G. schudt heel fanatiek "nee"......

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
mama van b en c

G. schudt heel fanatiek "nee"......

Bericht door mama van b en c »

Als ik vraag of hij borst wil drinken :?

Het is duidelijk, hij wil 's avonds liever met zijn broers een glaasje drinken.....

En ik moet zeggen dat ik het ook wel prima vind.

Sinds een week of 4 krijgt hij 's nachts geen borst meer, ik kreeg hem er toen opeens niet meer mee getroost en sinds die tijd bied ik het nietmeer aan en dat vindt hij prima. 's avonds wil hij dus ook niet meer, maar 's ochtends wel :D

Dus hopelijk houdt hij dat nog even vol. Naast dat het makkelijk is als hij net iets te vroeg wakker is naar mijn zin, vind ik het ook nog een heel gezellig momentje....

Iemand ervaring met 1 keer per dag voeden? Ik heb niet het idee dat er nog vel melk komt, ik heb het idee dat het dan ook wel snel terug kan lopen?
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: G. schudt heel fanatiek "nee"......

Bericht door Miranda »

Ik heb Danique een tijdje maar 1 voeding per dag gegeven, soms ook wel eens 2 dagen niet als ik er niet was ivm werk. Danique dronk echter alleen maar de avondvoeding nog, zij vond de beker melk 's morgens interessanter dan mijn borst...
Volgens mij heb ik dit ongeveer 2 maanden zo gedaan, haar vraag naar de borst werd steeds minder en ik heb het niet meer aktief aangeboden (ze was inmiddels 2 geworden). Uiteindelijk heeft ze 2 jaar en 6 weken bv gekregen.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Laris76
J&J SANTORINI
Berichten: 2828
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:28 pm

Re: G. schudt heel fanatiek "nee"......

Bericht door Laris76 »

Bij Sv@n heb ik de laatste maanden nog maar alleen 's-ochtends gevoed. Bij Ti3s in 1 keer gestopt; ik denk dat M@tte ook de avondvoeding gaat afbouwen nu en alleen nog s-ochtends gaat drinken.
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
Gebruikersavatar
henringe
J&J SANTORINI
Berichten: 1485
Lid geworden op: di aug 17, 2010 8:24 pm

Re: G. schudt heel fanatiek "nee"......

Bericht door henringe »

Ik heb dat nog wel een heel poosje volgehouden, alleen een ochtendvoeding, zeker wel een half jaar, ik denk nog wel een beetje langer.
!nge, mv $tijn ('03), C@rmen ('04) en R0san ('06)
Gebruikersavatar
marije1977
J&J SANTORINI
Berichten: 2768
Lid geworden op: do jul 29, 2010 1:19 pm

Re: G. schudt heel fanatiek "nee"......

Bericht door marije1977 »

Neline deed dat destijds ook heel bewust. Zij was 15 maanden en wilde een boekje lezen net als haar grote broer. Ik heb toen een tijdje alleen nog 's ochtends gevoed, maar ik kreeg steeds meer het idee dat we dat deden omdat ik het aanbood en niet omdat zij er nu zo'n behoefte aan had. Uiteindelijk na anderhalve maand heb ik 's ochtends gewoon niet meer aangeboden. Dat was eigenlijk omdat ik me verslapen had en zo kon ik iets tijd goedmaken. Ze heeft er daarna nooit meer om gevraagd. Er waren andere. Dingen veel interessanter dan drinken bij mama.
Marije

Laurens (17 maart 2006) en Neline (1 december 2007)
Plaats reactie