Zou dat kunnen?

Moderator: Chantal

Plaats reactie
roetje

Zou dat kunnen?

Bericht door roetje »

J is nogal allergisch aangelegd, nu heb ik recept voor pannekoeken zonder melk (met soja) en ei, dat ze dolgraag eet.
Maar ze wil natuurlijk wél bumba taart. De fondant die ik heb mag ze hebben. Zou het lukken om een pannekoekentaart te maken en die te bekleden met fondant? (lees een bumba -hoedje voor haar apart van te maken?)
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

ik zou het gewoon proberen! maar of het lekker is.. pannenkoek met fondant, dat weet ik niet :D
en cake kun je toch ook maken zonder melk en ei? dat is wel makkelijker bekleden denk ik!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
roetje

Bericht door roetje »

ja weet ik, maar dat vind mijn jufrouwtje wel niet lekker hé :) (hoezo karakter ;) )
Net daarom dat ik dacht aan pannekoeken, die vind ze wél super. Als bekleden niet lukt, leg ik gewoon puzelfiguurtje op paar pannekoeken of zo.
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS

Bericht door JasmijnLinde »

Je kunt pannekoeken ook bakken zonder melk (of soja) maar met water. Deed mijn moeder vroeger altijd. Smaakt echt prima.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
roetje

Bericht door roetje »

hier gaat soja dus gewoon goed, dus krijgt ze op diie manier soja (wat ze zo niet lekker vind) wel binnen.
Hier is het gewoon mix (waar verschillende soorten bloem en wijsteenpoeder) inzit, mengen met sojamelk, (gaat ook met rijstemelk, bruiswater, maar met soja vind zij lekkerste- en bakt ook makkelijkste)
Plaats reactie