slaap update

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
monika
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12573
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:47 pm

slaap update

Bericht door monika »

Ik had vorige week in een ander draadje gemeld dat Nic zo beroerd slaapt en mij steeds nodig heeft om terug in slaap te vallen. Ik was er nu helemaal klaar voor dat hij in zijn eigen bed zou gaan slapen. Natuurlijk werd het eerst een paar nachten slechter en wisten oudste en manlief me ook nog een nacht na 3 uur wakker te houden. :shock: De volgende ochtend heb ik ze 'een oor vol gegeven' zoals dat in het Engels heet. En een nieuwe regel ingevoerd.
'wat je ook doet, maak mij niet wakker, behalve als we brand hebben!'

Het heeft geholpen. Na er wat meer werk aan te hebben om Nic in bed te krijgen savonds (verkouden en loopt helemaal los sinds een week) vertel ik hem dat de borsten gaan slapen netzo als hij :D
Hij heeft me savonds nog wel 1-3x nodig voor ik ga slapen, maar ik heb nu al 1 nacht 7 uur en een andere nacht 5 uur onafgebroken geslapen. Ik ben een ander mens :stampen:
Ik kan Nic zelfs snachts een keer voeden (rond 5 uur) en terug leggen in zijn eigen bed.

Manlief heeft een nacht beneden geslapen in de extra slaapkamer omdat hij mij niet wakker wilde maken (door boven in bed te kruipen) en Jort heeft me nog niet wakker gemaakt. :toost:

Oei, dit gaat zo goed, nu moet ik opletten dat we dit strak houden anders zakken we weer af.
Ik heb nu opeens energie, dat moeten we vieren met een leuke activiteit in het weekend.
mv Jort (juni 2004) en Nic (juli 2012)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12726
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Re: slaap update

Bericht door Pauline »

Oh wat heerlijk! Lekker van genieten! En vasthouden!
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (15)
Gebruikersavatar
jikke
J&J MALEDIVEN
Berichten: 14177
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:47 pm

Re: slaap update

Bericht door jikke »

heerlijk. slaap lekker.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
jolanda mv c/k/n

Re: slaap update

Bericht door jolanda mv c/k/n »

Een goede nachtrust maakt zo'n verschil. Geniet er maar van.
Plaats reactie