Vandaag gaan we voor het laatst baby en peuterzwemmen in zeist. Vandaag is de laatste maandagochtend dat Sjoerd thuis is. Vanaf volgende week gaat hij op maandag-, woensdag- en vrijdagochtend wennen op school. Maarten blijft vandaag over zodat Sjoerd en ik lekker de tijd hebben in het zwembad. Woensdag gaan we samen hier thuis cupcakes maken. Vanaf volgende week ga ik op maandagochtend werken ipv de vrijdag middag. Hierdoor kan ik op vrijdagmiddag met Sjoerd gaan zwemmen. We gaan Puppyzwemmen in Houten. Hij stroomt in in een groep die als watervrij is en ook al kan drijven op de buik en rug. Waarschijnlijk kan hij dan aan het einde van dit jaar doorstromen naar badje 2 of misschien zelfs badje 3 van de a-diploma zwemlessen.
Vandaag maar even lekker genieten van mijn kleine mannetje. Ik vind het toch een byzonder moment!
Laatste weekje Sjoerd thuis
Laatste weekje Sjoerd thuis
Laatst gewijzigd door Pauline op ma mar 11, 2013 9:27 am, 1 keer totaal gewijzigd.
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (15)
Re: Laatste weekje Sjoerd thuis
Dat is zeker een bijzonder moment. Goed dat je er zo bij stilstaat en geniet.
Fijne week! Vastleggen met de camera hoor
Fijne week! Vastleggen met de camera hoor
Mam van twee, een 15- en 13-jarige en zorgmama van tweeling van 11 jaar.
Geniet maar lekker!
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
geniet ervan samen.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Zal voor iedereen wennen zijn. Ik zal je belletjes missen op maandag
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Zeker een bijzonder moment! Geniet maar van dit ochtendje. Kleine jongetjes worden groot.
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Dat lijkt mij heel gek als ineens beide kinderen naar school gaan. Ik vind het wel leuk voor hem dat je de laatste week zo leuk wilt doorbrengen. Succes met deze volgende stap
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012