wat doen jullie?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nanda
J&J SANTORINI
Berichten: 2684
Lid geworden op: do feb 17, 2011 9:38 am

wat doen jullie?

Bericht door Nanda »

J eet tegenwoordig 's avonds bijna niets met het gevolg dat hij ' s nachts wil eten.
wat doen jullie hiermee?
wel of niet 's nachts laten eten?
Trotse mama van J en T
Gebruikersavatar
Emmy
J&J HAWAII
Berichten: 7391
Lid geworden op: ma mar 19, 2012 10:36 am

Re: wat doen jullie?

Bericht door Emmy »

Een slokje bv kon altijd, maar eten niet. Een normaal eetpatroon is voor overdag, niet voor s'nachts.
Is hij erg moe s' avonds dat hij niet wil eten? Anders kun je proberen wat vroeger te eten. Of de warme maaltijd tussen de middag en s' avonds een boterham, als hij meer van brood houdt.
Gebruikersavatar
Liesje28
J&J MAURITIUS
Berichten: 5069
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 8:59 pm

Re: wat doen jullie?

Bericht door Liesje28 »

Anders dan bv heb ik mn kids nooit s nachts eten gegeven. Ik zou er ook niet zo snel aan beginnen want dan hou je een beetje het probleem in stand. Ik zou eerder in de richting denken die emmy aangeeft: s middags warm eten, of eerder warm eten.
Lisette, mama van Matthijs 04-03-2007,Joas 30-04-2009 en Sarah 11-08-2017
Gebruikersavatar
Ana
J&J MAURITIUS
Berichten: 4279
Lid geworden op: wo jun 22, 2011 12:49 pm

Re: wat doen jullie?

Bericht door Ana »

oh daar zijn wij ook altijd bang voor als ze slecht eet overdag, dat ze 's nachts wakker zal worden. Het is nog niet voorgekomen, maar ik zou het niet doen. Een beetje water en als het echt drama is misschien wat verdunde melk.

Wij laten J0ela veel eerder eten sinds een maand of twee en dat gaat beter. Als ze minder moe is, is ze minder geneigd om te weigeren. In de praktijk eet ze dus 'warm' kort na haar middagslaapje. En om 18 uur krijgt ze dan nog brood waarvan ze dan helemaal zelf kan bepalen hoeveel ze daarvan wil.
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
annelinda

Re: wat doen jullie?

Bericht door annelinda »

Idd wat Emmy zegt.
Hier krijgt Anne alleen water als ze 's nachts wakker word, maar moet wel zeggen dat ze er nog nooit om gevraagt heeft.
Soms eet ze maar een paar happen 's avond en dan ben ik ook wel eens bang dat ze dan honger krijgt.
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12042
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Re: wat doen jullie?

Bericht door Esther »

Wahaha, nee, daar zou ik nooit aan beginnen. De nacht is om te slapen.
Ik zou ook proberen of het helpt om wat eerder te eten.
Thuismaakmoeder van Anna (18 :shock: ), Lotte (16), Maartje (13), Roos (11) en Job (9)
Laris76
J&J SANTORINI
Berichten: 2828
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:28 pm

Re: wat doen jullie?

Bericht door Laris76 »

Nee dat doen we niet. Als ze echt niet willen eten hielp het hier wel eens om te beginnen met het toetje en vaak aten ze daarna toch nog van hun bord. Bij de jongens is het gewoon weer over gegaan.
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
Plaats reactie