Laatste berichtje hier over Sj0erd

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12720
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Laatste berichtje hier over Sj0erd

Bericht door Pauline »

Ik heb net de wen-afspraken gemaakt voor Sj0erd op school. Mijn peuter wordt een kleuter! 18 maart gaat hij voor het eerst wennen.
Snif!

Ik ga nu dus voor de nieuwe berichtjes over Sj0erd verhuizen naar 4-12. Ik blijft wel meelezen hier hoor ;)

Oh ja, leuk: Sjoerd komt bij de juf van zijn voorkeur. Maarten heeft die juf ook 2 jaar gehad. echt een leuke juf, ze werk 2 dagen, de andere 2 dagen heeft hij ook een superleuke juf (volgens mij)
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (14)
Gebruikersavatar
AnnemiekD
J&J MAURITIUS
Berichten: 4665
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:23 am

Re: Laatste berichtje hier over Sj0erd

Bericht door AnnemiekD »

Ik sta altijd verbaasd hoe snel het altijd gaat. Ik kan me nl nog heel goed herinneren dat je zwanger was van Sjoerd en zijn eerste operatie.
En dan is hij ook al bijna 4!
Ik kan me heel goed indenken da he even slikken zal zijn.
Annemiek, moeder van 3 dochters, jan 2006, jan 2008, dec 2009 en een zoon sinds 4 juni 2016.
Gebruikersavatar
Charlotte
J&J SANTORINI
Berichten: 2397
Lid geworden op: di dec 28, 2010 3:01 pm

Re: Laatste berichtje hier over Sj0erd

Bericht door Charlotte »

Snif snif snif, kleine jongens worden groot! Ik zal de berichtjes missen!!!!
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Gebruikersavatar
Gerrie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4150
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:45 pm

Re: Laatste berichtje hier over Sj0erd

Bericht door Gerrie »

Oo, dat duurt nog even.
Mirjam gaat vanaf volgende week donderdag 17 jan. 2 ochtenden in de week wennen.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Gebruikersavatar
MarietteD
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11970
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Re: Laatste berichtje hier over Sj0erd

Bericht door MarietteD »

Weer een nieuwe fase, leuk!
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS
Berichten: 5607
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:16 pm

Re: Laatste berichtje hier over Sj0erd

Bericht door JasmijnLinde »

Ssssssssssssssstttttttttt, ik-wil-dit-niet-weten!!
Linde hoeft nog laaaaaaang niet naar school.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Gebruikersavatar
niekje
J&J SANTORINI
Berichten: 2101
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:16 am

Re: Laatste berichtje hier over Sj0erd

Bericht door niekje »

Je bent er op tijd bij met de wenafspraken hihi, ik dacht eerst al, dat scheelde toch wel een paar maanden met Jasper en dat is dus ook zo hihi....

Jasper heb ik nog 2 weken thuis en is er ook helemaal klaar voor, hij begint zich thuis ook te vervelen, volgende week is ie nog thuis als ie niet naar de peuterspeelzaal is en de week erop gaat ie naar de peuterspeelzaal en oefenen op de basisschool om te oefenen 3 dagdelen...

Geniet nog maar even van de periode dat hij thuis is...

Groetjes Nicole
Mama van Floor 11-05-06 en Jasper 26-01-09
Gebruikersavatar
myrtheD
J&J TEXEL
Berichten: 490
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:47 pm

Re: Laatste berichtje hier over Sj0erd

Bericht door myrtheD »

Inderdaad je bent er snel bij. Ik moet zeggen dat ik er wel aan toe ben dat ze beide naar school gaan. Weer eens een beetje tijd voor mezelf. B kan soms behoorlijk dwars zijn. Ben jij er al klaar voor? Of had je Sj0erd nog liever thuis gehad?

B komt helaas niet bij de juf van mijn voorkeur. Deze is in de laatste week van de zomervakantie op non actief gezet, geen idee waarvoor en inmiddels geloof ik ergens anders aan de slag. Wel balen want ik vond haar een erg goede juf. Zal binnenkort eens vragen in welke klas B gaat komen. Ik begreep van andere ouders dat er in februari nog een nieuwe 0 groep komt. Er is in december al een groept 0/1 gestart. Ben benieuwd in welk van de twee ze gaat komen.
Mama van Mγrthe (dec 2006) en βenthe (apr 2009)
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12720
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Re: Laatste berichtje hier over Sj0erd

Bericht door Pauline »

myrtheD schreef:Inderdaad je bent er snel bij. Ik moet zeggen dat ik er wel aan toe ben dat ze beide naar school gaan. Weer eens een beetje tijd voor mezelf. B kan soms behoorlijk dwars zijn. Ben jij er al klaar voor? Of had je Sj0erd nog liever thuis ?
nou, het was de juf die snel was. Ik werd namelijk gebeld om afspraken te maken.

Ik ben er aan de ene kant wel. Aan toe, maar aan de andere kant is het ookwel weer een afsluiting van een periode. Vanaf 18 maart ben ik op mijn thuisdagen in de ochtend alleen, zonder kind dus. Raar hoor. Vanaf 2 april ookde maandagmiddag. Heel raar!
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (14)
Plaats reactie