Van te voren maken: hoe?

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Gebruikersavatar
drus
J&J HAWAII
Berichten: 6300
Lid geworden op: wo aug 11, 2010 9:59 pm

Van te voren maken: hoe?

Bericht door drus »

Binnenkort is Anne jarig. Ze krijgt het prinsessenkasteel van playmobiel maar ik wil ook een kasteeltaart maken. Hoe kan ik dat van te voren al doen? En ze houdt enorm van chocoladetaart, hoe gebruik ik die?

Of is er iemand die hem voor/met mij wil maken?
moeder van zoon A (9/05), dochter A (6/07) en zoon S (2/10)
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS
Berichten: 5607
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:16 pm

Re: Van te voren maken: hoe?

Bericht door JasmijnLinde »

Waar woon je ongeveer? En heb je het wel eens eerder gedaan?
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Gebruikersavatar
drus
J&J HAWAII
Berichten: 6300
Lid geworden op: wo aug 11, 2010 9:59 pm

Re: Van te voren maken: hoe?

Bericht door drus »

Ik woon in Schoonhoven,
ik ben een echte amateur taartenmaakster, de kinderen vinden het mooi genoeg, maar het is absoluut zichtbaar in elkaar gefreubeld en niet zo als de taarten die ik hier wel voorbij zie komen.....

Maar ik las ergens dat sommige de versiering al dagen/weken van te voren maken en daar ben ik nieuwsgierig naar. Nu deed ik het altijd op de avond/dag van te voren en dat was soms best pittig....
moeder van zoon A (9/05), dochter A (6/07) en zoon S (2/10)
Gebruikersavatar
Gerrie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4150
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:45 pm

Re: Van te voren maken: hoe?

Bericht door Gerrie »

Kasteel taart is best te doen. Ik heb er nou 2x 1 gemaakt. O.a. In dit draadje te vinden: http://jipenjanneke.messageboard.nl/for ... =9&t=32565

Ik heb het als volgt gedaan.