Op deze manier wordt het echt een 'volwassen' taart. Ben benieuwd naar het geheel, maar verwacht niets anders dan schitterend natuurlijk! Wat we van je gewnd zijn
Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
mooi! enige puntje dat ik kan ontdekken zijn de zwarte lijntje, die lijken "geschetst" en zouden wat duidelijker kunnen. Maar dat is ook echt het enige en nieteens opvallend.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Hopenlijk vind je het goed als ik mijn heerlijke mening geef over alles wat ik van je gezien hebt.
Ik vind je plaatjes heel mooi en strak (deze is echt erg origineel). Je doet de randjes met een penseel en zwarte kleurstof en daardoor vind ik het er minder netjes uitzien en een beetje viezig. Bij dit plaatje vind ik het randje wel goed werken, maar bijvoorbeeld bij je Bumba figuurtjes zou ik een strakker randje mooier vinden en dat vlekt dan ook minder op de andere kleuren. Mocht je de financieele middelen hebben investeer dan eens in een sugercraftgun.
euhm, jep, waarschijnlijk doe ik dat ook wel.
Kan ik daarmee met marsepein werken?
Euhm, zo lang doe ik het nog niet hé. Misschien wel leuk als kerstkado
Ik vind m mooi Roetje. Het ziet er 'getekend' uit, snap je wat ik bedoel? Leuk dat je er zo mee bezig bent! ( En hoe is het verder met je? Laat je ons nog eens iets weten? )
Mama van Bas ( oktober 2008 ) en Nina ( december 2010 )
Twitter; @mariskavangilst