tot spugens toe overstuur

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
monika
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12568
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:47 pm

tot spugens toe overstuur

Bericht door monika »

Nic wil niet meer slapen, bij voorkeur niet overdag en ook zeker niet s'avonds.
Al twee avonden maakt hij zich overstuur dat hij spuugt. De eerste avond kon ik de kamer van z'n vloer dweilen en z'n laken verschonen. De tweede avond zat hij bij ml opschoot en hoefde hij gelukkig alleen een schoon t-shirt aan.
Nadat hij 45 minuten in z'n vaders armen had gegild en gespuugd was hij uitgeraasd en kon hij op bed gelegd worden. sNachts slechts 2x wakker en redelijk makkelijk weer in slaap in eigen bed. Vanochtend was hij wel heel boos op mij.
Ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat. Omdat hij niet echt moe lijkt laat ik hem maar wat langer rondlopen. zucht... ik kijk er nog niet naar uit om hem in bed te brengen. Misschien laat ik ml het maar doen.

Niet dat jullie er verder iets mee kunnen. Met Jort hebben we ook zo'n periode gehad.
mv Jort (juni 2004) en Nic (juli 2012)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Gebruikersavatar
jikke
J&J MALEDIVEN
Berichten: 14169
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:47 pm

Re: tot spugens toe overstuur

Bericht door jikke »

succes. weet alles van drama's met niet slapende kinderen. Wat hier een deel van de oplossing was. eerder naar bed. Femke was over haar vermoeidheid heen (zonder dat we het merkte_ en kon daarom niet meer slapen. Zeker als hij overdag niet meer wil slapen moet hij overmoeid raken een keer.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
monika
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12568
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:47 pm

Re: tot spugens toe overstuur

Bericht door monika »

Ja, dat is ook altijd mijn insteek, dus op tijd naar bed. En toch 2x per dag een slaapje proberen. Vanavond liep hij zo druk rond te tottelen, kan best over zijn eerste slaap zijn geweest. Hij besloot zelf de trap op te kruipen en naar het bad te gaan (zei beneden al 'bad bad' en was daarna helemaal wakker en weer actief.

Hij ligt er nu net in 45 min later dan normaal en bleef lange tijd fanatiek bij mij drinken, als of hij wist dat het welletjes zou zijn als hij in bed ging. Ik hoop dat hij nu een lange ruk maakt en niet na een uurtje weer wakker en overstuur is. Met manlief afgesproken dat hij het staan en huilen in bed weer gaat opvolgen en dat ik me er weer buiten hou.

fingers crossed.
mv Jort (juni 2004) en Nic (juli 2012)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Gebruikersavatar
Eeffie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4088
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:35 pm

Re: tot spugens toe overstuur

Bericht door Eeffie »

En? Hoe ging het?
Mama van De Puber; 07-11-2008 en Junior, 07-05-2012
Gebruikersavatar
Ana
J&J MAURITIUS
Berichten: 4279
Lid geworden op: wo jun 22, 2011 12:49 pm

Re: tot spugens toe overstuur

Bericht door Ana »

ow ow wat kunnen ze boos zijn he! Hopelijk is deze fase heel snel voorbij want het klinkt vermoeiend. (voor zowel hem als jullie)
Hier kan ook mijn man het maar het beste oppakken, want van hem 'pikt' I.van veel meer.
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
monika
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12568
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:47 pm

Re: tot spugens toe overstuur

Bericht door monika »

Nou is hij is goed gaan slapen zonder drama en hoewel hij 4x wakker was tussen 23:30 en 6:00 ging hij elke keer weer braaf in zijn bed slapen.

Het is jammer dat manlief altijd onregelmatige nachtdienst heeft met soms dagen of weken weg, anders mocht hij het avond ritueel zo van me overnemen.
mv Jort (juni 2004) en Nic (juli 2012)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Plaats reactie