na ruim 7 jaar...

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
muppet
J&J HAWAII
Berichten: 9548
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:04 am

na ruim 7 jaar...

Bericht door muppet »

... is deze stoel vandaag naar de stort gegaan. Ruim 7 jaar heb ik hierin zitten voeden, Eline heeft afgelopen vrijdagavond (het laatste half jaar dronk ze alleen nog voor het slapen gaan) voor het laatst bij mij gedronken, bijna 4 jaar!!!

Afbeelding

Eline wordt woensdag over 2 weken 4 jaar en we gaan haar kamertje grondig opknappen. Ze had nu nog echt een babykamer, incl commode. In de vakantie al met haar overlegd dat de stoel dan toch echt wel uit haar kamertje moest. Zaterdag thuis gekomen van de vakantie, toen hebben we haar bed tijdelijk in de kamer van Anouk gezet. In de vakantie hebben de dames samen in het grote bed geslapen en ze wilden graag nog bij elkaar slapen. Dat kwam goed uit, want we moesten haar kamertje toch een deel leeg maken. Ze wilde toen meteen in haar bed, gaf zelf aan geen borst meer te willen. Prima, als jij dat zelf wil. Zowel gister en vandaag heeft ze er niet meer om gevraagd en is ze zonder borst drinken in slaap gevallen. Met een van ons naast zich, maar wel in haar eigen bed! Vandaag dus maar meteen de stoel naar de stort gebracht.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Gebruikersavatar
drus
J&J HAWAII
Berichten: 6301
Lid geworden op: wo aug 11, 2010 9:59 pm

Re: na ruim 7 jaar...

Bericht door drus »

petje af! dat is zo'n mooi baken voot jullie gewerst. deze stoel gaat met ereverdiensten de stort op.

mooi hoe het gaat
moeder van zoon A (9/05), dochter A (6/07) en zoon S (2/10)
Greetje

Re: na ruim 7 jaar...

Bericht door Greetje »

Ah jeetje zo'n tijd gevoed. Ik moet er nog even niet aan denken hoor dat het einde borstvoeding zou zijn voor mij...

Gelukkig is Rana nog maar 8+ maanden... :)

De stoel heeft z'n geld wel verdiend zo te zien, kon 'ie niet naar de kringloop? Hij ziet er best relaxed uit. Oude stoelen zitten het lekkerst toch, of niet!
Gebruikersavatar
marjolein62b
J&J MAURITIUS
Berichten: 4919
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:26 pm

Re: na ruim 7 jaar...

Bericht door marjolein62b »

Goed zeg.
i'm still standing
Mama van Joep (17) en Maartje (14)
monika
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12555
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:47 pm

Re: na ruim 7 jaar...

Bericht door monika »

Zo, weer een tijdperk voorbij, mooie afsluiting.
mv Jort (juni 2004) en Nic (juli 2012)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Gebruikersavatar
muppet
J&J HAWAII
Berichten: 9548
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:04 am

Re: na ruim 7 jaar...

Bericht door muppet »

Stoel kwam van mijn ouders, toen was hij al redelijk versleten. Naar de kringloop had echt geen zin meer, op de zitting lag een kussen en tegen de rugleuning 3! Maar de armleuningen waren zo fijn met voeden en een nieuwe bank kopen zagen we niet zitten. Nooit gedacht dat hij het nog 4 jaar zou houden.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Deborah
J&J SANTORINI
Berichten: 1830
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:07 pm

Re: na ruim 7 jaar...

Bericht door Deborah »

Bijzonder he!

Hier bij een meisje van 4 op mijn verzoek gestopt. Als het aan haar ligt nog niet, maar mijn grenzen qua langvoeden zijn hiermee al enorm opgerekt. Ik had zelf voor ogen max 2,5 jaar. Nu hebben we nog een kleine dame van bijna 1 die nog borstvoeding krijgt, dus helemaal klaar zijn we gelukkig nog niet.
mama van W essel (26 februari 2007), R uben (2 mei 2009), D äphny (31 juli 2010) en Ph äedra (24 augustus 2013)
Plaats reactie