mag ik even klagen

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
monika
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12576
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:47 pm

mag ik even klagen

Bericht door monika »

Het is nu 3:10 uur en Nic is al meer dan 1,5 uur aan het spoken. Hij was de hele avond al onrustig en steeds wakker en had al eindeloos borst gehad. Toen sliep hij eindelijk weer en toen lag Jort te woelen en kreunen van de pijn in zijn benen. Te veel gerend of zo. Dus hij paracetamol en kruidenspul op z'n benen. Na 15 min sliep hij weer. Maar natuurlijk was Nic wakker geworden van het geluid en nu slaapt hij nog niet. Nu wil hij wel stil zijn, maar alleen als hij aan de borst ligt. Ja, dat gaat na een poosje irriteren, dus haal ik hem er af.

Hij staat nu boven in z'n bed te huilen en ik ben maar even naar beneden gegaan. Hier klagen. Manlief zit in de nachtdienst, dus dat helpt ook niet echt. Als ik zo meteen weer wat geduld heb zal ik weer gaan kijken bij ventje. Pfff. straks gaat de wekker weer om 6:15.
mv Jort (juni 2004) en Nic (juli 2012)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Gebruikersavatar
Charlotte
J&J SANTORINI
Berichten: 2397
Lid geworden op: di dec 28, 2010 3:01 pm

Re: mag ik even klagen

Bericht door Charlotte »

O meid! Klagen mag hoor! Ik heb ook van dat soort nachten, je bent aan t einde ervan helemaal gesloopt. Even bijkomen en dan met frisse (tegen zin) moed weer terug. Sterkte en laat je niet gek maken.

Morgen vroeg naar bed :wink:
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Gebruikersavatar
Ana
J&J MAURITIUS
Berichten: 4279
Lid geworden op: wo jun 22, 2011 12:49 pm

Re: mag ik even klagen

Bericht door Ana »

Getsie dat zijn zware nachten. Tandjes, kiezen misschien?
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Gebruikersavatar
drus
J&J HAWAII
Berichten: 6307
Lid geworden op: wo aug 11, 2010 9:59 pm

Re: mag ik even klagen

Bericht door drus »

Ik hoop dat ie weer lekker is gaan slapen, maar vreselijk als ze denken dat ze al genoeg geslapen hebben om 3 uur 's nachts
moeder van zoon A (9/05), dochter A (6/07) en zoon S (2/10)
monika
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12576
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:47 pm

Re: mag ik even klagen

Bericht door monika »

Pff, om 3:30 ging hij eindelijk slapen. Vervolgens versliepen we ons en werden 6:50 wakker ipv 6:15. Toch slechts 15 minuten te laat op het werk omdat het vrijdag verkeer niet druk was.

Vanavond probeer ik hem wat later naar bed, hopelijk slaapt hij dan eens wat langer in de ochtend. Laatste tijd steeds 5:30. pff ook veel te vroeg.
mv Jort (juni 2004) en Nic (juli 2012)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Gebruikersavatar
muppet
J&J HAWAII
Berichten: 9563
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:04 am

Re: mag ik even klagen

Bericht door muppet »

tuurlijk mag je even klagen, dit soort nachten zijn superzwaar. Hopelijk gaat het vannacht beter.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Plaats reactie