Help mij onthouden dat ik nóóit meer cc´s ga trakteren!

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Gast

Help mij onthouden dat ik nóóit meer cc´s ga trakteren!

Bericht door Gast »

Nou, het is uiteindelijk gelukt om 25 "trakteerbare" cc´s te produceren maar écht enthousiast ben ik er nog niet over.

Een niet nader te noemen Jipper ( :D :wink: ) is de versiering van de cc´s vergeten te posten, er is nu maar een kleine kans dat het nog op tijd hier is omdat wij op maandag nooit post krijgen en aanstaande dinsdag staakt TNT.

Ik ga vanavond maar eens aan plan B werken, ik heb nog wel wat marsepein maar niet zoveel inspiratie eigenlijk.

Volgend jaar doe ik iets wat niet kán mislukken
Jeanet

Bericht door Jeanet »

welk thema wil je??
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13422
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Bericht door Chantal »

sorry, ik schaam me diep. ik zou hem vanochtend meenemen.. moest om 7 uur beginnen met werken. toen ik om 17 uur klaar was, was de brievenbus al geleegd.
wij krijgen maandag ook bijna nooit post.. omdat er niemand wat in de brievenbus gooit op zondag!
nu krijgen jullie vast wel post :)
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Gast

Bericht door Gast »

Ik hoop het écht Chantal. Zijn ze wel mooi geworden trouwens?
Gebruikersavatar
kes
J&J MAURITIUS
Berichten: 5714
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:18 am

Bericht door kes »

Ilja schreef:Ik hoop het écht Chantal. Zijn ze wel mooi geworden trouwens?
Volgens mij krijg je het wel maandag. De brievenbus wordt volgens mij niet geleegd zaterdag, maar wel zondag en die lichting komt dan maandag in de bus. wel wat later op de dag dan de rest van de week, is mijn ervaring.

Maar ik hoop mee voor je.
Kes, mv Floor (20mrt06) en Mees (20okt07)
Gebruikersavatar
Ester
J&J SANTORINI
Berichten: 3925
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:28 am

Bericht door Ester »

kes schreef:
Ilja schreef:Ik hoop het écht Chantal. Zijn ze wel mooi geworden trouwens?
Volgens mij krijg je het wel maandag. De brievenbus wordt volgens mij niet geleegd zaterdag, maar wel zondag en die lichting komt dan maandag in de bus. wel wat later op de dag dan de rest van de week, is mijn ervaring.
klopt, op zaterdag worden geen bussen geleegd, dus of het het nu vanochtend om 7.00 op de post had gedaan of morgenochtend, dat maakt niks uit: morgen wordt hij geleegd en maandag bezorgd.
Ester, mama van twee jongens (5 en 1) en een meisje (3)
Plaats reactie