prinsessentaart, vraagjes

Moderator: Chantal

Plaats reactie
muppet
J&J HAWAII

prinsessentaart, vraagjes

Bericht door muppet »

Anouk wil voor haar verjaardag graag een prinsessentaart. Heb je daar echt die speciale vorm voor nodig? Of kan dat ook met een blanda of een tulbandvorm? Zo'n pinpoppetje is denk ik het handigst of niet? Barbie heb ik ook niet, dus ik moet 1 van de 2 toch kopen.
Nog meer dingen die ik moet weten/hebben/rekening mee moet houden?
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Gast

Bericht door Gast »

Tip: Leg de lat wat minder hoog, je hebt al genoeg aan je hoofd. Laat een paar prinsessen op een Hema-taart printen en klááááár!
muppet
J&J HAWAII

Bericht door muppet »

Ilja schreef:Tip: Leg de lat wat minder hoog, je hebt al genoeg aan je hoofd. Laat een paar prinsessen op een Hema-taart printen en klááááár!
ja maar, ja maar, ja maar, als ik dit nou leuk en ontspannend vind... En ik kan hem het weekend al bakken en vullen en dan in de diepvries...

Gast

Bericht door Gast »

muppet schreef:
Ilja schreef:Tip: Leg de lat wat minder hoog, je hebt al genoeg aan je hoofd. Laat een paar prinsessen op een Hema-taart printen en klááááár!
ja maar, ja maar, ja maar, als ik dit nou leuk en ontspannend vind... En ik kan hem het weekend al bakken en vullen en dan in de diepvries...
Ja dat begrijp ik wel, maar omdat ik zoveel berichtjes van je lees dat je het allemaal niet zo trekt enzo dacht ik "Laat ik eens een maak-het-jezelf-makkelijk-tip" geven, snap je?
muppet
J&J HAWAII

Bericht door muppet »

Ilja schreef:
muppet schreef:
Ja dat begrijp ik wel, maar omdat ik zoveel berichtjes van je lees dat je het allemaal niet zo trekt enzo dacht ik "Laat ik eens een maak-het-jezelf-makkelijk-tip" geven, snap je?
ja, ik snap jou ook en als het echt niet gaat dan bak ik iets makkelijkers.

Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

bedenk wel even dat het een hoge taart is! als je hem in wilt vriezen.. ga even meten of het wel in de vriezer past!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Plaats reactie