nu snap ik het

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
monika
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12504
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:47 pm

nu snap ik het

Bericht door monika »

Gisteren was NIc poep vervelend, niet luisteren, constant grenzen oprekken, zeuren, etc. Tegen het eind van de dag verzuchtte ik dat ik het alleen zou snappen als kind de volgende dag ziek zou zijn. pff man wat een bewerkelijk kind....
En ja wel, vanmorgen half 6 wakker en warm en hangerig.... 38,5. Niet super ziek, maar wel genoeg om te verklaren dat hij gisteren dus ook al niet fit was. Het is prachtig winterweer, maar ik geloof niet dat we er veel van gaan zien. Het is ook nog eens lang weekend, wel makkelijker dat we allebei thuis zijn. Dat wel weer.
Hopelijk zakt de koorts wat af en kan hij mooi nog een keer in de wandelwagen, kunnen we toch nog wat zon vangen.
mv Jort (juni 2004) en Nic (juli 2012)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Appendix
J&J SANTORINI
Berichten: 3486
Lid geworden op: za jul 31, 2010 2:42 pm

Re: nu snap ik het

Bericht door Appendix »

Wat knap dat je dat aan zag komen! Bij ons gaat dat ook vaak zo, maar ik zie het echt altijd pas achteraf. Beterschap!

@
Moeder van T (22/1/2008; 20 maanden bv) en R (26/6/2010; 30 maanden bv) en N (28/9/2013; 35 maanden bv).
Kachen

Re: nu snap ik het

Bericht door Kachen »

Meestal ontdek ik het in de avond :wink: en voel ik me toch weer een beetje l*llig dat ik zo heb zitten foeteren :oops: .
Veel beterschap!
Gebruikersavatar
jikke
J&J MALEDIVEN
Berichten: 14120
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:47 pm

Re: nu snap ik het

Bericht door jikke »

Heel herkenbaar. Hopelijk knapt hij snel weer op.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Kachen

Re: nu snap ik het

Bericht door Kachen »

Ik hoop dat ik het vanavond snap :wink: .
Nathalie heeft enorm gehuild/gejengeld al de hele middag, om gek van te worden :oops: ... Als ze koorts heeft straks, dan valt het wel op zijn plek en hoef ik niet mijn ouderschap onder de loep te nemen 8) ...
monika
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12504
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:47 pm

Re: nu snap ik het

Bericht door monika »

Nou ik ben benieuwd :lol:
mv Jort (juni 2004) en Nic (juli 2012)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Plaats reactie