Ondanks dat wil ik toch even showen:

Moderator: Chantal
Niet strak (hobbels en bobbels) en vind m wat saai geloof ik. Het had van mij wel wat uitbundiger gemogen, geloof ik. Maar de creativiteit ontbreekt.mamawanda schreef:Ik roep ook gelijk: Wat is er mis?
Weet je, dat is het voordeel voor de mensen voor wie hij bedoeld is.ailay schreef:Niet strak (hobbels en bobbels) en vind m wat saai geloof ik. Het had van mij wel wat uitbundiger gemogen, geloof ik. Maar de creativiteit ontbreekt.
Maar ik ben blij dat jullie het wel een leuk taartje vinden. Geeft de burger toch weer een beetje moed.
Je hebt helemaal gelijk hoor Joke. Ik ben wat dat betreft mijn ergste criticus. Mijn schoonmoeder vond het dan ook een hardstikke leuk taartje en daar gaat het uiteindelijk om.Vermanen schreef:Weet je, dat is het voordeel voor de mensen voor wie hij bedoeld is.ailay schreef:Niet strak (hobbels en bobbels) en vind m wat saai geloof ik. Het had van mij wel wat uitbundiger gemogen, geloof ik. Maar de creativiteit ontbreekt.
Maar ik ben blij dat jullie het wel een leuk taartje vinden. Geeft de burger toch weer een beetje moed.
Die hebben niet gezien wat je in je hoofd had en zien dus niet het verschil met hoe het is geworden.
Ze zien een taart, met kleuren en golven en kunnen zich niet voorstellen hoe ze dat ooit zelf hadden kunnen doen.
Hij is top!