Etos luiers?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13431
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Etos luiers?

Bericht door Chantal »

Gebruikt iemand deze luiers?
Zijn deze week in de aanbieding... Is het wat?
Huggies zijn we na 7 jaar nog steeds tevreden over.
Kruidvat waren we ook altijd tevreden over, maar die is nu vernieuwd, en nu hoef ik ze niet meer!
Ze stinken toch naar een chemisch goedje als je het pak openmaakt! Lijkt me niet gezond om dat aan babybilletjes te doen...
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Suuz

Re: Etos luiers?

Bericht door Suuz »

Sorry geen idee ik blijf bij pampers. Nu bij bol.com een maanddoos voor 25% korting. En geen verzendkosten.
Gebruikersavatar
Hemmie
J&J MAURITIUS
Berichten: 5056
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:43 pm

Re: Etos luiers?

Bericht door Hemmie »

Ik vond de Etos luiers altijd heel fijn, maar het is denk ik alweer een paar jaar geleden dat ik ze heb gebruikt (of afgelopen zomer, maar dan alleen voor de nacht). Maar goed, ik vond die van Kruidvat juist nooit fijn, dus aan mij heb je niets :-)
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Gebruikersavatar
Truus
J&J SANTORINI
Berichten: 2546
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 8:40 am

Re: Etos luiers?

Bericht door Truus »

Etos, mijn ervaring? Goed genoeg! Pampers vind ik het meest fijn. Maar ik koop vaak etos of albert heijn-luiers, want het scheelt zóveel in prijs.
Gebruikersavatar
mama talla
J&J HAWAII
Berichten: 6219
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:26 pm

Re: Etos luiers?

Bericht door mama talla »

Ik vond etos luiers waardeloos. Ik zag idd dat ze in de aanbieding waren, maar ik sla over. Kruidvat vind ik zelf wel fijn en ik heb de chemische geur nog niet geroken. Pampers vind ik ook fijn, maar duur! Alleen als ze in de aanbieding zijn koop ik ze. En dan moet de aanbieding echt goed zijn. Het liefst gebruik ik eco-luiers van Nature babycare. Maar die zijn ook erg duur, dus ik zit nu op een aanbieding te wachten om goed in te kunnen slaan.

Groetjes Jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (30), Danielle (28 ), Nickson (26), Orland (24) en Melvin (22)
Oma van een kleinzoon (juni 2023)
Gebruikersavatar
Kimmie
J&J SANTORINI
Berichten: 3148
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:40 am

Re: Etos luiers?

Bericht door Kimmie »

Ik gebruik etos luiers al vanaf het begin, zijn dezelfde als van de ah.
Zijn een van de weinige luiers waar P uck geen uitlsag van krijgt en die kletsnat door lekken.
Pampers vind ik erg duur, wel fijn voor de nacht.

Ik heb een maat 6 en misschien nog wel een verdwaalde 5 liggen. Mocht het passen kan ik er altijd een naar je opsturen en kan je kijken of het wat is?
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13431
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Re: Etos luiers?

Bericht door Chantal »

Kim, bedankt voor je aanbod, ik bestel gewoon een paar pakken. Ben aan het bestellen op albert.nl voor jeroen zijn werk, kan ook wel wat luiers bij ;)
En anders heeft Mark pech, dan zit hij een paar weken met wat vervelende luiers.

Pampers vind ik echt niks... Die stinken zo erg als ze wat voller zitten, en dan zie je zo'n gele bult tussen die beentjes :? Snap niet waarom ze zo duur zijn, alle 3 de kinderen hebben er doorheen of erlangs gepiest!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Jettepet

Re: Etos luiers?

Bericht door Jettepet »

Precies wat ik me ook afvroeg.

Wij gebruiken Pampers (en deel van de tijd wasbaar), maar die zijn pas ook vernieuwd en nu voelt Anne's kleding soms wat klam aan.
Kruidvat New Born hebben we ook gebruikt, daar was niets mis mee, toen was ze toe aan de grotere maat en sloten ze ineens niet goed aan en liep alle plas er zo langs. Ben dus een beetje huiverig om vanalles uit te proberen, maar vind de Pampers zelfs in de aanbieding erg duur.
Gebruikersavatar
Nanda
J&J SANTORINI
Berichten: 2684
Lid geworden op: do feb 17, 2011 9:38 am

Re: Etos luiers?

Bericht door Nanda »

Ik had bij jeremy een paar proefluiers gekregen etos, maar deze waren zo stijf dat hij met zijn beentjes wijd gespreid lag. Ik vond het net kraamverband met plakstrips. Maar misschien is dit nu verbeterd. Wij gebruiken altijd kruidvat luiers.
Trotse mama van J en T
Saskia

Re: Etos luiers?

Bericht door Saskia »

Wij zijn al weer een flinke tijd uit de luiers, maar Etosluiers vond ik altijd erg stug. Ik kocht ze zelden.
Gebruikersavatar
nikky
J&J SANTORINI
Berichten: 1210
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 3:04 pm

Re: Etos luiers?

Bericht door nikky »

Ik ben te laat zie ik, maar ik vond het niets, lekken als een gieter. Het enige merk wat ik niet in de kast wil hebben. Ik hoop dat jij ze heel fijn gaat vinden.
Mam van twee, een 15- en 13-jarige en zorgmama van tweeling van 11 jaar.
Gebruikersavatar
SuzanneV
J&J SANTORINI
Berichten: 1448
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:08 pm

Re: Etos luiers?

Bericht door SuzanneV »

Ik koop ze niet meer. Ik vind ze te stug. Het wordt echt een stijve dikke prop tussen de beentjes. Over de Kruidvat exemplaren ben ik nog steeds tevreden.
Suzanne (1980), moeder van Robin (21-4-'09) en Marijn (7-12-'12)
Gebruikersavatar
TinekedH
J&J SANTORINI
Berichten: 2652
Lid geworden op: ma jun 25, 2012 9:31 am

Re: Etos luiers?

Bericht door TinekedH »

Ik heb ze dus altijd ;) of pampers
Moeder van Gerben (19) Miriam (17) Anna (15) Michiel (12) en Vera (10)
Gebruikersavatar
AstridJordi
J&J SANTORINI
Berichten: 1983
Lid geworden op: di jul 27, 2010 6:14 pm

Re: Etos luiers?

Bericht door AstridJordi »

Ik gebruik al jaren de luiers van de Aldi. Goedkoop en goed. Lekken nooit door en zijn ook niet stug ofzo. En er zitten
echt lekker veel luiers in zo'n pak.
Die van de Etos heb ik ook wel eens gehad maar ik vind ze dus ook stug en niet fijn.
Astrid mv Jordi (21/3-02), Isa (8/9-07) en Robin (6/11-10)
Jettepet

Re: Etos luiers?

Bericht door Jettepet »

Die negatieve Etos ervaringen zijn die recent? Want volgens mij zijn die luiers ook een paar maanden geleden vernieuwd en minder stug geworden.
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13431
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Re: Etos luiers?

Bericht door Chantal »

nou, probleem opgelost.
de luiers zijn allemaal uitverkocht in de webwinkel, en ik kom niet bij een etos in de buurt deze week :lol:

stugge luiers hou ik ook niet van... ik wacht wel weer op een aanbieding van de huggies, of rij een keertje naar aldi.

bedankt!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Jettepet

Re: Etos luiers?

Bericht door Jettepet »

Ik ga straks naar de Etos, nog even twijfelen of ik de gok durf te nemen....
annelinda

Re: Etos luiers?

Bericht door annelinda »

Ik heb van een vriendin een pak gekregen. Bij haar zoontje lekte het telkens door. Bij Lieke gaat het wel goed. Moet wel dan regelmatig verschonen. De luier is erg stug. Ml pakt altijd andere luiers, hij vind. Ze waardeloos.....
Hanne

Re: Etos luiers?

Bericht door Hanne »

leuk om al die luierervaringen te lezen. ik vond de Etosluiers ook niks omdat ze steeds doorlekten. De Pampers stinken idd meteen als er een flinke plas in zit. Jumboluiers vind ik prima en die van de Aldi. Die laatste zijn ook lekker goedkoop. Ik hoop er in een half jaartje helemaal vanaf te zijn.
Gebruikersavatar
Eve71ne
J&J HAWAII
Berichten: 6256
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:09 am

Re: Etos luiers?

Bericht door Eve71ne »

Nou ik ben dus niet de enige die pampers stinkluiers vind :lol: Benthe krijgt die alleen aan op het kdv, omdat zij niet tegen die Etos luiers kan (gelijk helemaal rood). Thuis altijd Kruidvat, het is me nog niet opgevallen dat die tegenwoordig ook stinken :wink:
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Gebruikersavatar
Hemmie
J&J MAURITIUS
Berichten: 5056
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:43 pm

Re: Etos luiers?

Bericht door Hemmie »

Hier in de VS stinken de Pampers ook :lol: , maar ik koop ze wel eens omdat ze soms een aanbieding hebben die ze wel heel goedkoop maken. Je hebt hier ook Luv's, zelfde fabrikant maar goedkoper, maar die stinken nog veel meer, die komen er echt niet meer in. Huggies is hier favoriet, was 7 jaar geleden in NL ook al zo, maar ik koop meestal gewoon een huismerk. Mijn lokale supermarkt heeft een fijn huismerk, ze hebben ook een C-merk, dat is erg stug, maar prima als nachtluier voor Marrit.
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Jettepet

Re: Etos luiers?

Bericht door Jettepet »

Ik heb toch een pak meegenomen, ik zal later de ervaring ermee melden.
Gebruikersavatar
Nancy
J&J MAURITIUS
Berichten: 5775
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Re: Etos luiers?

Bericht door Nancy »

Afgelopen weekend waren de huggies 5 euro per pak bij de etos
Nancy
mv Milou (2005) en Yara (2008)
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13431
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Re: Etos luiers?

Bericht door Chantal »

ze waren zelfs 4,- nancy! helaas geen tijd gehad om ze te halen.. etos zit niet in het dorp. anders had ik flink ingeslagen!
dat het ook nog koopzondag was in de stad waren we helemaal vergeten, we komen nooit meer in de stad..
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Jettepet

Re: Etos luiers?

Bericht door Jettepet »

Ja, die Huggies wilde ik ook kopen vrijdag, maar helaas 's ochtends om een uur of 10 al geen maat 4 meer.
Jettepet

Re: Etos luiers?

Bericht door Jettepet »

Voorlopig oordeel: niets mis met de Etos luiers.
Maar ze heeft er nog niet in gepoept en voor de nacht durfde ik ook nog niet aan. Ook even afwachten of ze geen rode billen krijgt.

Ja, ze voelen wat anders aan dan de Pampers, maar echt heel stug kan ik het niet noemen.
Gebruikersavatar
Eeffie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4088
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:35 pm

Re: Etos luiers?

Bericht door Eeffie »

Ik vond, bij Nadí dus 4 jaar geleden, Etos niets.
Bij Kiyo nu Kruidvat geprobeerd, maar ook dat vond ik niets.
We kopen nu van AH huismerk: Geweldig! 80 stuks voor 13 euro. Ik wou dat ik ze eerder bij Nadi ook al had ontdekt.
Mama van De Puber; 07-11-2008 en Junior, 07-05-2012
wennetje

Re: Etos luiers?

Bericht door wennetje »

Maar je wilt ook niet weten wat een chemische troep en bleekmiddelen er worden gebruikt voor de doorsnee wegwerpluiers, joh. Dus ook die niet stinken. Toen ik daar eenmaal achter was (doordat zoonlief opeens op alle wegwerpluiers allergisch ging reageren) voor mij alleen nog maar wasbare luiers (heeeeeerlijk zacht) en voor die hele enkele keer dat er nog een wegwerpluier werd gebruikt waren dat alleen nog de Nature babycare eco luiers (te krijgen bij de Etos) die qua prijs toch nog flink onder Pampers zat (weet niet hoe het nu is). Ik vond ze heerlijk, deden goed hun werk, stonken niet en waren redelijk zacht. Maar niets fijners dan wasbare luiers!
Plaats reactie