te laat op de WC

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
monika
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12500
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:47 pm

te laat op de WC

Bericht door monika »

Nic had de laatste weken regelmatig ongelukjes en natte broeken.
Ruim een week geleden bleek dat hij een schimmel infectie had die nu behandeld is. Maar nog steeds heeft hij 3 natte broeken op een dag als hij thuis is. Op kdv heeft hij dat niet of minder. Maar daar drinkt hij niet zo veel en ik denk dat hij daar wel regelmatig een beetje natte broek heeft wat ze niet opmerken.

Nu is de puzzel of het gedrag is en dat hij het te druk heeft om te gaan of dat er nog iets lichamelijks is.

Ik ben van plan om hem vandaag minstens elke 2 uur op de WC te zetten en zien of hij dan droog kan blijven. Als hij tenminste dan wil plassen, want wat hij in z'n kop heeft heeft hij niet in z'n kont. :)

Iemand nog tips of waar ik nog meer op kan letten?
mv Jort (juni 2004) en Nic (juli 2012)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Gebruikersavatar
TinekedH
J&J SANTORINI
Berichten: 2652
Lid geworden op: ma jun 25, 2012 9:31 am

Re: te laat op de WC

Bericht door TinekedH »

Geen tips, ik zou hetzelfde doen. Eventueel kan je een beetje urine bij de ha laten checken op een blaasontsteking. Om te relativeren: 3,5 is een leeftijd waarop dat (zeker bij vlagen) gewoon moet kunnen. Een terugval is heel gewoon en vang je vaak op door zelf weer even heel consequent te zijn!

Het is wel heel lastig en vervelend! Sterkte en geduld gewenst
Moeder van Gerben (19) Miriam (17) Anna (15) Michiel (12) en Vera (10)
monika
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12500
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:47 pm

Re: te laat op de WC

Bericht door monika »

Nou om 14:00 hadden we al twee natte onderbroeken. Toen ik een gesprekje met hem er over had zei hij 'ik mag wel plassen in mijn broek'

eh... nee dat is dus niet de bedoeling.

Nog maar weer even volhouden en zien wat er van komt.
mv Jort (juni 2004) en Nic (juli 2012)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
ailay
J&J SANTORINI
Berichten: 2480
Lid geworden op: ma sep 13, 2010 12:12 pm

Re: te laat op de WC

Bericht door ailay »

Mijn jongste (even oud) heeft hetzelfde op het moment.

Wij laten het een beetje op z'n beloop. Niet te veel aandacht aan besteden, werkt hier het beste. De afgelopen 2 dagen was hij weer netjes helemaal droog.
monika
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12500
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:47 pm

Re: te laat op de WC

Bericht door monika »

ik heb met kdv afgesproken dat hij gelijk bij de eerste keer zeggen dat hij even naar de WC moet, ook moet gaan. Thuis ook consequent en het gaat weer een stuk beter. Alleen nu vanavond bij het avondeten terwijl hij erg moe is ging het weer een beetje mis. Hij plast dan een beetje, maar heeft nog een hele blaas vol wat hij binnen houdt. We houden nog even vol want al dat gezellig op de bank zitten en ondertussen een grote plas doen en vervolgens klagen dat de bank nat is..... nou niet voor mij hoor. Ik ben erg tolerant, maar dat is toch voorbij de grens hoor.
mv Jort (juni 2004) en Nic (juli 2012)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
ailay
J&J SANTORINI
Berichten: 2480
Lid geworden op: ma sep 13, 2010 12:12 pm

Re: te laat op de WC

Bericht door ailay »

monika schreef: We houden nog even vol want al dat gezellig op de bank zitten en ondertussen een grote plas doen en vervolgens klagen dat de bank nat is..... nou niet voor mij hoor. Ik ben erg tolerant, maar dat is toch voorbij de grens hoor.
Dat zou mij ook te ver gaan hoor. Op de bank plassen zou ik ook niet gelukkig van worden.
Plaats reactie