badkleding voor ev y

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Pauwtje
J&J MAURITIUS
Berichten: 4560
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:46 pm

badkleding voor ev y

Bericht door Pauwtje »

Ik ben op zoek naar badkleding voor Ev y. Maar ik heb nogal specifieke wensen geloof ik. Geen badpak, want dat is onhandig met naar de wc gaan. Ev y is nogal een klim-,klauter- en hangmeisje, dus ik wil een broekje dat, ook als ze op haar kop aan het klimrek hangt en koprollen op een springkussen, goed afdekt. Het liefst een broekje met lange(re) pijpjes oid. Ik v'ind een bovenstukje heel leuk, maar dan niet zo'n ienieminie stukje wat scheef gaat hangen, maar een wat langer stukje wat ook deels haar buik bedekt.

Ik ben al een uur alle webshops aan het afzoeken die ik maar kan bedenken. Ik geloof dat ik bij de hema nog het beste iets kan vinden wat ik bedoel (meisjes tankini), maar dan zou ik graag het broekje nog iets groter (bedekkender) zien.

Een alternatief is een zwemshortje zonder bovenstukje. Maar ik wil nog niet opgeven. Iemand tips?
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Pauwtje
J&J MAURITIUS
Berichten: 4560
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:46 pm

Re: badkleding voor ev y

Bericht door Pauwtje »

en oh ja, maat 98 :? Eigenlijk zoek ik dit in maat 98
Bijlagen
tankini-riviera-stripe (1).jpg
tankini-riviera-stripe (1).jpg (13.79 KiB) 2308 keer bekeken
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Gebruikersavatar
Regina
J&J SANTORINI
Berichten: 3616
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:29 am

Re: badkleding voor ev y

Bericht door Regina »

De hema heeft wel een paar leuke modelletjes vind ik tenminste

http://www.hema.nl/winkel/baby-en-kind/ ... ng/badmode
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Gebruikersavatar
Jolanda
J&J SANTORINI
Berichten: 2298
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:29 pm

Re: badkleding voor ev y

Bericht door Jolanda »

Groetjes van Jolanda
K 2001 | J 2001 | S 2003 | Y 2005 | R 2005

https://www.facebook.com/CreatedbyJolanda/
Gebruikersavatar
Hemmie
J&J MAURITIUS
Berichten: 5054
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:43 pm

Re: badkleding voor ev y

Bericht door Hemmie »

Kun je dan niet beter naar zo'n uv-setje kijken? Dan heb je als bovenstuk wel echt een t-shirt, weet niet of dat een probleem si. Broekjes zijn variabel, wij hebben ze vaak met hele korte broekjes, maar Marrit heeft volgens mij in maat 98 een setje van H&M gehad met een langer broekje. Hebben ze nu helaas niet meer zo te zien.

Edit: Hier bijvoorbeeld. Ook met hemdjes, maar niet goedkoop.
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Gebruikersavatar
MarietteD
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11970
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Re: badkleding voor ev y

Bericht door MarietteD »

Naar de wc gaan (plassen) met badpakje gaat trouwens best makkelijk: gewoon de onderkant opzij trekken. Was ook voor mezelf een enorme ontdekking :-)
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Gebruikersavatar
Eghosa01
J&J SANTORINI
Berichten: 1586
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 8:31 am

Re: badkleding voor ev y

Bericht door Eghosa01 »

MarietteD schreef:Naar de wc gaan (plassen) met badpakje gaat trouwens best makkelijk: gewoon de onderkant opzij trekken. Was ook voor mezelf een enorme ontdekking :-)
Hahaha, ja toen ik daar zelf achterkwam vond ik het opeens niet meer zo heel vervelend om een badpak te dragen... want dat irriteerde me altijd zo, dat je je uit een nat badpak moest worstelen, plassen en je er dan weer inwurmen...
mv S@sh@ (aug '09) en Hug0 (jan '13)
Pauwtje
J&J MAURITIUS
Berichten: 4560
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:46 pm

Re: badkleding voor ev y

Bericht door Pauwtje »

Eghosa01 schreef:
MarietteD schreef:Naar de wc gaan (plassen) met badpakje gaat trouwens best makkelijk: gewoon de onderkant opzij trekken. Was ook voor mezelf een enorme ontdekking :-)
Hahaha, ja toen ik daar zelf achterkwam vond ik het opeens niet meer zo heel vervelend om een badpak te dragen... want dat irriteerde me altijd zo, dat je je uit een nat badpak moest worstelen, plassen en je er dan weer inwurmen...
Haha, ja, ik ken het truukje wel. Maar vind voor een 3 jarige broekje naar beneden toch wel iets frisser. En het gaat me ook om het bedekken ivm rollen, klimmen, klauteren en hangen op de camping of aan het strand.
Hemmie, via jouw link vond ik precies wat ik zocht. Idd wel prijzig, maar ons kleine waterratje gaat daar wel veel plezier aan beleven!
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Greetje

Re: badkleding voor ev y

Bericht door Greetje »

Misschien moet je om meer mogelijkheden te creeren wat uit het idee van badkleding stappen?

Er zijn op de sportafdeling misschien genoeg shortjes te vinden die haar voldoende bedekken en bewegingsvrijheid geven? Ik dacht dat die zwemshortjes voor meisjes juist zo "in" waren tegenwoordig? Ik kon ze tenminste in mijn eigen maat nooit vinden, maar wel voor meisjes...

En dan zoek je er toch een los hemdje of shirtje bij? Er zijn vast wel ergens goedkope tankini's te krijgen en kan je wellicht iets leuks combineren qua kleuren en patronen? Hebben ze bij Primark niet iets? Ik heb twee tankini-topjes gekregen van een Engelse vrouw, die ik perfect vindt voor ons meisje. Is mt104 nu dus nog beetje groot. Volgens mij waren die van de Primark.

Succes!
Gebruikersavatar
Mara
J&J HAWAII
Berichten: 8228
Lid geworden op: di aug 17, 2010 8:10 pm

Re: badkleding voor ev y

Bericht door Mara »

In maat 38 ook bijna niet te krijgen :wink:

Ik ben uiteindelijk op zo'n zwemshortje uitgekomen, maar daar doe ik wel een bikinibroekje onder voor de zekerheid. Is eigenlijk niet nodig hoor want sluit goed aan. Geen idee of die er ook zijn voor kinderen. Wel voor jongens heb ik ze gezien, Mrtn heeft er 1 in lime en blauw, zou ook voor een meisje kunnen.
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
Plaats reactie