Vandaag maar liefst 2 tafels gedaan. Eentje was een kraamtafel voor een jongetje. Ik kende de opdrachtgevers niet. Ze waren er blij mee en de tafel was een groot succes.
en vandaag vierden we alvast Zoya's verjaardag. Als echte 1 jarige diva, natuurlijk een roze divatafel:
Echt geweldig leuk. Super.
Hoe heet dat jongetje nou? Jam? Of zie ik dat verkeerd.
Wat leuk dat je gewoon al voor onbekende opdrachtgevers een tafel mag maken. Geeft je wel een goed gevoel of niet?
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Mooi! Wat leuk toch, die tafels die je steeds maakt. Zo te zien kun je al je creativiteit erin kwijt. Ik vind je site er ook super uitzien trouwens! Krijg je al veel klanten? Voor mijn idee heb je al vaak opdrachten. Super voor je!
Mama van Bas ( oktober 2008 ) en Nina ( december 2010 )
Twitter; @mariskavangilst
De kraamtafel was voor een jongetje dat Sam heet. De letters zijn van het geboortekaartje afgehaald. Was idd wel heel leuk om te doen voor hen ja. Ik krijg idd al wat meer opdrachten maar allemaal nog voor bekenden, behalve deze kraamtafel dan. 21 dec staat de volgende op de lijst dus daar ga ik nu snel mee aan de slag. Een 40 jarig huwelijk, de kaart is rood met witte bloemen en sterren. Ik denk dat het thema dus rood/wit/kerst gaat worden!
Oh Gabi, ik zit echt met open mond te kijken. Wat superleuk ziet dit eruit zeg! Ik ga het echt onthouden, als we nog eens een leuke gelegenheid hebben......... dan weet ik je te vinden.
Groetjes Jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (28), Orland (25) en Melvin (23)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)