En wéér trots!

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12037
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

En wéér trots!

Bericht door Esther »

Afgelopen maandag ben ik serieus begonnen met Roos en het potje. De eerste drie dagen moest ik erg achter haar aan lopen en haar op het potje zetten. En dweilen :lol: Intensief dus.
Vanaf de vierde dag ging ze het op tijd aangeven, en sindsdien heeft ze nagenoeg geen ongelukjes meer! Gisteren was ze even met de buurvrouw mee, dus luier om, maar de luier was nog droog toen ze thuis kwam. En de dame ging meteen na thuiskomst ook maar even op het potje.

Wat wordt ze dan GROOT! En wat ben je dan toch weer trots als moeder, waarom zou dat toch zijn? Misschien omdat dit het eerste is dat ze zelf moeten doen, waar je weinig invloed op hebt?

Anyways, wij zijn blij!
Thuismaakmoeder van Anna (18 :shock: ), Lotte (16), Maartje (13), Roos (11) en Job (9)
Gebruikersavatar
maartje12
J&J SANTORINI
Berichten: 2882
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:10 am

Re: En wéér trots!

Bericht door maartje12 »

Goed zeg !
Misschien moeten we hier ook maar eens aan de slag.
Justin€, mama van Fl@ris (2006) Vict@r (2009) en Leon@re (2011)
Appendix
J&J SANTORINI
Berichten: 3497
Lid geworden op: za jul 31, 2010 2:42 pm

Re: En wéér trots!

Bericht door Appendix »

Wat goed!

En je was toch ook trots bij omrollen, kruipen, staan, lopen? Daar heb je nog veel minder invloed op gehad. Het is volgens mij gewoon mooi om ze te zien groeien. Enjoy!

@
Moeder van T (22/1/2008; 20 maanden bv) en R (26/6/2010; 30 maanden bv) en N (28/9/2013; 35 maanden bv).
Gebruikersavatar
mama talla
J&J HAWAII
Berichten: 6218
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:26 pm

Re: En wéér trots!

Bericht door mama talla »

Geweldig is dat hè? Heel knap ook van Roos!
Wij zijn ook voorzichtig begonnen met zindelijkheid oefenen. Nu nog na elke verschoning op de pot of wc. Soms komt er dan een plas, soms ook niet. Als het iets beter weer is gaat Anna ook in haar onderbroek.

Groetjes Jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (30), Danielle (28 ), Nickson (26), Orland (24) en Melvin (22)
Oma van een kleinzoon (juni 2023)
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13421
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Re: En wéér trots!

Bericht door Chantal »

Goed hoor! Hier zijn we nog niet zo ver met Mark. Hopelijk in de zomer als we veel buiten zijn ;) (scheelt dweilen!)
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Greetje

Re: En wéér trots!

Bericht door Greetje »

Goed hoor! Van Roos. En natuurlijk ben je dan trots!

Ik heb met Hannah al vele malen een poging gedaan. Toen ze 1,5jr was heb ik al een potje in huis gehaald... :oops:

Maar tot nu toe heeft ze het nog helemaal niet in de gaten. Op het potje of op de wc doet ze eigenlijk nooit iets. Ze zit er altijd voor niks op. En vaak wil ze niet (ik ben twee en ik zeg nee). Als ik de luier eens uitlaat dan doet ze gewoon een plas en blijft er ook gewoon mee lopen. Ze blijft met een poepluier gewoon rondlopen, en heel zelden komt ze het zeggen. Over een tijdje nog maar eens proberen...
Plaats reactie