Bericht vanuit email openen lukt niet

Hier kun je de forumregels vinden en je aanmelden voor de diverse subfora.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thommy
J&J MAURITIUS
Berichten: 4323
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:09 am

Bericht vanuit email openen lukt niet

Bericht door Thommy »

Ik weet niet of het aan mijn pc ligt, of aan het nieuwe forum; maar als ik een mail krijg dat er een nieuwe reactie is in een bericht waarop ik heb gereageerd, ging ik voorheen via de link in de mail naar het eerste nieuwe bericht (dus dat onder het mijne). Nu wordt standaard het eerste bericht van dat draadje geopend en moet je zelf opzoeken waar je was gebleven met lezen.
Laatst gewijzigd door Thommy op wo aug 04, 2010 7:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
A~nke, mama van T (2005), T (2008) en S (2010)
Marielle

Bericht door Marielle »

Ik heb dat probleem niet, vanuit mijn mail ga ik gewoon netjes naar het eerste nieuwe bericht wat er is geplaatst na de mijne.
Geen idee hoe jij het kan oplossen. (helpt ook niet echt, he)
Gebruikersavatar
Thommy
J&J MAURITIUS
Berichten: 4323
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:09 am

Bericht door Thommy »

Hmmm raar, misschien hangt het er mee samen dat ook de optie 'bekijk nieuwste bericht' het bij mij niet doet?!
A~nke, mama van T (2005), T (2008) en S (2010)
Gebruikersavatar
Thommy
J&J MAURITIUS
Berichten: 4323
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:09 am

Bericht door Thommy »

Marielle schreef:Ik heb dat probleem niet, vanuit mijn mail ga ik gewoon netjes naar het eerste nieuwe bericht wat er is geplaatst na de mijne.
Geen idee hoe jij het kan oplossen. (helpt ook niet echt, he)
Gebruik je mozilla of internet explorer, welke versie en hoe staat jouw profiel ingesteld? Dan kan ik dat eens controleren, want het begint nu toch wel erg irritant te worden, dat gescroll en gezoek.
A~nke, mama van T (2005), T (2008) en S (2010)
Marielle

Bericht door Marielle »

Ik gebruik internet explorer, versie 8.0, profiel heb ik "ja" staan, bij breng me op de hoogte van nieuwe berichten, maar dat heb jij vast ook, want anders krijg je geen mail.
Gebruikersavatar
Thommy
J&J MAURITIUS
Berichten: 4323
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:09 am

Bericht door Thommy »

Nee dat is het ook niet, ik gebruik dezelfde internet explorer.

*baalt rustig verder*

Iemand een idee???
A~nke, mama van T (2005), T (2008) en S (2010)
Gebruikersavatar
Thommy
J&J MAURITIUS
Berichten: 4323
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:09 am

Bericht door Thommy »

Echt niemand??
A~nke, mama van T (2005), T (2008) en S (2010)
Lampje
J&J SANTORINI
Berichten: 1732
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 6:51 pm

Bericht door Lampje »

Eerlijk gezegd denk ik dat dat helemaal niet werkt hier.
Er is hier geen functie die springt naar het eerste ongelezen bericht. Dus in een link zou dat ook niet kunnen volgens mij.

Janneke
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.
Gebruikersavatar
Thommy
J&J MAURITIUS
Berichten: 4323
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:09 am

Bericht door Thommy »

Lampje schreef:Eerlijk gezegd denk ik dat dat helemaal niet werkt hier.
Er is hier geen functie die springt naar het eerste ongelezen bericht. Dus in een link zou dat ook niet kunnen volgens mij.

Janneke
Hmm aan de hand van Marielle's quote dacht ik toch te begrijpen dat zij het wel kan.
A~nke, mama van T (2005), T (2008) en S (2010)
Marielle

Bericht door Marielle »

Thommy schreef:
Lampje schreef:Eerlijk gezegd denk ik dat dat helemaal niet werkt hier.
Er is hier geen functie die springt naar het eerste ongelezen bericht. Dus in een link zou dat ook niet kunnen volgens mij.

Janneke
Hmm aan de hand van Marielle's quote dacht ik toch te begrijpen dat zij het wel kan.
Ja, ik kan dat inderdaad wel. Dan vanuit de mail, niet vanuit het pijltje vooraan het onderwerp. En dat is trouwens wel jammer dat die functie hier (nog) niet werkt.
Gebruikersavatar
Thommy
J&J MAURITIUS
Berichten: 4323
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:09 am

Bericht door Thommy »

Ik weet inmiddels wel hoe het komt, maar niet wat de oplossing is. In de mail staat een link. In het laatste deel van de link staat een # en dan een nummer. Alles vanaf het hekje wordt niet overgenomen in de link die in internet explorer verschijnt. Vandaar dat ik bovenaan uitkom. Nu de oplossing nog....
A~nke, mama van T (2005), T (2008) en S (2010)
Plaats reactie