Nachtzindelijkheid, kostenbesparende tip :)

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eve71ne
J&J HAWAII
Berichten: 6256
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:09 am

Nachtzindelijkheid, kostenbesparende tip :)

Bericht door Eve71ne »

Geen idee of er meer moeders zijn die dit op deze manier doen, maar ik hoef sinds deze ontdekking veel minder vaak luierbroekjes te kopen :razz:
Benthe is in principe aardig nachtzindelijk. Plast zij in haar bed, geen nood. Dat heb ik dubbel opgemaakt met matrasbeschermers ertussen. MAAR; zij kruipt ongeveer 5 keer per week in ons bed, en dat is niet zo leuk als zij dan in bed zou plassen.. (geen 2-persoonsmatrasbeschermer in ons bed). Dus draagt zij toch een luierbroekje in de nacht.
Omdat het luierbroekje dus vaak droog blijft, houdt Benthe haar onderbroek eronder aan. Dan blijft het luierbroekje schoon voor hergebruik, de volgende nacht :)
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Laris76
J&J SANTORINI
Berichten: 2828
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:28 pm

Re: Nachtzindelijkheid, kostenbesparende tip :)

Bericht door Laris76 »

Doen we hier ook. Ti3s plast niet als hij een onderbroek voelt, tenminste meestal niet :wink:
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
annelinda

Re: Nachtzindelijkheid, kostenbesparende tip :)

Bericht door annelinda »

Dat is een goede tip.
Anne is alleen s nachts nog niet zindelijk, maar heb het idee vooral erg makkelijk te vinden.
Maar op deze manier is het natuurlijk niet fijn, maar wel een droog bed!

Gaan we na Sinterklaas gelijk proberen!
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Re: Nachtzindelijkheid, kostenbesparende tip :)

Bericht door Mare »

Ik vind dit ook een goede tip. David is negen van de tien nachten droog, maar als we de luier uitlaten is het ineens andersom. Maar ik heb een vraagje. Als ze dan in de onderbroek plassen, lekt het dan niet door?
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Gebruikersavatar
Eve71ne
J&J HAWAII
Berichten: 6256
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:09 am

Re: Nachtzindelijkheid, kostenbesparende tip :)

Bericht door Eve71ne »

Mare schreef:Ik vind dit ook een goede tip. David is negen van de tien nachten droog, maar als we de luier uitlaten is het ineens andersom. Maar ik heb een vraagje. Als ze dan in de onderbroek plassen, lekt het dan niet door?
Bedoel je of het bed dan niet alsnog nat wordt? Nee bij Benthe niet. Maar misschien als je een jochie hebt dat boxershortjes draagt dat het dan onder de luier door loopt, uitproberen maar.
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Laris76
J&J SANTORINI
Berichten: 2828
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:28 pm

Re: Nachtzindelijkheid, kostenbesparende tip :)

Bericht door Laris76 »

Eve71ne schreef:
Mare schreef:Ik vind dit ook een goede tip. David is negen van de tien nachten droog, maar als we de luier uitlaten is het ineens andersom. Maar ik heb een vraagje. Als ze dan in de onderbroek plassen, lekt het dan niet door?
Bedoel je of het bed dan niet alsnog nat wordt? Nee bij Benthe niet. Maar misschien als je een jochie hebt dat boxershortjes draagt dat het dan onder de luier door loopt, uitproberen maar.
Bij Ti3s gaat dit wel goed. Hij draagt dan een slip of een strakke boxer onder het luierbroekje. Maar hij slaapt nu al 3 nachten zonder en alle nachten droog :toost:
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
Plaats reactie