Aanmelding Scheiden doet Lijden.

Hier kun je de forumregels vinden en je aanmelden voor de diverse subfora.
Gebruikersavatar
jipirene
J&J SANTORINI
Berichten: 3132
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 12:00 am

Aanmelding Scheiden doet Lijden.

Bericht door jipirene »

Meld je in dit draadje even aan. De moderator van dit forum neemt dan contact met je op.

Groeten.

FB
Amber 24, Josien 21, Dorith 20, Maureen 18, Babet 14
astridmv3

Bericht door astridmv3 »

Ja ik wil me aanmelden
Sandii

Bericht door Sandii »

Ik wil me ook aanmelden.
Gebruikersavatar
BreTui
J&J SANTORINI
Berichten: 1559
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Bericht door BreTui »

ach nee Sandii, is het weer mis?!
Brenda, mv Rianne (29-07-03) en Jax(Kyra) (06-07-07)

~Waar zonnestralen regendruppels strelen en het licht het donker kust~
Sandii

Bericht door Sandii »

Ja, maar nu echt. :(
Gebruikersavatar
Ilse501
J&J HAWAII
Berichten: 8653
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:22 am

Bericht door Ilse501 »

Ik zet je naam op het forum zoals we afgesproken hebben. Je hoort zo snel mogelijk van ons. Heel vervelend meid.
I l s e, mv B a s t i a a n (26-05-03), J o r i s (31-12-04) & P i e t e r (11-03-07)

Hoe dan ook, we redden het
Gebruikersavatar
BreTui
J&J SANTORINI
Berichten: 1559
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Bericht door BreTui »

och meis, wat verdrietig...
Afbeelding
Brenda, mv Rianne (29-07-03) en Jax(Kyra) (06-07-07)

~Waar zonnestralen regendruppels strelen en het licht het donker kust~
Sandii

Bericht door Sandii »

Dank je wel! :(
Lien

Bericht door Lien »

Oh nee, shit Sandii :(
Sterkte meid...
Sandii

Bericht door Sandii »

Dankjewel!
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Bericht door Miranda »

Sterkte Sandii!
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
channiemam
J&J HAWAII
Berichten: 8076
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:10 am

Bericht door channiemam »

sterkte!!
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Marjo

Bericht door Marjo »

Veel sterkte meid!
Marije
J&J TEXEL
Berichten: 647
Lid geworden op: di jul 27, 2010 2:01 pm

Bericht door Marije »

Oh nee Sandii! Wat erg. :cry: Sterkte!
Sandii

Bericht door Sandii »

Poe, dank jullie wel allemaal. :cry:
Het is allemaal heel onverwachts voor mij. :(
Gebruikersavatar
Tiki
J&J SANTORINI
Berichten: 3081
Lid geworden op: di jul 27, 2010 4:51 pm

Bericht door Tiki »

Oei, Sandii, wat een verdrietig nieuws. Veel sterkte.
Marijke, moeder van Eva (september 2007) en Lena (juni 2009) en Daan (februari 2013)
Sandii

Bericht door Sandii »

Dankje
Mieke

Bericht door Mieke »

Oh Sandii wat moeilijk.
Heel veel sterkte!
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12021
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Bericht door Esther »

Oh Sandii :|
Sterkte.
Thuismaakmoeder van Anna (18 :shock: ), Lotte (16), Maartje (13), Roos (11) en Job (9)
Sandii

Bericht door Sandii »

Bedankt
Birthe

Bericht door Birthe »

Oh meisje toch ::( .

Veel sterkte.
Gebruikersavatar
loet78
J&J HAWAII
Berichten: 9218
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:06 am

Bericht door loet78 »

Misschien stomme vraag, maareh is dit alleen voor mensen die echt op punt van scheiden staan, of ook voor tips hoe je relatie evt nog kan redden?
M@rloes, moeder van:
1uuk 15, Nin@ 14, en Tyg0 12
Lampje
J&J SANTORINI
Berichten: 1731
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 6:51 pm

Bericht door Lampje »

loet78 schreef:Misschien stomme vraag, maareh is dit alleen voor mensen die echt op punt van scheiden staan, of ook voor tips hoe je relatie evt nog kan redden?
Helemaal geen stomme vraag hoor.
We hebben geregeld mensen die meeschrijven omdat er mogelijk op termijn sprake is van een scheiding maar die zich dan ook weer kunnen afmelden omdat men toch samen verder gaat.

Als je je wilt aanmelden dan kan dat o.a. via Ilse501.

Janneke
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.
Gebruikersavatar
loet78
J&J HAWAII
Berichten: 9218
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:06 am

Bericht door loet78 »

Dankje wel. Ik ga het eens neerleggen bij Ilse.
M@rloes, moeder van:
1uuk 15, Nin@ 14, en Tyg0 12
Gebruikersavatar
Susan
J&J SANTORINI
Berichten: 2999
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:21 pm

Bericht door Susan »

Kan ik me aanmelden?
mama van Sam (08 juni 2006) & Norah (27 januari 2008)
Emmy

Bericht door Emmy »

Naomy schreef:Kan ik me aanmelden?
Je kunt je aanmelden via Pb bij Ilse501.
Veel sterkte trouwens...
Birthe

Bericht door Birthe »

Dus gewoon Ilse een PB sturen? Ga ik dat nu doen...
Gebruikersavatar
Mireille
J&J SANTORINI
Berichten: 2734
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:51 pm

Bericht door Mireille »

Nee toch?
Birthe, wat erg... Sterkte.
Groetjes, Mireille
Moeder van Morgan (13) en Gwyneth (10)
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13396
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Bericht door Chantal »

jee birthe... heel veel sterkte hoor :(
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Denise3175

Aanmelden

Bericht door Denise3175 »

Ik wil me graag aanmelden op dit subforum.

Ik ben een alleenstaande moeder (36 jaar) van een zoon van bijna 5 jaar en een dochter van bijna 11 maanden. Mijn dochter krijgt al bijna 11 maanden borstvoeding en ik ga het jaar zeker vol maken.
Helaas ben ik ook al ruim een jaar verwikkeld in een hele vervelende echtscheidingsprocedure. Voor de geboorte van mijn dochter heb ik mijn echtscheiding in gang gezet. En ondanks dat ik me daarmee een enorm gevecht (over de kinderen, geld, de woning, echt alles) met mijn ex op de hals heb gehaald ben ik nog elke dag heel dankbaar dat ik deze stap heb genomen.
Gelukkig heb ik hele dierbare vrienden om me heen die mij in alles steunen en bijstaan (waaronder Pauline van dit forum). Maar omdat deze mensen - gelukkig voor hen - geen ervaring hebben met ingewikkelde echtscheidingsprocedures hoop ik dat ik op dit forum ervaringen kan delen op dit vlak.
Emmy

Bericht door Emmy »

Denise, je hebt een pb!
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12712
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Bericht door Pauline »

Emmy schreef:Denise, je hebt een pb!
Dank je wel Emmy!

ze heeft echt informatie nodig van anderen die dit doormaken. Ik kan haar niet verder helpen. hoe graag ik dat ook zou willen.
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (14)
Emmy

Bericht door Emmy »

Pauline schreef:
Emmy schreef:Denise, je hebt een pb!
Dank je wel Emmy!

ze heeft echt informatie nodig van anderen die dit doormaken. Ik kan haar niet verder helpen. hoe graag ik dat ook zou willen.
Ik ga er nu van uit dat jij er van uit gaat dat we haar toegelaten hebben?
Ik denk dat het voor iedereen belangrijk is om te vertellen dat we niet iedereen toelaten. Er staat heel veel gevoelige en persoonlijke informatie op dit subforum waardoor het voor ons erg moeilijk is om onbekenden, die nauwelijks berichten gepost hebben, toe te laten, ook al is het een vriendin/bekende van een forumlid dat we wel goed "kennen".
De overweging blijft ook altijd erg lastig want aan de andere kant willen we ook allemaal graag behulpzaam zijn aan iemand die hulp zoekt.
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12712
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Bericht door Pauline »

Emmy schreef:
Pauline schreef:
Emmy schreef:Denise, je hebt een pb!
Dank je wel Emmy!

ze heeft echt informatie nodig van anderen die dit doormaken. Ik kan haar niet verder helpen. hoe graag ik dat ook zou willen.
Ik ga er nu van uit dat jij er van uit gaat dat we haar toegelaten hebben?
Ik denk dat het voor iedereen belangrijk is om te vertellen dat we niet iedereen toelaten. Er staat heel veel gevoelige en persoonlijke informatie op dit subforum waardoor het voor ons erg moeilijk is om onbekenden, die nauwelijks berichten gepost hebben, toe te laten, ook al is het een vriendin/bekende van een forumlid dat we wel goed "kennen".
De overweging blijft ook altijd erg lastig want aan de andere kant willen we ook allemaal graag behulpzaam zijn aan iemand die hulp zoekt.
Oh sorry, Ik was er inderdaad vanuit gegaan dat je haar had toegelaten. Ik begrijp ook dat jullie niet iedereen toelaten. Om haar toelating te versnellen/helpen kan ik vertellen dat ze een goede vriendin van me is. Ik hoop ondanks dat ze nog een onbekende is van jip, dat jullie haar toe kunnen laten. Zij is echt iemand die een hart heeft voor borstvoeding maar daarnaast heel hard hulp nodig heeft bij haar echtscheiding. Ze wordt door haar ex op alle manieren die je maar kan denken geziekt. als jullie meer van haar willen weten mag je me vragen evt via PB
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (14)
Jeanet

Bericht door Jeanet »

hoewel we moeite hebben iedereen zo gelijk op dat sub toe te laten zijn we wel altijd bereid om te helpen.
Je ziet dat op meerdere onderdelen gelezen wordt en zo kan ze ook van ons te horen krijgen hoe wij wellicht met een bepaalde sitautie door haar geschets zijn omgegaan of zouden omgaan.
Het gaat echt om het deel info dat er van meerderen staat. Niet dat we geen luisterend en meedenkend oor hebben!
Emmy

Bericht door Emmy »

Pauline schreef:
Emmy schreef:
Pauline schreef: Dank je wel Emmy!

ze heeft echt informatie nodig van anderen die dit doormaken. Ik kan haar niet verder helpen. hoe graag ik dat ook zou willen.
Ik ga er nu van uit dat jij er van uit gaat dat we haar toegelaten hebben?
Ik denk dat het voor iedereen belangrijk is om te vertellen dat we niet iedereen toelaten. Er staat heel veel gevoelige en persoonlijke informatie op dit subforum waardoor het voor ons erg moeilijk is om onbekenden, die nauwelijks berichten gepost hebben, toe te laten, ook al is het een vriendin/bekende van een forumlid dat we wel goed "kennen".
De overweging blijft ook altijd erg lastig want aan de andere kant willen we ook allemaal graag behulpzaam zijn aan iemand die hulp zoekt.
Oh sorry, Ik was er inderdaad vanuit gegaan dat je haar had toegelaten. Ik begrijp ook dat jullie niet iedereen toelaten. Om haar toelating te versnellen/helpen kan ik vertellen dat ze een goede vriendin van me is. Ik hoop ondanks dat ze nog een onbekende is van jip, dat jullie haar toe kunnen laten. Zij is echt iemand die een hart heeft voor borstvoeding maar daarnaast heel hard hulp nodig heeft bij haar echtscheiding. Ze wordt door haar ex op alle manieren die je maar kan denken geziekt. als jullie meer van haar willen weten mag je me vragen evt via PB
Ik heb haar ook gepb't dat ze mij altijd mag pb-en als ze vragen heeft met betrekking tot haar scheiding.
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12712
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Bericht door Pauline »

Jeanet schreef:hoewel we moeite hebben iedereen zo gelijk op dat sub toe te laten zijn we wel altijd bereid om te helpen.
Je ziet dat op meerdere onderdelen gelezen wordt en zo kan ze ook van ons te horen krijgen hoe wij wellicht met een bepaalde sitautie door haar geschets zijn omgegaan of zouden omgaan.
Het gaat echt om het deel info dat er van meerderen staat. Niet dat we geen luisterend en meedenkend oor hebben!
Maar ja waar gaat ze die vragen neerzetten als ze ook niet op OT kan. Daarnaast is het voor haar ook gevoelige informatie. ik begrijp ook wel dat het voor de leden van SdL moeilijk is om iemand toe te laten die ze niet kennen. Vandaar dat ik als redelijk lang lid van Jip probeer aan te geven dat ik 100% voor haar insta. zoniet 200%...

edit: als jullie liever mij toelaten zodat ik de vragen voor haar kan stellen zou dat voor mij ook een oplossing zijn.
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (14)
Emmy

Bericht door Emmy »

Pauline, dat ben ik helemaal met je eens. Als iemand niet toegelaten wordt, kun je inderdaad nergens met je vragen heen. Het enige wat ik dan kan aanbieden is iemand via pb te helpen...
Sowieso is er op internet ook geen echt scheidingsforum oid te vinden waar je mensen naar toe kunt verwijzen.
Het blijft gewoon erg lastig.....
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12712
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Bericht door Pauline »

Emmy schreef: Ik heb haar ook gepb't dat ze mij altijd mag pb-en als ze vragen heeft met betrekking tot haar scheiding.
Lief van je. Volgens mij loopt ze nu vooral tegen procedurele dingen aan. vooral wat er nou wel en niet kan in het rechtssysteem. "Hij" heeft een gewiekste advocaat. Zij moet het doen met gesubsidieerde rechtshulp. :(

daarnaast heeft hij al een echtscheiding meegemaakt dus hij weet hoe het allemaal werkt. :roll:
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (14)
Gebruikersavatar
ysje
J&J HAWAII
Berichten: 6160
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:18 pm

Bericht door ysje »

Ik wil ook best via pb vragen beantwoorden. Ik heb alleen geen ervaring met 'gewiekste advocaten' ;-)

Jou tijdelijk toelaten op sdl zou ik overigens ook geen probleem mee hebben.
Yvonne mama van $joerd (20 jaar)
Gebruikersavatar
Moosje
J&J MAURITIUS
Berichten: 5070
Lid geworden op: di jul 27, 2010 3:20 pm

Bericht door Moosje »

Als ze wil mag ze me ook pb-en als ze vragen heeft hoor.
Mama van N!kk! (2004), Lec0 (2007) en R00s (2013)
Gebruikersavatar
Kimmie
J&J SANTORINI
Berichten: 3148
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:40 am

Bericht door Kimmie »

Ik zou graag aangemeld willen worden bij SDL. Ik had Ilse een poos terug gepbt maar nog geen reactie. Vandaar hier mijn vraag nogmaals.
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
Emmy

Bericht door Emmy »

Kimmie schreef:Ik zou graag aangemeld willen worden bij SDL. Ik had Ilse een poos terug gepbt maar nog geen reactie. Vandaar hier mijn vraag nogmaals.
Je hebt een pb.
annelies

Bericht door annelies »

Pauline schreef:[ Zij moet het doen met gesubsidieerde rechtshulp. :(

:
ook met subsidie (wat je krijgt bij een laag inkomen) kun je een goede advocaat zoeken, trap niet in de verhalen dat je het bij die ene aangewezen advocaat moet houden, zoals ik dat eerst ook deed.
Ik ben uiteindelijk via een dag bellen, bij een veel betere (gemotiveerde) advocaat gekomen.
Advocaten hebben de plicht om een bepaald aantal mensen te helepn met subsidie, en de een zit daar dus niet op te wachten omdat ie daar dan minder mee verdienen kan. Een goede advocaat heeft hart voor zn zaak en werkt voor iemand MET subsidie net zo hard als iemand zonder subdidie....

moeilijk allemaal.....ik hoop dat we via het voorgestelde plan wat kunnen doen voor haar...
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12712
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Bericht door Pauline »

yellowrose schreef:Misschien kun je de vragen die ze heeft via Ilse501, €mmy of mij (wij zijn moderators van SDL) in een pb sturen? Dan zetten wij ze op SDL en kunnen dan eventuele antwoorden weer naar jou mailen. Is dat een idee?

Dit heeft voor ons dan weer als voordeel dat we niet ieder individueel haar vragen gaan beantwoorden en kunnen reageren op wat er al geschreven is.

Overigens moet ik je wel vertellen dat wij geen advocaten zijn en dat als ze echt juridische hulp nodig heeft, ze toch bij een advocaat moet zijn. Zeker in familierecht is er in Nederland geen touw aan vast te knopen als het gaat om jurisprudentie. En eerlijk gezegd heb ik ook geen hoge pet op van de wetten in Nederland, want ook daar ben je afhankelijk van hoe de pet van de rechter die dag staat. Ik kan (en met mij vele anderen) natuurlijk wel eigen ervaringen vertellen.
Goed plan. Ik zal haar vragen om haar vragen even op papier te zetten.
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (14)
Ves

Bericht door Ves »

Ik wil me (weer) aanmelden voor SDL, helaas :( . Ik heb Ilse501 een pb gestuurd.
Emmy

Bericht door Emmy »

Ik ben de komende 6 weken op vakantie dus nieuwe aanmeldingen graag via Yellowrose!
Plaats reactie