Rugzak, rugzak! en meer...

Moderator: Chantal

Plaats reactie
diane76
J&J SANTORINI

Rugzak, rugzak! en meer...

Bericht door diane76 »

Ik ben net klaar met de taart voor Chiara's verjaardag. Poehee, wat een werk, maar wat ben ik trots op het resultaat! Ik denk dat er morgen een heel blij meiske kaarsjes uit gaat blazen!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Vandaag heeft ze ook getracteerd. Avonden heb ik zitten knippen en plakken, ook al zo'n klus!
Afbeelding Afbeelding

Deze week moet ik een bruidstaart maken. Dit waren de proeftaartjes. Het bruidspaar wilde roze en ik dacht dat groen, de kleur van het kaartje juist wel mooi was. Ze gaan voor groen! Gevuld met tropische vruchten/bbr, witte chococreme/aardbeien, slagroom/frambozenjam.
Afbeelding Afbeelding

Als laatste een tractatie voor op mijn werk. Was echt een haastklusje en dat kun je zien... De marsepein scheurde, het ging er niet mooi op... Maargoed, de collegae vonden het mooi en lekker.
Afbeelding
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Gast

Bericht door Gast »

Wow! Wat mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi!

Waar heb je de doosjes nou uiteindelijk mee gevuld? Ik ben nog steeds inspiratieloos voor Domo's pinguin-doosjes. En ik zie tegen al het werk op. :oops: Eerst maar eens iemand regelen die het voor mij wil printen, die van mij is bejaard en opstandig.
Pauwtje
J&J MAURITIUS

Bericht door Pauwtje »

Wow, wat mooi!! Gaaaaaaaaaf!
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Vermanen

Bericht door Vermanen »

Die rugzak is waaaaauw!
En die andere taartjes zijn voor mijn ogen strak hoor!
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS

Bericht door JasmijnLinde »

WOW!!! Wat een ongelofelijk mooie taart, die rugzak! Echt heel erg knap gedaan. Lijkt net echt.

En wat leuk dat je een bruidstaart mag maken. IK begrijp goed waarom ze jou hebben uitgekozen. Subliem.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Cindy

Bericht door Cindy »

Ik heb al heel wat mooie taarten gezien en mijn mond valt dan ook niet snel meer open, maar bij deze taart dus wel :shock: Wat een prachtige taart. Kan me goed indenken dat dit een megaklus was.
Sinder

Bericht door Sinder »

oooh hoe gaaf die rugzak zeg!!!
ysje
J&J HAWAII

Bericht door ysje »

Die rugzak, wow!!!!!!!!!!!
Yvonne mama van $joerd (21 jaar)
Pauline
J&J MALEDIVEN

Bericht door Pauline »

wow wat mooi zeg!

super details!
P auline, mama van M@arten (19) en Sj0erd (16)
Mariska
J&J SANTORINI

Bericht door Mariska »

Wat zijn ze mooi!!!! Die kleine boltaartjes zijn ook zo lief! Ik ben al getrouwd jammer genoeg;-).
Mama van Bas ( oktober 2008 ) en Nina ( december 2010 )
Twitter; @mariskavangilst
Mieke

Bericht door Mieke »

Wauw die rugzak is echt heel goed gelukt, super hoor!
Jeanet

Bericht door Jeanet »

wow zeg wat vreselijk gaaf die ruszak!!!!!

eeh en die taartjes ook!!
jikke
J&J MALEDIVEN

Bericht door jikke »

sebastiaan's mond valt open van verbazing als ik vertel dat het niet een rugzak is maar een taart. hij is nu zijn zus aan het halen voor het nieuws. echt geweldig
aanvullig ze reageert vol ongeloof
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Jeanet

Bericht door Jeanet »

ja hier willen ze ook bewijs dat het een taart is...dus zou je een foto willenmaken als je hem aangesneden hebt.....de kids geloven het gewoon niet...now way.

echt heel knap.
ailay
J&J SANTORINI

Bericht door ailay »

Wat gaaf, die rugzak. Met recht dat je daar trots op bent. Prachtig en een echte Dora tas.
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

jee, ik ben ook trots op je! wat is ie gaaaaf!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Miem

Bericht door Miem »

Oh die rugzak is TE mooi! Prachtig. Niet te geloven gewoon dat het eetbaar is jemig!

Wat goed dat je die boltaartjes dan gedeeltelijk in groen had gedaan, veel aparter dan roze en dus ook nog eens goed passend bij het kaartje! Leuk dat ze het dan toch ook mooier vonden!
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Ik ga bijna naast mijn schoenen lopen van al die complimentjes! Dankjuliewel!

De visite dacht dus ook dat het een echte tas was, andere tassen werden er naast 'gegooid', plastic tassen erover heen... Ik elke keer alles angstvallig weghalen met de mededeling 'passen jullie een beetje op! Het is een taart hoor!' Echt geweldig. C hiara zat erbij, steeds kaart te pakken en weer terug te zetten, zoooo schattig...

En die doosjes... Het was idd een hels karwei. Cil, je moet echt op tijd beginnen hoor! Ik heb drie avonden zitten knippen (met een half oog op de tv, dus heel snel ging het niet) en daarna nog een dag tot in de middag zitten plakken. Maarja, het resultaat iis wel geweldig! De peutertjes zaten meteen te spelen met hun diertjes, super toch! Ik heb er een stempel en 2 schuimbanaantjes in gedaan. Ze zijn zo klein, er paste geen mandarijntje in...

Goh... Ik ben nogsteeds onder de indruk van jullie complimenten...
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Suzanne

Bericht door Suzanne »

Heel errug mooi! echt leuk die proeftaartjes.
Jeanet

Bericht door Jeanet »

diane76 schreef:Ik ga bijna naast mijn schoenen lopen van al die complimentjes! Dankjuliewel!

De visite dacht dus ook dat het een echte tas was, andere tassen werden er naast 'gegooid', plastic tassen erover heen... Ik elke keer alles angstvallig weghalen met de mededeling 'passen jullie een beetje op! Het is een taart hoor!' Echt geweldig. C hiara zat erbij, steeds kaart te pakken en weer terug te zetten, zoooo schattig...

En die doosjes... Het was idd een hels karwei. Cil, je moet echt op tijd beginnen hoor! Ik heb drie avonden zitten knippen (met een half oog op de tv, dus heel snel ging het niet) en daarna nog een dag tot in de middag zitten plakken. Maarja, het resultaat iis wel geweldig! De peutertjes zaten meteen te spelen met hun diertjes, super toch! Ik heb er een stempel en 2 schuimbanaantjes in gedaan. Ze zijn zo klein, er paste geen mandarijntje in...

Goh... Ik ben nogsteeds onder de indruk van jullie complimenten...
en wij van jouw tas!!!!!!!
Plaats reactie