Y inthe wil voor haar verjaardag graag trakteren op prinsessencakejes voor de meisjes, en riddercupcakes voor de jongens. Zoiets http://www.party-kids.nl/traktatie.asp? ... ummer=2400 Alleen: ik denk dat het wel mooier kan dan dit, en ik weet ook bijna zeker dat ik deze al eens voorbij zag komen. Dus: wie heeft deze al gemaakt, en wil de foto nog eens posten?
En (is dit nu heel erg om dit te posten op dit subforum?) ik twijfel om zelf te bakken. Maar deze sterkoekjes lijken mij niet echt geschikt voor de ridders. Wat wel?
prinsessencakejes
Moderator: Chantal
prinsessencakejes
Mama van Yinth3 (21.11.2004), Li3ne (17.09.2006) en Y3no (06.01.2009)
Oh Wanda, die zijn leuk. Het roze, is dat marsepein, of glazuur?
Over zelf bakken of niet: ik vind het ook een beetje zielig van mezelf als ik het niet zelf doe, maar ze heeft het weekend van haar verjaardag al 2 feestjes thuis, en ze trakteert op maandag. Dat zou dus betekenen dat ik zondagavond moet bakken, en dan kan ze niet helpen versieren. Ik vind het dan denk ik belangrijker dat ze zelf haar cakejes mag versieren, ook al zijn het dan gekochte cakejes. Maar ik vind het dan toch ook beschamend om iets prefab af te geven op school
Ik twijfel nog even verder... Had jij overigens gewone cupcakes als basis?
Over zelf bakken of niet: ik vind het ook een beetje zielig van mezelf als ik het niet zelf doe, maar ze heeft het weekend van haar verjaardag al 2 feestjes thuis, en ze trakteert op maandag. Dat zou dus betekenen dat ik zondagavond moet bakken, en dan kan ze niet helpen versieren. Ik vind het dan denk ik belangrijker dat ze zelf haar cakejes mag versieren, ook al zijn het dan gekochte cakejes. Maar ik vind het dan toch ook beschamend om iets prefab af te geven op school

Nu nog wel, maar de dame wil graag 1 feestje (16 personen) ijs als dessert, en 1 feestje ijstaart ipv gewone taart, en afbakbroodjes uit de diepvries. Daar krijg ik dus echt geen cupcakes bij. Zou het lukken om vrijdag te bakken, goed verpakken en maandag trakteren? Of zijn ze dan helemaal uitgedroogd?mamawanda schreef:He je ruimte in de vriezer?