De gekste/vreemdste plek om te voeden

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Charlotte
J&J SANTORINI
Berichten: 2397
Lid geworden op: di dec 28, 2010 3:01 pm

De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door Charlotte »

Wat is de gekste/vreemdste plek waar je gevoed hebt?
Voor mij was dat:
In de dierentuin
Achterin een rijdende auto
En elke week in t zwembad
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12720
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door Pauline »

haha, ik win denk ik ...
daar heb ik een keer in het BV magazine van het voedingscentrum mee gestaan... het was namelijk:
op een juryboot tussen 2 wedstrijden door, terwijl mijn mannelijke collega de andere kant op keek en ik met mijn rug naar hem toe zat.

voor de beeldvorming, dit is een grote juryboot:
Afbeelding
Oh nee, dat was kolven, niet voeden...

voeden heb ik in restaurants, in dierentuinen, in sprookjeswonderland, in het vliegtuig, op de zeilboot, op het strand, in het zwembad, in de bouwmarkt, in de ikea ehhhhhh zo'n beetje overal :)
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (14)
Gebruikersavatar
Eve71ne
J&J HAWAII
Berichten: 6256
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:09 am

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door Eve71ne »

Dit is zo´n leuk terugkerend draadje :) Kolven: in het voetbalstadion van Top Oss. Voeden deed ik overal, geen idee wat nou een echt gekke plek was?!
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Ilse

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door Ilse »

In de Efteling, wel op een rustig plekje zodat Sofie aangekoppeld bleef ;-)
Gebruikersavatar
MarietteD
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11970
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door MarietteD »

Tijdens een gesprek aan tafel met een autoverkoper... Ik was in m'n eentje met V incent bij een dealer. Terwijl die man aan het schrijven was, begon V te pruttelen en legde ik hem aan. Achteraf denk ik 'Echt?!' Maar toen vond ik het doodgewoon, ik wilde niet afgeleid worden door z'n gejengel :-)
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Gebruikersavatar
Gerrie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4150
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:45 pm

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door Gerrie »

Kolven, in een restaurant boven op de berg bij La Grave, La Meije (3200 meter). Leuk als je daarna beneden het gekolfde flesje opent.

Voeden doe ik overal, net wat uitkomt. Bovenin in het reuzenrad, in de file achterin in de auto. In de trein in de eurotunnel. Ach, overal zo'n beetje dus.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Gebruikersavatar
Eve71ne
J&J HAWAII
Berichten: 6256
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:09 am

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door Eve71ne »

Eve71ne schreef:Dit is zo´n leuk terugkerend draadje :) Kolven: in het voetbalstadion van Top Oss. Voeden deed ik overal, geen idee wat nou een echt gekke plek was?!
Ik heb wel een heel leuke ervaring van toen ik Meike aan het voeden was. Ik zat in een café dat als een bikerkroeg bekend staat. Ik zat vlakbij de deur, zo-één met een boven- en onderdeel en het bovendeel stond open. Komt er een nogal verlopen dronken type over die deur heen hangen en staat mij eens uitgebreid te bekijken. Ik voelde de bui al hangen :roll: Zegt die gast: "Is -ie aan het eten?" :lol:
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12037
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door Esther »

In de kerk voelde ik me het minst op mijn gemak. Verder voed ik overal, in winkels, bij mensen thuis, in musea... Waar niet?
Thuismaakmoeder van Anna (18 :shock: ), Lotte (16), Maartje (13), Roos (11) en Job (9)
Appendix
J&J SANTORINI
Berichten: 3497
Lid geworden op: za jul 31, 2010 2:42 pm

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door Appendix »

In Cuba bij het verlengen van ons visum. We moesten praten met zo'n echte militair, allemaal tekens op z'n uniform en R (net twee) ging jengelen. Toen ik heb aanlegde vertelde de man vertederd en trots dat zijn dochter van drie ook nog de borst kreeg. :-D

Kolven: in de jaarbeurs. Op zich niet zo'n gekke plek, een klein zaaltje, maar die ruimte was helemaal wit met futuristisch licht. Niet echt een plek voor een ontspannen toeschietreflex.

@
Moeder van T (22/1/2008; 20 maanden bv) en R (26/6/2010; 30 maanden bv) en N (28/9/2013; 35 maanden bv).
Gebruikersavatar
Sarina
J&J HAWAII
Berichten: 8022
Lid geworden op: za mei 14, 2011 10:40 pm

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door Sarina »

Ik kreeg inderdaad een déjà vu gevoel :)
Ik heb niet zo heel vaak in het openbaar gevoed; gekolfd in het openbaar des te vaker (als fulltime kolver voor B), het opmerkelijkste plekje was wel een hal vol chocolade van een chocoladefabriek waar ik koffie serveerde; de lucht was bezwangerd met chocolade, heeeeel apart!
S@rin@, moeder van B (2005) en R (2008)
mama van b en c

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door mama van b en c »

Kolven: tijdens de bruiloft van een vriendin in de kantoor ruimtes van de kroeg met grote ramen uitkijkend op de buur flat,
Voeden:overal niet echt op gekke plekken maar wel veel gekke reacties en beschaamd weg kijkende mensen. raar eigenlijk voor zoiets natuurlijks
mama van b en c

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door mama van b en c »

Oh, die van.mijn vriendin wil ik jullie ook niet onthouden: tijdens de huwelijks ceremonie van een andere vriendin in het gemeentehuis, op de video hoor je de smak geluidjes en het gegiechel van mijn vriendin en zie je de reacties van se andere gasten als ze zien waar dat gesmak vandaan komt! Er wordt nu nog over gesproken en zoonlief is bijna zes ha ha
Gebruikersavatar
Charlotte
J&J SANTORINI
Berichten: 2397
Lid geworden op: di dec 28, 2010 3:01 pm

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door Charlotte »

Leuk om te lezen!! Dejavu had ik er niet bij want ik heb de andere draadjes hierover waarschijnlijk niet gelezen...
Ik heb nog een toevoeging want ik heb ook H een keertje in een restaurant gevoed. Voor mij bijzonder, had t niet verwacht van mezelf
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Gebruikersavatar
jikke
J&J MALEDIVEN
Berichten: 14155
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:47 pm

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door jikke »

het stilte centrum in een ziekenhuis al ging ik daar kolven. Meest byzonder was een keer op schiphol. Mijn vader zat ademloos te kijken toen een meneer over mijn schouder keek. o sorry zei hij. waarop mijn vader zei heeft u ooit zo iets prachtigs gezien. vervolgens hebben twee mannen de rest van de voeding ademloos naar de babie gekeken. heel bijzonder. En dat in een druk restaurant op schiphol een coconnentje over ons vieren.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
nance74
J&J SANTORINI
Berichten: 2968
Lid geworden op: di jul 27, 2010 3:32 pm

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door nance74 »

Kolven: in een kleedhokje in het zwemmbad, invalidetoilet zwembad, in de efteling bij de ehbo

Voeden: vliegtuig, op een bankje aan zee in scheveningen, in een restaurant bij b urgers zoo.

dus op zich valt het nog wel mee.
Nancy mv M icah 31-8-2008 en S enn 28-7-2011
Gebruikersavatar
AnnemiekD
J&J MAURITIUS
Berichten: 4665
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:23 am

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door AnnemiekD »

Gevoed in een zijkamertje van een rouwcentrum, er stonden 2 doodskisten (zonder lijk mag ik hopen). Niet echt rustgevend.
Annemiek, moeder van 3 dochters, jan 2006, jan 2008, dec 2009 en een zoon sinds 4 juni 2016.
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door Mare »

Ik heb echt overal gevoed. Winkel, dierentuin, tijdens een afspraak bij de mdl arts (2 keer ;) ), op mijn werk, in een cafe, etc...

De meeste aandacht kreeg ik toen ik op de pond naar Ameland voedde. David was een jaar of 1,5 en echt iedereen keek naar ons. Geen idee waarom ze het daar blijkbaar zo gek of interessant vonden.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Gebruikersavatar
vuurvonk
J&J MAURITIUS
Berichten: 5213
Lid geworden op: di jul 27, 2010 1:09 pm

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door vuurvonk »

heb overal en nergens al gevoed!(restaurant/dierentuin/swl,trein enz)maar de raarste keer vond ik 5.5 jaar geleden op mijn eigen bruiloft...fr was toen 10 weken oud en mijn borsten vroegen er echt om maar was niet gemakkelijk met zo'n bruidsjurk :roll: helemaal naar zolderkamertje en dan voeden.
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Gebruikersavatar
petra1969
J&J HAWAII
Berichten: 6769
Lid geworden op: ma aug 09, 2010 1:00 pm

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door petra1969 »

Ik heb eigenlijk bijna nooit buitenshuis gevoed. Wel een keer met mijn tweede in de trein tijdens een familie-uitje.. Jojanneke lag heerlijk te drinken toen er een stomdronken man bij kwam zitten. Die ging uitgebreid naar mijn borst zitten staren en maakte op een gegeven moment steeds meer stomme opmerkingen :( Het gekke was dat mijn familie zich geneerde voor mij :roll: Allemaal flessenmoeders dus.
Mama van Evelien (35), Jojanneke (32), Sandrina (31), Sarah (18), Elise (17) en Cay (14)
En oma (al ken ik ze niet) van 7 prachtige kleinkinderen
Gebruikersavatar
Mamalon
J&J HAWAII
Berichten: 6150
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:25 pm

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door Mamalon »

Bij de bank, tijdens een hypotheekgesprek :D
Mamalon
Appendix
J&J SANTORINI
Berichten: 3497
Lid geworden op: za jul 31, 2010 2:42 pm

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door Appendix »

Mamalon schreef:Bij de bank, tijdens een hypotheekgesprek :D

Dat heb ik ook gedaan, tijdens het tekenen van de voorlopige koopakte!
@
Moeder van T (22/1/2008; 20 maanden bv) en R (26/6/2010; 30 maanden bv) en N (28/9/2013; 35 maanden bv).
Gebruikersavatar
Nynke
J&J SANTORINI
Berichten: 1124
Lid geworden op: di jul 27, 2010 6:50 pm

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door Nynke »

Voeden: overal en nergens. Laatst nog met Bente in een H&M op een krukje, in de auto, op het terras van een bergrestaurant tijdens een wintersportvakantie, in een parkeergarage, in de bibliotheek. Als ik denk aan vreemd, is het eerste wat in mij opkomt: in het rouwcentrum naast de kist van mijn vader (vlak voor de uitvaartdienst; het drinkende kind was Sofie; ik weet zeker dat zonder haar die hele periode veel zwaarder was geweest; het was ook wel een troost om haar daar te voeden).
Kolven: een smoezelig kantoortje van een restaurant (tijdens een vrijgezellenfeest), verder eigenlijk geen gekke plekken.
Groetjes,

Nynke, moeder van Sofie (dec. 2005), Lotte (jan. 2008) en Bente (11 aug. 2013)

Met liefs en lapjes
Gebruikersavatar
LindaJager
J&J MALEDIVEN
Berichten: 16970
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:03 am

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door LindaJager »

Voeden deed ik bijna overal, tijdens het kopen van een nieuwe bank( Robert), tijdens het kopen van een nieuw bed ( Vincent), tijdens het prikken ::D Op een bankje in de dierentuin, heerlijk in het zonnetje ::D
Kolven deed ik niet zo veel maar wel 1x per maand als ik de hele dag weg was te darten. Eerst heb ik bij de mensen boven gekolfd, de eigenaars woonden boven en 1x heb ik in het hok zitten kolven waar de tonnen bier stonden, ze waren in hun woning aan het schilderen dus daar kon ik toen niet zitten ::wink: En het mooiste was dat de melk, na de laatste kolfsessie, in de koelkast in de kroeg stond ::lol: ::lol: De kroegeigenaar vond het prachtig dat ik bv gaf ::D
Linda mv Lucas 11/10/2000, Robert 24/12/2002 en Vincent 12/11/2006
Gebruikersavatar
Nanda
J&J SANTORINI
Berichten: 2684
Lid geworden op: do feb 17, 2011 9:38 am

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door Nanda »

Voeden doe ik overal maar kolven heb ik toch wel op een voor mij bijzondere plek gedaan
Het TT assen circuit :-D
Trotse mama van J en T
Gebruikersavatar
henringe
J&J SANTORINI
Berichten: 1484
Lid geworden op: di aug 17, 2010 8:24 pm

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door henringe »

Kolven; in de skybox van een voetbalstadion (was wel leeg), met uitzicht op het veld. Voeden? Overal, vond eigenlijk niks 'gek'.
!nge, mv $tijn ('03), C@rmen ('04) en R0san ('06)
Gebruikersavatar
channiemam
J&J HAWAII
Berichten: 8096
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:10 am

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door channiemam »

In ieder geval zeker 100 x gekolfd in een rijdende ambulance, soms zelfs onderweg naar een patiënt ;-)

Voedend overal en nergens. Restaurant, vliegtuig, strand, dierentuin ed.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Gebruikersavatar
Eghosa01
J&J SANTORINI
Berichten: 1586
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 8:31 am

Re: De gekste/vreemdste plek om te voeden

Bericht door Eghosa01 »

Kolven: in de auto met mijn zus onderweg naar Rotterdam, zij rijden, ik kolven.. En wat doe je dan met de melk als je de hele dag nog gaat winkelen en geen koeltas mee hebt... gewoon zelf opdrinken :lol:

Voeden: veel plekken, maar met Hugo vorig jaar in de tram in Zwitserland terwijl er een groep basisschool kinderen binnen kwamen was wel bijzonder en op een bankje voor de plaatselijke apotheek, die stond weer op de drukste rotonde van het dorp, waar net op dat moment de bus langs kwam, een hardcore biker en heel veel oude dametjes die vertederend liepen te kijken...
mv S@sh@ (aug '09) en Hug0 (jan '13)
Plaats reactie