Nog even hier....

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Nog even hier....

Bericht door Miranda »

Nog 2 maanden en dan mag ik hier niet mee meeschrijven.. :D Jesse wordt eind mei alweer 4!
Echt, dat kleine babietje is gewoon al bijna 4, dat kan toch niet?
Wie vertelt mij even waar de afgelopen tijd allemaal is gebleven? :mrgreen:

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5B6CAC3D

Zonder gekheid: Jesse neemt dus over een aantal weken afscheid van de kinderopvang. En nu ben ik mij al weken aan het bezinnen op een leuke traktatie/ afscheidscadeautje voor het kinderdagverblijf.
Jesse komt hier pas sinds vorig jaar april (door allerlei akkefietjes op de vorige kinderopvang). Op deze kinderopvang heeft hij het zo ontzettend goed naar zijn zin, hij geniet daar echt!
Het is een heel natuurlijke en gezonde kinderopvang: veel buiten zijn (regen of niet), veel met natuur bezig (zaadje planten etc), alleen maar gezonde dingen eten/ drinken.
Ze hebben Jesse hier zo'n prachtige tijd gegeven (en ons een heel goed gevoel) dat ik daar iets mee wil doen. Maar wat?? Ik heb echt geen idee!

Ik zie wel eens van die schepjes met de tekst: 'ik wil niet opscheppen maar ik ga naar de basisschool'. Vind ik leuk maar volgens mij wordt dat vaak gedaan.
Een traktatie met snoep doen ze daar niet aan, het moet dus of iets gezonds of een klein cadeautje zijn.

En dan een afscheidscadeau voor zijn groep, wat is dan leuk? Verder dan een voorleesboek kom ik eigenlijk niet....

Kom maar op met die originele ideeën! :mrgreen:
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Mirjam
J&J SANTORINI
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma apr 29, 2013 3:16 pm

Re: Nog even hier....

Bericht door Mirjam »

Een zakje vergeet mij niet zaadjes?
Of een potje bloemen met de tekst dankjulliewel dat jullie mij hebben laten bloeien?
moeder van Rick (20-09-2007) en Emma (28-03-2009)
Laris76
J&J SANTORINI
Berichten: 2827
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:28 pm

Re: Nog even hier....

Bericht door Laris76 »

Hier ben ik opgebloeid als tekst bij een zakje zaadjes of zo´n soort moestuintje-achtig potje hebben wij wel eens gedaan en voor de leidsters een wat grotere versie. Volgens mij van greengifts of iets dergelijks.

Voor de leidsters heb ik ook een keer een koekjespot gegeven (zo´n pot met ingredienten voor koekjes).
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12021
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Re: Nog even hier....

Bericht door Esther »

Ik heb een keer voor de kinderen zakjes gedaan met ingrediënten en een recept om koekjes te bakken. Dat vond men heel erg leuk.
Thuismaakmoeder van Anna (18 :shock: ), Lotte (16), Maartje (13), Roos (11) en Job (9)
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Nog even hier....

Bericht door Miranda »

Mirjam schreef:Een zakje vergeet mij niet zaadjes?
Of een potje bloemen met de tekst dankjulliewel dat jullie mij hebben laten bloeien?
Dank je wel!
Voor de leidsters heb ik van die potjes gekocht die ik samen met Jesse met krijtverf ga beschilderen . Daarna met speciale stift erop schrijven. Het gaat zoiets worden als: bedankt dat je mij hebt laten groeien..
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
kaatje71
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10147
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:19 pm

Re: Nog even hier....

Bericht door kaatje71 »

ik heb als afscheid van het kdv een fotoboek gemaakt met alle foto`s die daar zijn gemaakt van onze meiden, van hun verjaardagsfeestjes ( dan gaven we het fototoestel mee en werden er foto`s gemaakt) en van de website en de (besloten) facebookpagina afgeplukt.
Maar jij komt daar nog niet zo lang en je hebt al wat; leuk!
Veel plezier met de nieuwe kdv-loze fase!!
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Plaats reactie