Verkleedtips?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Verkleedtips?

Bericht door Miranda »

Volgende week is op het kdv van Danique zomerfeest. Alle kinderen mogen dan verkleed komen. Wij hebben hier echter geen verkleedkleren. Wat is simpel om even snel te fabriceren? Het moet niet al te moeilijk zijn, ik moet haar nl dan 's morgens om 7 uur al op het kdv afleveren. Heb geen zin om 's morgens rond 6 uur kweeniehoelang met haar bezig te zijn...
(de dag dat zij verkleed mag is ook nog eens haar laatste dag op het kdv)
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Hanne

Re: Verkleedtips?

Bericht door Hanne »

alles met tule is makkelijk te maken. je koopt een lint en rimpelt daar de tule aan vast, het lint knoop je dan om het middel. of je naait het aan een topje. hier zijn heel veel voorbeelden.
http://www.designsbycambria.com/categor ... -Tutus.htm
ik vind het lieveheersbeestje echt heel schattig.
Mirjam
J&J SANTORINI
Berichten: 1943
Lid geworden op: ma apr 29, 2013 3:16 pm

Re: Verkleedtips?

Bericht door Mirjam »

Ik heb ooit bij Lobbes een heel schttig lieveheerstbeestjes pakje gekocht. Nou ja, pakje. Het waren vleugeltjes en een masker. Maar Emma voelt zich er helemaal een lieveheesrbeetsje mee.
moeder van Rick (20-09-2007) en Emma (28-03-2009)
Claudiac

Re: Verkleedtips?

Bericht door Claudiac »

Ik had voor mijn A een ninja pak gemaakt van een oud zwart t-shirt (mouwen er af geknipt en een paar gaten in de afgeknipte mouw, de mouw op zijn hoofd gedaan zodat hij door de gaten kon kijken en ademen). Reepje van het t-shirt geknipt als riem en het t-shirt aan gedaan.

Maar Danique wil vast niet als ninja :-)

Zelf ben ik vroeger wel eens een rolletje drop geweest in een beschilderde kartonnen buis. Maar dat beweegt niet zo lekker.

Wat je kan doen is een eenvoudige cape maken (ik prefereer klittenband tov een touwtje ivm veiligheid) die wappert als je rent en een S (of D) op een wit t-shirt tekenen. Met een legging of kort broekje is ze superwoman (of super Danique). Een maskertje maken van een oude mouw van een heren t-shirt (zoals mijn ninja).


Succes!
Gebruikersavatar
mamaSterre&Sep
J&J TEXEL
Berichten: 796
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:48 pm

Re: Verkleedtips?

Bericht door mamaSterre&Sep »

S terre en S ep waren vorig jaar met brandweerfeest als brandweerman, jas van ducttape vuilniszak en gele tape gemaakt.
Groet D 00rtje, trotse mama van S terr€ 25-05-2006 & S €p 19-02-2008
Plaats reactie