Hoe lang last van BMR?
Hoe lang last van BMR?
Hoe lang houdt een kind last van de BMR-prik, iemand een idee?
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (15), Roos (13) en Job (11)
Re: Hoe lang last van BMR?
Zeker een week hier. Daarom heeft Finn hem pas veel later gekregen omdat hij er altijd te ziek voor was.
Groetjes Dorien mv F(19) en L (15)
J0ela 2 a 3 dagen. (maar dat kwam pas een week later als ik het me goed herinner)
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Een week?? Oef.
En ze heeft nu sinds zaterdag last, dat was 10 dagen nadat ze hem gehad had.
En ze heeft nu sinds zaterdag last, dat was 10 dagen nadat ze hem gehad had.
Hier bij beide oudsten er eigenlijk niets van gemerkt, misschien een dagje wat hangerig. Ik denk dat het gewoon heel erg per kind verschilt, afwachten dus.
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Roos is de eerste die zo heftig reageert op welke prik dan ook, maar ze was al aan het kwakkelen.
Vanmiddag lijkt het mee te vallen met de koorts, afgelopen dagen was het steeds 38.5-39.5.
Vanmiddag lijkt het mee te vallen met de koorts, afgelopen dagen was het steeds 38.5-39.5.
Zoiets had J ook, plus wat vlekjes. Maar je hebt dus best kans dat het gewoon over is morgen.
Beterschap voor haar.
Beterschap voor haar.
Dankjewel! Ik hoop inderdaad dat ze vannacht lekker slaapt en morgen weer haar vrolijke zelf is...
- channiemam
- J&J HAWAII
Bmr geeft klachten van 10-14 dagen na de prik en uitzonderingen bevestigen de regel...
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Er gaat hier (km of 40 ten zuiden van jullie) een raar virusje rond met koorts, lamlendigheid en rode vlekkerige wangen. Misschien heeft ze ook zoiets erbij?
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
Ik heb er geen ervaring mee, maar is dit niet de 5e ziekte?Laris76 schreef:Er gaat hier (km of 40 ten zuiden van jullie) een raar virusje rond met koorts, lamlendigheid en rode vlekkerige wangen. Misschien heeft ze ook zoiets erbij?
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
- marjolein62b
- J&J MAURITIUS
Joep heeft heel lang last gehad van BMR. Maar dat was ook een combinatie van vijfde of zesde ziekte en BMR.
i'm still standing
Mama van Joep (17) en Maartje (15)
Mama van Joep (17) en Maartje (15)
Ze is nog niet weer beter helaas 
Vanavond weer 39.5 en de hele dag futloos. Ze viel onder het eten al in slaap, echt niks voor haar.
We houden haar goed in de gaten, want ze wordt nu ook weer benauwd en kortademig.
Arme Roos, vind het zo zielig.

Vanavond weer 39.5 en de hele dag futloos. Ze viel onder het eten al in slaap, echt niks voor haar.
We houden haar goed in de gaten, want ze wordt nu ook weer benauwd en kortademig.
Arme Roos, vind het zo zielig.
Ach wat sneu zeg... Maak je je zorgen?
Heb ik ook even aan gedacht, maar leek me onwaarschijnlijk bij een bijna zesjarigeHemmie schreef:Ik heb er geen ervaring mee, maar is dit niet de 5e ziekte?Laris76 schreef:Er gaat hier (km of 40 ten zuiden van jullie) een raar virusje rond met koorts, lamlendigheid en rode vlekkerige wangen. Misschien heeft ze ook zoiets erbij?

Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
Ja, wel een klein beetje. Maar we houden het goed in de gaten. Soms knappen ze ook juist heel snel op.Ana schreef:Ach wat sneu zeg... Maak je je zorgen?
Niet te laat aan de bel trekken hoor!! Drinkt ze wel? Beterschap voor je kleine meisje! !!