Zou je het Brownie toetje van Mona kunnen gebruiken als laagje in een taart?? En als dat kan, welke smaak zou de andere laag dan moeten hebben??
Mijn moeder word volgende week 65 en een collega van me is pas begonnen met taarten maken en wil graag oefenen... Aangezien ik een aantal andere taarten van haar gezien heb, weet ik dat het helemaal goed komt. Het gaat een herfst taart qua bekleding worden, nu dus alleen nog de vullingen uitkiezen....
Brownie toetje van Mona
Moderator: Chantal
Brownie toetje van Mona
mv S@sh@ (aug '09) en Hug0 (jan '13)
Ik zat zelf ook te denken aan een laagje (zelfgemaakte) aardbeien jam en dan slagroom erover heen.
Het toetje is erg lekker, een soort pudding, het is stevig en kan gesneden worden en blijft dan staan... daarom dacht ik dat het wel in de taart zou kunnen...
Zou ik aan 1 bakje voor een "normale" grootte kapsel genoeg hebben (weet niet precies hoeveel cm dat is)
Het toetje is erg lekker, een soort pudding, het is stevig en kan gesneden worden en blijft dan staan... daarom dacht ik dat het wel in de taart zou kunnen...
Zou ik aan 1 bakje voor een "normale" grootte kapsel genoeg hebben (weet niet precies hoeveel cm dat is)
mv S@sh@ (aug '09) en Hug0 (jan '13)