bereikbaarheid forum

Hier kun je de forumregels vinden en je aanmelden voor de diverse subfora.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MarietteD
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11958
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

bereikbaarheid forum

Bericht door MarietteD »

Het afgelopen uur ging de site plat, maar nu werkt het weer gelukkig, heerlijk die thuiswerkende echtgenoot die meteen beschikbaar is. We weten nog niet of het nou kwam door iets wat ik op mijn website aan het veranderen was (die staat op dezelfde server) of dat ze bij de host aan het rommelen zijn. Ik heb in elk geval de opdracht gekregen om nergens aan te komen :D En dan kunnen we de komende uren kijken of het forum blijft hikken (dat ligt het aan de host) of dat het nu weer goed gaat (dan ligt het aan mij...).
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Gebruikersavatar
jikke
J&J MALEDIVEN
Berichten: 14120
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:47 pm

Re: bereikbaarheid forum

Bericht door jikke »

super helpdesk. heb de down niet gemerkt
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Gebruikersavatar
kes
J&J MAURITIUS
Berichten: 5714
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:18 am

Re: bereikbaarheid forum

Bericht door kes »

Top!
Ik moest alleen even opnieuw inloggen.
Kes, mv Floor (20mrt06) en Mees (20okt07)
monika
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12500
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:47 pm

Re: bereikbaarheid forum

Bericht door monika »

Nou we doen het weer. Fijn dat de hulptroep zo snel wi en kan kijken wat er mis is.
Ik hoop voor jou dat je toch kan veranderen wat he wilde op je server, of webpagina?
mv Jort (juni 2004) en Nic (juli 2012)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Gebruikersavatar
MarietteD
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11958
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Re: bereikbaarheid forum

Bericht door MarietteD »

monika schreef: ma okt 04, 2021 7:26 pm Nou we doen het weer. Fijn dat de hulptroep zo snel wi en kan kijken wat er mis is.
Ik hoop voor jou dat je toch kan veranderen wat he wilde op je server, of webpagina?
Bij mijn site gaat van alles mis momenteel, ik kan niet meer inloggen aan de 'achterkant', maar gelukkig doet hij het aan de voorkant nog wel! Ik maak me nu illusies dat ik even belangrijk ben als FB en Insta en misschien wel onder een hevige digitale aanval lijd.... :mrgreen:

Hoe dan ook is mijn wederhelft er maar druk mee, corrupte tabelletjes, foute plugins, weet ik wat al niet meer. Het komt vast goed. En zo niet, dan ook...
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Gebruikersavatar
Sarina
J&J HAWAII
Berichten: 8006
Lid geworden op: za mei 14, 2011 10:40 pm

Re: bereikbaarheid forum

Bericht door Sarina »

Ik mistte het forum meer dan dat ik FB en insta mis ;)
Bij mij heeft de storing sinds zondag geduurd, ik zag geen nieuwe berichtjes meer, wat ik erg vreemd vond.
S@rin@, moeder van B (2005) en R (2008)
Gebruikersavatar
glimpiepertje
J&J HAWAII
Berichten: 8546
Lid geworden op: vr sep 21, 2012 11:36 pm

Re: bereikbaarheid forum

Bericht door glimpiepertje »

Van een plat forum niets gemerkt! Maar fijn dat het snel gefixt werd.

Het plaatsen van berichten gaat soms langzaam bij mij, maar dat is altijd al. En uiteindelijk staat het er.

Ik zit nog met Whatsappberichten die niet weg willen, terwijl ik intussen wel 1 bericht heb ontvangen. Met Lineke heb ik zitten sms'sen. Ook gek, ik krijg haar berichten minstens dubbel binnen. Die van Wouter,m die heeft getest naast me op de bank, komen gewoon 1 keer aan.

Kortom, een avondje met digitaal gedoe. ;)
Sandra (febr. 1969) solo-moeder van W outer (9 okt. 2000) en L ineke (20 dec. 2001)
en ook van M aartje* (26-29 sept. 1999)
L ineke woont samen met Vriendje, geb. (jan. 2002)
Poes Rosa (sept 2013)
Gebruikersavatar
MarietteD
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11958
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Re: bereikbaarheid forum

Bericht door MarietteD »

Mijn site doet het ook weer! Remco is tot middernacht bezig geweest. Ergens was er ook een verband met de problemen van FB, omdat ik een plug-in heb die daarmee communiceert. En daarnaast was er van alles ‘corrupt’ in de database, zoals hij het noemt. Ik ben weer blij… er zijn een paar online cursussen ingebouwd waar mensen voor betaald hebben, dus als ze daar dan niet in kunnen, is dat wel balen.
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Gebruikersavatar
jikke
J&J MALEDIVEN
Berichten: 14120
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:47 pm

Re: bereikbaarheid forum

Bericht door jikke »

MarietteD schreef: di okt 05, 2021 8:15 am Mijn site doet het ook weer! Remco is tot middernacht bezig geweest. Ergens was er ook een verband met de problemen van FB, omdat ik een plug-in heb die daarmee communiceert. En daarnaast was er van alles ‘corrupt’ in de database, zoals hij het noemt. Ik ben weer blij… er zijn een paar online cursussen ingebouwd waar mensen voor betaald hebben, dus als ze daar dan niet in kunnen, is dat wel balen.
fijn dat eea weer werkt. Inderdaad onhandig als je bedrijf er ook last van heeft. voor mij was het meer een avondje niet scrollen - ook wel eens goed.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Plaats reactie