dan is Nathan een uitzondering. Die was met 2 jaar en 2 maanden overdag zindelijk. 's Nachts duurde het wel iets langer, dat was met 4 jaar. Maar idd voor een jongen vrij vlot, kregen we op het kdv ook te horen.

Groetjes Jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (30), Danielle (28 ), Nickson (26), Orland (24) en Melvin (22)
Oma van een kleinzoon (juni 2023)
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10999
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Re: Danique en zindelijk worden

Bericht door Dorien »

Wat fijn zeg. Hier gaat de geschiedenis zich weer herhalen denk ik. Liv toont echt nul komma nul interesse in de wc of het potje. Ja, ze gat zitten, zegt dan pssst en klaar!
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
Gebruikersavatar
Corina
J&J SANTORINI
Berichten: 3403
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:58 am

Re: Danique en zindelijk worden

Bericht door Corina »

Dorien schreef:Wat fijn zeg. Hier gaat de geschiedenis zich weer herhalen denk ik. Liv toont echt nul komma nul interesse in de wc of het potje. Ja, ze gat zitten, zegt dan pssst en klaar!
Alles op zijn tijd hoor. Liv praat al veel beter dan Annelieke. Annelieke is hier gewoon wat eerder mee. Het praten van Annelieke is echt nog bijna niets. Ik ga na de vakantie echt actie ondernemen!
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Plaats reactie