vvvvv
Moderator: Chantal
- channiemam
- J&J HAWAII
-
- J&J MAURITIUS
- m-v-Lara/Ilse
- J&J SANTORINI
Whahahahaahahahahaaaaa
Ik weet niet wat het is maar volgens mij had ik een hele lap tekst toegevoegd en geen vvvvvvvvvvvv
wel grappig jullie reakties
Deze taart voor mijn buurmeisje gemaakt en mijn vraag was eigenlijk wat zou ik er voor kunnen vragen ??? '
Mijn buurvrouw vroeg nadat ze mijn taarten op ambers verjaardag had gezien of ik ook 2 voor haar wou maken de ene gevuld met aarbeienmousse en aardbeienvlaaivulling afgesmeerd met aarbeienbotercreme
En de grote is gevuld met chocolademousse, bokkepootjescreme en afgesmeerd met gewone botercrememix
ik heb ja gezegd en gevraagd of het een stapel mocht worden zodat ik dat een keer kon proberen ... we hebben geen prijs overlegt en ik zie het als een goede oeffening maar toch wil ik de kosten er zeker uit hebben ... wat vinden jullie een redelijke prijs ??
Groetjes Bianca
wel grappig jullie reakties

Deze taart voor mijn buurmeisje gemaakt en mijn vraag was eigenlijk wat zou ik er voor kunnen vragen ??? '
Mijn buurvrouw vroeg nadat ze mijn taarten op ambers verjaardag had gezien of ik ook 2 voor haar wou maken de ene gevuld met aarbeienmousse en aardbeienvlaaivulling afgesmeerd met aarbeienbotercreme
En de grote is gevuld met chocolademousse, bokkepootjescreme en afgesmeerd met gewone botercrememix
ik heb ja gezegd en gevraagd of het een stapel mocht worden zodat ik dat een keer kon proberen ... we hebben geen prijs overlegt en ik zie het als een goede oeffening maar toch wil ik de kosten er zeker uit hebben ... wat vinden jullie een redelijke prijs ??
Groetjes Bianca
Hij is mooi! En het randje doet het goed
. Leuk om lekekr veel te oefenen zo. En de prijs lijkt mij ook erg lastig ... Heb je het er al met de buuf over gehad?
En wanneer ga je weer naar de IKEA, ik wil ook zon bord!

En wanneer ga je weer naar de IKEA, ik wil ook zon bord!

Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)
Ze weet dat de ingredienten
niet goedkoop zijn hoor !! denkt niet dat het met een tientje klaar is maar ik zit zelf zo te twijfelen ..
ik ga 35 euro vragen (dan heb ik de onkosten er uit) ... en als ze dan nog een keer een taart wil dan overleg ik dat van te voren ..
t is wel lastig hoor als je een hoger bedrag af spreekt van te voren dan verwachten ze ook veel he
ik ga 35 euro vragen (dan heb ik de onkosten er uit) ... en als ze dan nog een keer een taart wil dan overleg ik dat van te voren ..
t is wel lastig hoor als je een hoger bedrag af spreekt van te voren dan verwachten ze ook veel he

Laatst gewijzigd door bianca op do nov 25, 2010 11:25 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ze weet dat de ingredienten
mamawanda schreef:
vertel er ajb wel bij dat je nu enkel onkosten heb gerekend! Want 35 euro is eigenlijk veel en veel te weinig voor een taart van dit formaat en voor een taart die zo profi is als deze.
bloos

hij is goed in de smaak gevallen, lang niet op gekomen trouwens ( je kunt echt wel veel stukken snijden uit zo'n taart zeg)
maar t meisje was er blij mee en ik heb een keer een stapel geoefend