Wie herkent dit?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Ilse

Wie herkent dit?

Bericht door Ilse »

Als Sofie zich wil ontspannen pakt ze mijn hand en gaat met haar nagels over mijn nagels wrijven. Vaak begint ze ook een soort te neuriën (klinkt als neng, neng, neng).

Ze doet dit dus ook als het ergens heel druk is en als ze moe is. Nu doet ze het steeds harder (met name het geluid maken).

Herkennen jullie dit?
Greetje

Re: Wie herkent dit?

Bericht door Greetje »

Met haar nagels over jouw nagels wrijven en neurien?? Nee dat herken ik niet.

Maar volgens mij hebben alle kinderen wel 'iets'.

Hannah die draait met haar eigen haar. Maar het liefst met mijn haar als ze wil gaan slapen.

En het zoontje van een vriendin van me die knijpt in hun nekvel alstie gaat slapen :p
Gebruikersavatar
drus
J&J HAWAII
Berichten: 6300
Lid geworden op: wo aug 11, 2010 9:59 pm

Re: Wie herkent dit?

Bericht door drus »

het neurien kon s ook doen, en hij wilde dat ik dan zijn neusbrug aaide
moeder van zoon A (9/05), dochter A (6/07) en zoon S (2/10)
Gebruikersavatar
juudje
J&J SANTORINI
Berichten: 2739
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:59 am

Re: Wie herkent dit?

Bericht door juudje »

Zo heeft ieder kind wel iets inderdaad. Roos doet al vanaf kleins af aan hoofdbonken in bed. Ze gaat dan op haar buik liggen en met haar voorhoofd op haar knuffel heen en weer bonken. Daarbij maakt ze een neuriënd geluid. Ze zal hier vast wel een keer mee stoppen, maar waneer weet ik niet. Als we op vakantie zijn en de kinderen slapen op 1 kamer mag ze het niet altijd doen als ze tegelijk naar bed gaan. En dan kan ze ook wel slapen zonder dit te doen.
Judith moeder van Tom (4-4-2006), Lola (27-10-2007) en Roos (21-1-2010)
Simoon
J&J SANTORINI
Berichten: 2344
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:33 pm

Re: Wie herkent dit?

Bericht door Simoon »

Onze oudste wreef altijd met haar duim over het vel tussen duim en wijsvinger en maakte daarbij een geluidje. Ze wordt 11 en doet dit nog steeds als ze bij me zit neurien is kwekken geworden
Simoon mv Ellen en Senna
Gebruikersavatar
kaatje71
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10147
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:19 pm

Re: Wie herkent dit?

Bericht door kaatje71 »

Me!ke maakt altijd een heel hard neurie geluid als ze plast ( leuk was dat, op de camping, net als de uitvoerige beschrijving van S!lke over haar eigen poep trouwens hahaha) en als ze eet doet ze namnamanamnamanam etc. Niet smakken dus, maar een geluidje. Vind het wel schattig.
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Plaats reactie