Piemel-obsessie

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Jeanne
J&J SANTORINI
Berichten: 1649
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:48 am

Piemel-obsessie

Bericht door Jeanne »

Het hoort waarschijnlijk bij de leeftijd, maar ik wil toch graag even bevestiging dat het echt normaal is, want soms twijfel ik toch. Y eno is echt geobsedeerd door zijn piemel, hij zit er het liefst constant aan en weet er ook constant iets over te vertellen. Ik zeg hem dat hij er best aan mag zitten, maar niet bij andere mensen, en al helemaal niet aan tafel :roll: Tot zover vind ik het normaal. Maar: hij lijkt zijn piemel niet als iets leuks te beschouwen, moet soms bijna huilen, want 'hij is weer groot' of 'hij is weer hard' en probeert hem dan ook vaak weer 'gewoon' te meppen. En daarvan weet ik dus niet hoe ik het moet aanpakken. Doen andere jongetjes dit ook?
Mama van Yinth3 (21.11.2004), Li3ne (17.09.2006) en Y3no (06.01.2009)
Hanne

Re: Piemel-obsessie

Bericht door Hanne »

Leander ook toen hij kleiner was. Vertel hem dat het gewoon is dat een piemel af en toe groot wordt als je er aan friemelt of in de ochtend. dat hij ook gewoon vanzelf weer klein wordt, dat het niks is om bang van te zijn. maak niet de domme fout zoals ik te zeggen dat piemels wonderbaarlijke dingen zijn, want dat heeft Leander toen als maar gezegd: kijk eens naar mijn piemel, hij is een wonderbaarlijk ding.
zucht dat was helemaal niet het beoogde effect.
Gebruikersavatar
Eeffie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4091
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:35 pm

Re: Piemel-obsessie

Bericht door Eeffie »

Hanne schreef: maak niet de domme fout zoals ik te zeggen dat piemels wonderbaarlijke dingen zijn, want dat heeft Leander toen als maar gezegd: kijk eens naar mijn piemel, hij is een wonderbaarlijk ding.
Whahahahaha =D> =D>
Mama van De Puber; 07-11-2008 en Junior, 07-05-2012
Chabeli

Re: Piemel-obsessie

Bericht door Chabeli »

whahahaha geweldig Hanne!!

Tomás zit er ook graag aan. Hij heeft het er ook vaak over, "kijk mama, mijn piemel is groot", of wil hem vergelijken met die van papa haha. Hij ervaart het groot worden ook als niet prettig en zegt dat het dan "een beetje pijn doet".
Jeanne
J&J SANTORINI
Berichten: 1649
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:48 am

Re: Piemel-obsessie

Bericht door Jeanne »

Chabeli schreef:whahahaha geweldig Hanne!!

Tomás zit er ook graag aan. Hij heeft het er ook vaak over, "kijk mama, mijn piemel is groot", of wil hem vergelijken met die van papa haha. Hij ervaart het groot worden ook als niet prettig en zegt dat het dan "een beetje pijn doet".
Oh, kijk, het ligt gewoon aan de geboortedatum. Vergelijken met papa, dat doet Y inthe wel voor hem. Laatst wilde ze hem geruststellen toen hij weer groot was, en zei ze: 'Y eno, het komt vanzelf weer goed, die van papa is toch ook gewoon klein' :lol:
Mama van Yinth3 (21.11.2004), Li3ne (17.09.2006) en Y3no (06.01.2009)
Ves

Re: Piemel-obsessie

Bericht door Ves »

Grappige uitspraken :lol: , maar liever niet te pas en te onpas in het openbaar, hè?
V incent is er ook veel mee bezig.
nance74
J&J SANTORINI
Berichten: 2968
Lid geworden op: di jul 27, 2010 3:32 pm

Re: Piemel-obsessie

Bericht door nance74 »

m icah zit er de laatste tijd veel aan. En wij maar denken dat hij moet plassen. Zit dan tussen zijn benen. Al gevraagd of hij groot is, ja dus en dat vond ie niet fijn. Wilde hier al iets plaatsen maar dat hoeft dus niet meer.

vind het een beetje lastig hoe hier op in te gaan. maar dat zijn er meer volgens mij. ik lees even mee.
Nancy mv M icah 31-8-2008 en S enn 28-7-2011
monika
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12576
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:47 pm

Re: Piemel-obsessie

Bericht door monika »

Jort vond het ook niet prettig als-ie groot werd. k heb uitgelegd dat als hij er niet aanzit dat het dan wel weer kleiner wordt. Dat pikte hij aardig op.

Over een paar jaar krijg je de vraag waarom soms zijn ballen hoog hangen, en soms laag hangen :D , bereid je maar vast voor...
mv Jort (juni 2004) en Nic (juli 2012)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
wennetje

Re: Piemel-obsessie

Bericht door wennetje »

Hier het andere uiterste, Joris wil er niets van weten. Helemaal niets! Ik zou me geloof ik toch wat prettiger bij voelen als hij er juist door geobsedeerd was, dat lijkt mij wel normaal. Nouja, misschien komt het hier nog en herzie ik de voorgaande zin volledig!
Gebruikersavatar
Mara
J&J HAWAII
Berichten: 8232
Lid geworden op: di aug 17, 2010 8:10 pm

Re: Piemel-obsessie

Bericht door Mara »

Hier ook, behalve het vervelend vinden.
Heb je al aan hem gevraagd wat hij er vervelend aan vindt? Vindt hij het raar of doet het pijn of bang dat het zo blijft of...(je weet niet wat er in die koppies kan omgaan).

En blijven uitleggen dat het normaal is idd. en dat hij weer kleiner wordt?
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
Gebruikersavatar
debby
J&J SANTORINI
Berichten: 3674
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:36 pm

Re: Piemel-obsessie

Bericht door debby »

Ja l.uuc is ook 'obsessed' net als van borsten en tepels trouwens :roll:
Groetjes Debby, Mama van L.uuc (2008) &S@@r (2014)
Gebruikersavatar
petra1969
J&J HAWAII
Berichten: 6784
Lid geworden op: ma aug 09, 2010 1:00 pm

Re: Piemel-obsessie

Bericht door petra1969 »

debby schreef:Ja l.uuc is ook 'obsessed' net als van borsten en tepels trouwens :roll:
Cay dus ook van dat alles. Fijn als je in de supermarkt loopt met kind in de winkelwagen dat uitgebreid aan mijn borsten gaat lopen friemelen en daar ook een hard zoemgeluid bij maakt :oops: Cay vindt het prachtig als zijn piemel hard is. Hij is hem echt aan het ontdekken. Hij doet het alleen thuis, dus laat ik hem nog maar eventjes. Hij vindt het trouwens ook geweldig dat hij en papa een piemel hebben en wij dames niet. Dat vertelt hij te pas en te onpas overal en aan iedereen.
Mama van Evelien (35), Jojanneke (32), Sandrina (31), Sarah (18), Elise (17) en Cay (14)
En oma (al ken ik ze niet) van 7 prachtige kleinkinderen
Ves

Re: Piemel-obsessie

Bericht door Ves »

petra1969 schreef:Hij vindt het trouwens ook geweldig dat hij en papa een piemel hebben en wij dames niet. Dat vertelt hij te pas en te onpas overal en aan iedereen.
Een tijdje terug vroeg V incent me steeds: heb jij ook een piemel? waar is jouw piemel? :roll:
Gebruikersavatar
LindaJager
J&J MALEDIVEN
Berichten: 17001
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:03 am

Re: Piemel-obsessie

Bericht door LindaJager »

Ves schreef:
petra1969 schreef:Hij vindt het trouwens ook geweldig dat hij en papa een piemel hebben en wij dames niet. Dat vertelt hij te pas en te onpas overal en aan iedereen.
Een tijdje terug vroeg V incent me steeds: heb jij ook een piemel? waar is jouw piemel? :roll:
Dat is hier een paar keer dé ontdekking geweest ::D Hey mama, jij heeft geen piemon! Waar is jouw piemon nou? ::lol: ::lol: ::lol:
Grappig genoeg zeiden ze ook alle drie piemon.


En ja, het is bij alle drie wel een issue geweest.
Linda mv Lucas 11/10/2000, Robert 24/12/2002 en Vincent 12/11/2006
Gebruikersavatar
SuzanneV
J&J SANTORINI
Berichten: 1448
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:08 pm

Re: Piemel-obsessie

Bericht door SuzanneV »

Robin vindt zijn piemel geweldig gereedschap, maar ik heb 'm nog nooit hard zien worden. Erectiestoornis op peuterleeftijd, of normaal?
Suzanne (1980), moeder van Robin (21-4-'09) en Marijn (7-12-'12)
Gebruikersavatar
Emmy
J&J HAWAII
Berichten: 7391
Lid geworden op: ma mar 19, 2012 10:36 am

Re: Piemel-obsessie

Bericht door Emmy »

SuzanneV schreef:Robin vindt zijn piemel geweldig gereedschap, maar ik heb 'm nog nooit hard zien worden. Erectiestoornis op peuterleeftijd, of normaal?
Normaal! :) Hier verschilt het enorm van kind tot kind, van piemelobsessie (is gelukkig helemaal over) tot geen enkele interesse, van hard naar nooit hard...Althans wat ik zie dan.. :wink:
Plaats reactie