app met leuke peuterliedjes?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
monika
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12555
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:47 pm

app met leuke peuterliedjes?

Bericht door monika »

Nic heeft z'n eigen tippie (tablet) waar wat peuter spelletjes en apps met peuterliedjes op zitten. Nu heb ik alleen maar Engelstalige liedjes. Weten jullie een app met leuke NL liedjes? Liefst iets waar de huidige peuter naar luistert en niet de 'Jan Huigen in de ton enzo'. Daar krijgen wij als ouders de kriebels van.
mv Jort (juni 2004) en Nic (juli 2012)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Deborah
J&J SANTORINI
Berichten: 1830
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:07 pm

Re: app met leuke peuterliedjes?

Bericht door Deborah »

Wij hebben koekoektv erop zitten. Staat van alles tussen. Zowel liedjes als erg leuke filmpjes.
mama van W essel (26 februari 2007), R uben (2 mei 2009), D äphny (31 juli 2010) en Ph äedra (24 augustus 2013)
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: app met leuke peuterliedjes?

Bericht door Miranda »

Danique zit regelmatig op kinder tube te kijken. Daar staan zowel filmpjes op als liedjes. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies weet welke liedjes, maar ik hoor wel regelmatig Dirk Scheele voorbij komen.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
monika
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12555
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:47 pm

Re: app met leuke peuterliedjes?

Bericht door monika »

dank, ik zal er eens naar kijken. Het lijkt mij dat kinder Tube iets is waarvoor je contact met internet moet maken en dat wil ik niet voor mijn peuter. Sommige van die apps slepen allemaal rotzooi (halve spellen, spy-ware etc) naar binnen als je niet oppast.
mv Jort (juni 2004) en Nic (juli 2012)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Claudiac

Re: app met leuke peuterliedjes?

Bericht door Claudiac »

heb je spotify? Ik draai veel liedjes van Ageeth de Haan, die zijn ook voor ouders wel prima
monika
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12555
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:47 pm

Re: app met leuke peuterliedjes?

Bericht door monika »

eh?! Spotify? geen idee wat dat nou weer is. Zal wel dom zijn, maar ik kan het niet allemaal bijhouden.
kan je dat uitleggen?
mv Jort (juni 2004) en Nic (juli 2012)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Claudiac

Re: app met leuke peuterliedjes?

Bericht door Claudiac »

monika schreef:eh?! Spotify? geen idee wat dat nou weer is. Zal wel dom zijn, maar ik kan het niet allemaal bijhouden.
kan je dat uitleggen?
Dat is een muziekdienst waar je maandelijks voor betaalt, en dan kun je liedjes luisteren, net als netflix voor televisieprogramma's. Ik vind het erg handig, want met sinterklaas, onbeperkt sinterklaasliedjes, met kerst kerstliedjes etc. Ook veel liedjes van Dirk Scheele bijvoorbeeld.

Bij mij kunnen de kinderen zo zelf liedjes uitzoeken.
Plaats reactie