Stained glass cookies - nu echt mooi gelukt
Moderator: Chantal
-
Hanne
-
Jeanet
-
Sinder
-
Jeanet
Wij hebben ze gisteren gebakken. Ipv de zuurtjes heb ik napoleonnetjes gebruikt (meerdere kleuren in een zak, de rode gebruikt). Het was wel even zoeken naar de juiste oven-temperatuur en baktijd. dus de eerste lading liep uit en werd te bruin. De tweede lading werd mooier. Uiteindelijk niet in de kerstboom gehangen, vriendinnetje een lading mee naar huis en de rest opgegeten. We doen deze week nog wel een poging. De kinderen vonden het erg leuk, dus bedankt voor het recept!
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
ik zie dat ik nog niet eens gereageerd heb!
ze zijn echt super hoor, alsof je ze uit een of andere luxe winkel hebt.
maar.. volgens mij is het helemaal niet lekker, zo'n hard zuurtje in je koekje. of wel?
het ziet er in ieder geval wel erg mooi uit
ze zijn echt super hoor, alsof je ze uit een of andere luxe winkel hebt.
maar.. volgens mij is het helemaal niet lekker, zo'n hard zuurtje in je koekje. of wel?
het ziet er in ieder geval wel erg mooi uit
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
-
Jeanet
Bak de koekjes op de bakplaat 7 min. neem de bakplaat uit de oven en leg in de ster in het midden 2 zuurtjes met contrasterende kleur. Schuif de bakplaat weer in de oven en laat de koekjes nog 3-5 min. bakken tot de zuurtjes zijn gesmolten en uitgelopen.
http://www.smulweb.nl/700616/koken/rece ... od-koekjes
http://www.smulweb.nl/700616/koken/rece ... od-koekjes
-
Anja
-
Cindy
Ook ik ben gisteren aan de slag gegaan, hoor. Ze zagen er bij jou zo leuk uit, dat wilde ik ook! Samen met Michelle en vriendinnetje hebben we hard gewerkt, want ik vond het best veel werk (zeker ook omdat de dames halverwege liever het raam gingen beschilderen
).
De koekjes zijn leuk gelukt en ook lekker. Ik heb de rode ballen van Napoleon gebruikt. Jammer was dat ik niet zulke mooie uitstekers heb als jij, dus hoewel ze leuk en lekker zijn, zijn ze zeker niet prachtig of het showen waard.
Bedankt voor de inspiratie, want ik ga ze zeker vaker maken!
De koekjes zijn leuk gelukt en ook lekker. Ik heb de rode ballen van Napoleon gebruikt. Jammer was dat ik niet zulke mooie uitstekers heb als jij, dus hoewel ze leuk en lekker zijn, zijn ze zeker niet prachtig of het showen waard.
Bedankt voor de inspiratie, want ik ga ze zeker vaker maken!