Idee voor traktatie PSZ

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
edevries

Idee voor traktatie PSZ

Bericht door edevries »

Ik zoek ideeen voor traktatie van PSZ voor Sem's verjaardag. Hij wordt 3 !
Maar ik ben zo a-creatief .......
Ik geloof dat het gezond moet zijn. Zelf kom ik niet verder dan een pakje rozijnen.
Wie heeft een leuk idee ?
Laatst gewijzigd door edevries op ma jan 28, 2013 4:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Eliza

Re: Idee voor traktatie PSZ

Bericht door Eliza »

Ik "pikte" ook altijd ideeën van hier.

Is dit wat (eierkoekmuizen):
http://www.google.nl/search?q=eierkoek+ ... 66&bih=516

Kun je best gezond noemen. Ogen van rozijntjes. Staartje van die aardbeien slierten van de Hema. Aardbei is wel allergie-gevoelig; daar dus even naar vragen.
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10997
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Re: Idee voor traktatie PSZ

Bericht door Dorien »

Ik maakte bij Liv een egel. Halve galiameloen met zilverfolie en dan grote satespiezen als stekels. Op de spiesjes had ik: knakworstje, stukje kaas, mango, stukje worst uitgestoken met koekjesvormpje, druiven, mini augurkje en meloen. Groot succes
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
Gebruikersavatar
niekje
J&J SANTORINI
Berichten: 2101
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:16 am

Re: Idee voor traktatie PSZ

Bericht door niekje »

Jasper heeft vorige week getrakteert op de peuterspeelzaal en hij had leesboekjes met een zakje ernst en bobbiekoekjes gedaan, de boekjes had ik maanden geleden eens bij Kruidvat gekocht over Fiep van sesamstraat maar je hebt bijv ook uitdeelboekjes van dikkie dik....

Vorig jaar had ik knijpzakjes fruit met daarop een foto van buurman en buurman geplakt met de tekst jasper 3 jaar

Groetjes Nicole
Mama van Floor 11-05-06 en Jasper 26-01-09
Eliza

Re: Idee voor traktatie PSZ

Bericht door Eliza »

Oh, ja. Dat deed ik ook vaak: de miniboekjes. Omdat er ook babies zijn...
Gewoon zo'n miniboekje in elk mandje. Lekker makkelijk en leuk. Ik heb best veel van die boekjes aan M irthe voorgelezen. Vond ze super.
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Idee voor traktatie PSZ

Bericht door Miranda »

Ik had een beetje hetzelfde als Dorien, maar dan in een komkommer geprikt (komkommerkrokodil).
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13424
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Re: Idee voor traktatie PSZ

Bericht door Chantal »

Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
wennetje

Re: Idee voor traktatie PSZ

Bericht door wennetje »

Ik had op Joris zijn verjaardag (ohjee, mag hier niet meer schrijven nu zeker?) in de peutergroep plaatjes van vliegtuigen geplakt op doosje rozijntjes (http://www.traktatie-maken.nl/traktatie ... uigjes.pdf), sateprikker in het doosje en dat in een halve kool geprikt die ik ingepakt had in folie met daar overheen een landingsbaan die ik gemaakt had van gekleurd papier.
Naast de landingsbaan lagen kleine houten clownsfluitjes aan een sleutelhanger (google maar op uitdeelcadeautjes en je vindt hele leuke dingen).
Jeanne
J&J SANTORINI
Berichten: 1648
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:48 am

Re: Idee voor traktatie PSZ

Bericht door Jeanne »

Ik had vorig jaar voor Y eno piratenbananen, en dit jaar iets heel simpel, maar groot succes bij de kinderen: met kleivormpjes had ik auto's, tractors ... uit plakken cakes gestoken. Volgens de juffen vonden de kindjes het geweldig om telkens te zoeken welk vormpje ze hadden.
Mama van Yinth3 (21.11.2004), Li3ne (17.09.2006) en Y3no (06.01.2009)
wennetje

Re: Idee voor traktatie PSZ

Bericht door wennetje »

Vandaag had mijn zoon een Bumba neus gekregen als traktatie, wat een feest! Kinderen hebben er de hele dag mee rondgelopen!
Even gezocht voor je, staat hier tussen: http://www.tuf-tuf.nl/index.php?subject ... 1&pagina=2
Laris76
J&J SANTORINI
Berichten: 2827
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:28 pm

Re: Idee voor traktatie PSZ

Bericht door Laris76 »

Eierkoekvissen, eierkoekpiraten; allebei een succes! Even googlelen en je vindt ze wel.
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
mama van b en c

Re: Idee voor traktatie PSZ

Bericht door mama van b en c »

C. heeft vandaag getrakeerd op een prikker met een poffertje, een druif en een stukje mandarijn.

In een kwartier klaar, gezond en alle kinderen vonden het lekker!
Plaats reactie