Morgen ziekenhuis- weer lekker thuis!

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Morgen ziekenhuis- weer lekker thuis!

Bericht door Miranda »

Morgen is het zover: dan krijgt Danique weer buisjes. Ondanks dat het de vorige keer best goed ging, begin ik er nu toch tegenop te zien.
Weer zo'n huilend, spartelend meisje onder narcose zien gaan en dat ook nog eens overstuur terug komt.
Nu maar heel hard duimen dat ze niet weer zo lang nachtmerries eraan overhoudt....
Laatst gewijzigd door Miranda op wo apr 17, 2013 10:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Re: Morgen ziekenhuis

Bericht door Mare »

Ik zal aan jullie denken en hoop dat het alleen maar meevalt en dat zij straks beter in haar vel zal zitten.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Gebruikersavatar
Mamalon
J&J HAWAII
Berichten: 6152
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:25 pm

Re: Morgen ziekenhuis

Bericht door Mamalon »

Spannend. Heb je nog om dormicum gevraagd? Of is er een reden om dat juist niet te geven?
En succes morgen natuurlijk!
Mamalon
Gebruikersavatar
nikky
J&J SANTORINI
Berichten: 1210
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 3:04 pm

Re: Morgen ziekenhuis

Bericht door nikky »

Sterkte morgen, ik denk ook aan je.
Mam van twee, een 15- en 13-jarige en zorgmama van tweeling van 11 jaar.
Gebruikersavatar
muppet
J&J HAWAII
Berichten: 9552
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:04 am

Re: Morgen ziekenhuis

Bericht door muppet »

spannend hoor, heel veel sterkte morgen.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
HeleenW

Re: Morgen ziekenhuis

Bericht door HeleenW »

succes morgen! ik hoop heel erg voor je dat het mee gaat vallen!
Wat ze vaak zeggen is dat de manier waarop ze in de narcose gaan ook de manier is waarop ze er ook uit komen alleen dan veel erger.

(zelfs mijn moeder had het een keer, ze ging vreselijk gehaast naar de OK en dus onder narcose en kwam er ontzettend onrustig uit, maar ook van kindjes die boos waren en ontzettend boos uit narcose kwamen heb ik gehoord)
Gebruikersavatar
Ana
J&J MAURITIUS
Berichten: 4279
Lid geworden op: wo jun 22, 2011 12:49 pm

Re: Morgen ziekenhuis

Bericht door Ana »

Erg sneu voor haar, maar wel nodig. Sterkte voor jou want het lijkt me vreselijk om toe te moeten kijken.
Hoop dat het mee zal vallen.
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Morgen ziekenhuis

Bericht door Miranda »

HeleenW schreef:succes morgen! ik hoop heel erg voor je dat het mee gaat vallen!
Wat ze vaak zeggen is dat de manier waarop ze in de narcose gaan ook de manier is waarop ze er ook uit komen alleen dan veel erger.

(zelfs mijn moeder had het een keer, ze ging vreselijk gehaast naar de OK en dus onder narcose en kwam er ontzettend onrustig uit, maar ook van kindjes die boos waren en ontzettend boos uit narcose kwamen heb ik gehoord)
tot nu toe is dit bij Danique ook zo. Ze gaat spartelend, schreeuwend en boos narcose in en komt er dan ook weer zo uit....
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
AnnemiekD
J&J MAURITIUS
Berichten: 4665
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:23 am

Re: Morgen ziekenhuis

Bericht door AnnemiekD »

Miranda schreef:
HeleenW schreef:succes morgen! ik hoop heel erg voor je dat het mee gaat vallen!
Wat ze vaak zeggen is dat de manier waarop ze in de narcose gaan ook de manier is waarop ze er ook uit komen alleen dan veel erger.

(zelfs mijn moeder had het een keer, ze ging vreselijk gehaast naar de OK en dus onder narcose en kwam er ontzettend onrustig uit, maar ook van kindjes die boos waren en ontzettend boos uit narcose kwamen heb ik gehoord)
tot nu toe is dit bij Danique ook zo. Ze gaat spartelend, schreeuwend en boos narcose in en komt er dan ook weer zo uit....
Ik herken hierzo Rosalyn in, die kan ik voor een onderzoek (maakt niets uit wel/niet pijnlijk) ook niet meer rustig krijgen. Daar hebben ze te vaak nare ervaringen gehad.

Heel veel sterkte meid!
Annemiek, moeder van 3 dochters, jan 2006, jan 2008, dec 2009 en een zoon sinds 4 juni 2016.
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Morgen ziekenhuis

Bericht door Miranda »

AnnemiekD schreef:
Miranda schreef:
HeleenW schreef:succes morgen! ik hoop heel erg voor je dat het mee gaat vallen!
Wat ze vaak zeggen is dat de manier waarop ze in de narcose gaan ook de manier is waarop ze er ook uit komen alleen dan veel erger.

(zelfs mijn moeder had het een keer, ze ging vreselijk gehaast naar de OK en dus onder narcose en kwam er ontzettend onrustig uit, maar ook van kindjes die boos waren en ontzettend boos uit narcose kwamen heb ik gehoord)
tot nu toe is dit bij Danique ook zo. Ze gaat spartelend, schreeuwend en boos narcose in en komt er dan ook weer zo uit....
Ik herken hierzo Rosalyn in, die kan ik voor een onderzoek (maakt niets uit wel/niet pijnlijk) ook niet meer rustig krijgen. Daar hebben ze te vaak nare ervaringen gehad.

Heel veel sterkte meid!
dank je wel Annemiek! IK vond het vanavond ook zo sneu: Danique kon niet slapen. Ze heeft nog een tijdje bij mij beneden gezeten en zo begon ze ineens over het z'huis te praten. Aan alles kun je merken dat ze anti-ziekenhuis/ dokter is. De operatie van vorig jaar heeft toch behoorlijk veel impact gehad.
Ik hoop maar dat het meevalt, maar ik ben er bang voor... Nu maar lekker slapen, Danique is alweer een paar weken 's nachts aan het spoken dus ik pak elk uur dat mogelijk is!
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
MvOM

Re: Morgen ziekenhuis

Bericht door MvOM »

Succes/sterkte alvast!
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Re: Morgen ziekenhuis

Bericht door wilmama »

Sterkte
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Gebruikersavatar
juudje
J&J SANTORINI
Berichten: 2739
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:59 am

Re: Morgen ziekenhuis

Bericht door juudje »

hopelijk valt het mee vandaag, heel veel sterkte in ieder geval!
Judith moeder van Tom (4-4-2006), Lola (27-10-2007) en Roos (21-1-2010)
Gebruikersavatar
marjolein62b
J&J MAURITIUS
Berichten: 4920
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:26 pm

Re: Morgen ziekenhuis

Bericht door marjolein62b »

succes vandaag
i'm still standing
Mama van Joep (17) en Maartje (14)
annelinda

Re: Morgen ziekenhuis

Bericht door annelinda »

Sterkte vandaag, ik hoop dat het mee valt.
Gebruikersavatar
Corina
J&J SANTORINI
Berichten: 3403
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:58 am

Re: Morgen ziekenhuis

Bericht door Corina »

Hoe is het gegaan?
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Morgen ziekenhuis

Bericht door Miranda »

Het is goed gegaan! Eerst weer een verpleegkundige die het allemaal maar onzin vond (want er stond niets in het systeem, grrr!!!) Gelukkig trof ik daarna een bekende die het nog van de vorige keer wist. Zij heeft ons ook verder begeleid (tot grote ergernis van de andere)
Onder narcose gaan ging al rustiger dan de vorige keer. Toen huilde al zodra we de OK ingingen, nu pas toen het kapje in beeld kwam. Wakker worden ging ook heel anders. Vorige keer kwam ik en toen was Danique al wakker en huilde ze heel erg. Nu hadden ze het anders gedaan waardoor ze nog sliep toen ik kwam. Ze hebben haar ook rustiger wakker laten worden dan anders. Normaal schijnen ze de narcose in een keer stop te zetten, bij Danique hebben ze het nu geleidelijk verminderd. Dit hielp dus zeker! Ze wilde gelijk op schoot en is daar de rest van de ochtend ook niet meer vanaf geweest. Pijn heeft ze niet gehad, wel is ze erg misselijk geweest. Ze heeft een paar keer behoorlijk zitten kokhalzen, maar echt overgeven gebeurde niet.
We waren al vroeg aan de beurt en voor 10 uur waren we alweer op de afdeling. Rond 12 uur was ze zo rustig en ontspannen dat ik het aandurfde om naar huis te gaan. vanmiddag was ze nog wel erg stilletjes en bij vlagen nog misselijk, maar vanavond heeft ze weer gegeten als vanouds!
Volgens de KNO arts was het maar goed dat ik onlangs weer aan de bel trok: 1 buisje was eruit, andere lag er los en scheef in en achter trommelvlies zat allemaal bloederig slijm waardoor ze dus inderdaad amper wat kon horen.
Nu hopen dat het weer zo goed gaat helpen als de vorige keer!
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
AstridJordi
J&J SANTORINI
Berichten: 1983
Lid geworden op: di jul 27, 2010 6:14 pm

Re: Morgen ziekenhuis

Bericht door AstridJordi »

Oh wat fijn Miranda, dat klinkt allemaal een stuk beter dan de vorige keer. Fijn. En nu maar weer aansterken, maar dat komt
wel goed zo te horen. Hoop voor je dat ze vannacht ook weer lekker slaapt.
Astrid mv Jordi (21/3-02), Isa (8/9-07) en Robin (6/11-10)
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Re: Morgen ziekenhuis

Bericht door Mare »

Fijn dat het zo goed is gegaan. Hopelijk voelt zij zich morgen al beter en knapt ze snel op.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Hanne

Re: Morgen ziekenhuis

Bericht door Hanne »

ik vind dat je trots mag zijn op jouw kleine bikkeltje. ze heeft zich toch maar kranig geweerd. ik ben blij dat ze rekening ermee hebben gehouden dat ze zulke vervelende ziekenhuiservaringen heeft en jullie adequaat hebben begeleid.
fijn dat het goed is gegaan en dat ze vanavond alweer lekker heeft gegeten. en nu doen de oortjes het vast weer een stuk beter.
MvOM

Re: Morgen ziekenhuis- weer lekker thuis!

Bericht door MvOM »

Fijn dat het allemaal goed is gegaan! En mooi dat ze vanavond al aan het eten was. Hopelijk gaat het vannacht ook goed!
Wat fijn trouwens dat je die bekende tegenkwam!
Gebruikersavatar
Mamalon
J&J HAWAII
Berichten: 6152
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:25 pm

Re: Morgen ziekenhuis- weer lekker thuis!

Bericht door Mamalon »

Wat een opluchting M iranda. Hopeljk ging de nacht nu ook beter dan vorige keer.
Mamalon
Gebruikersavatar
nikky
J&J SANTORINI
Berichten: 1210
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 3:04 pm

Re: Morgen ziekenhuis- weer lekker thuis!

Bericht door nikky »

Goed te lezen! Beterschap.
Mam van twee, een 15- en 13-jarige en zorgmama van tweeling van 11 jaar.
Gebruikersavatar
Ana
J&J MAURITIUS
Berichten: 4279
Lid geworden op: wo jun 22, 2011 12:49 pm

Re: Morgen ziekenhuis- weer lekker thuis!

Bericht door Ana »

Fijn dat het zo is gegaan Miranda en dat jullie goed begeleid werden.
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Gebruikersavatar
muppet
J&J HAWAII
Berichten: 9552
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:04 am

Re: Morgen ziekenhuis- weer lekker thuis!

Bericht door muppet »

fijn om te lezen.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Gebruikersavatar
jikke
J&J MALEDIVEN
Berichten: 14169
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:47 pm

Re: Morgen ziekenhuis- weer lekker thuis!

Bericht door jikke »

fijn dat het beter ging. hier ook ervaring dat het beter gaat met een bekend gezicht. hopenlijk knapt ze nu snel op.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Morgen ziekenhuis- weer lekker thuis!

Bericht door Miranda »

De nacht ging ook super! Afgelopen 3 weken werd ze gemiddeld 2x per nacht wakker, vannacht heeft ze van 7 tot 7 geslapen!
Ze is nu erg gezellig en heeft volop praatjes. Er is echt niets van te merken dat ze gisteren naar het ziekenhuis is geweest.
Vanmiddag en vanavond moet ik werken, ze gaat ipv naar de kinderopvang vanmiddag lekker naar oma en daar heeft ze al helemaal zin in!
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
LindaJager
J&J MALEDIVEN
Berichten: 16990
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:03 am

Re: Morgen ziekenhuis- weer lekker thuis!

Bericht door LindaJager »

Wat ontzettend fijn dat het nu zo goed gegaan is! Dat helpt vast voor een evt volgende keer. En die eerste vpk moet gewoon niet met kinderen werken als ze dit al niet kan begrijpen!
Linda mv Lucas 11/10/2000, Robert 24/12/2002 en Vincent 12/11/2006
annelinda

Re: Morgen ziekenhuis- weer lekker thuis!

Bericht door annelinda »

fijn dat het nu zo goed is gegaan.
Ik hoop sat ze een lekker dagje bij oma heeft gehad.
Gebruikersavatar
Eve71ne
J&J HAWAII
Berichten: 6256
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:09 am

Re: Morgen ziekenhuis- weer lekker thuis!

Bericht door Eve71ne »

Wat fijn dat het zo goed is gegaan! Ik hoop dat ze alleen maar voordeel heeft van deze ingreep. Dus jij kunt met een gerust hart aan het werk gaan.
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Gebruikersavatar
Corina
J&J SANTORINI
Berichten: 3403
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:58 am

Re: Morgen ziekenhuis- weer lekker thuis!

Bericht door Corina »

Wat fijn dat het zo goed gegaan is. En heerlijk dat ze het vannacht ook zo super deed. Bij oma heeft ze het vast ook goed naar haar zin gehad.
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Gebruikersavatar
Hermien
J&J SANTORINI
Berichten: 2001
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:31 am

Re: Morgen ziekenhuis- weer lekker thuis!

Bericht door Hermien »

Gelukkig dat het dit keer zo goed ging!
Mamma van Wouter 03-12-2002, Heinrike 11-03-2005 en Janiek 14-9-2010
Plaats reactie