voor me kleinste sgatje

Moderator: Chantal

Plaats reactie
mies-noe

voor me kleinste sgatje

Bericht door mies-noe »

hier de taart die ik gemaakt heb voor me sgatje die mrg zn 1e verjaardag mag vieren(is wel pas de 24ste jarig officieel)ben er best tevree mee!!
wat vinden jullie ervan??

(tis trouwens een chipolata taart)

http://fotopocket.nl/view.php?friendly= ... rdagstaart
Vermanen

Bericht door Vermanen »

Leuk!
Sinder

Bericht door Sinder »

ja, fleurig!
EskilE

Bericht door EskilE »

mooi!!

Ik zal niet in nld zijn op zijn verjaardag, dus nu vast van harte!
Mireille
J&J SANTORINI

Bericht door Mireille »

Wat een kunstwerk! Mooi!
Groetjes, Mireille
Moeder van Morgan (13) en Gwyneth (10)
Suzanne

Bericht door Suzanne »

leuk maar waarom heb je zwart als basis gebruikt? had ik iets kleurrijker gemaakt.
Hanne

Bericht door Hanne »

jij hebt echt een eigen stijl met taarten ontwikkeld. ik vind het leuk.
AnjaR

Bericht door AnjaR »

Mooie taart, heb er echt een tijd naar gekeken, er was genoeg te zien. Waar heb je de foto laten maken, of hoe heb je hem gemaakt. Misschien voor iedereen hier gesneden koek/taart, maar ik kom pas net kijken in taartenland ;-) .
Hermien
J&J SANTORINI

Bericht door Hermien »

gaaaaaaaaf!!
Mamma van Wouter 03-12-2002, Heinrike 11-03-2005 en Janiek 14-9-2010
mies-noe

Bericht door mies-noe »

waarom ik zwart als basis kleur heb gedaan,omdat alle extra dingetjes als zo gekleurd zijn,als de taart dan ook nog eens gekleurd zou zijn.
lijkt mij dat de versiersels dan niet zo opvallen dat als ze nu doen..

en thanx voor de complimntejs

en waar ik die fotos laat afdrukken...

op de site gefeliciteerd.nl
Jeanet

Re: voor me kleinste sgatje

Bericht door Jeanet »

mies-noe schreef:hier de taart die ik gemaakt heb voor me sgatje die mrg zn 1e verjaardag mag vieren(is wel pas de 24ste jarig officieel)ben er best tevree mee!!
wat vinden jullie ervan??

(tis trouwens een chipolata taart)

http://fotopocket.nl/view.php?friendly= ... rdagstaart
Mag ik iets anders opmerken...
Ik heb het draadje al meerdere keren geopend en weer gesloten..
Ik stoor me eigenlijk gewoon aan je taal gebruik.
Iedereen maakt wel eens fouten en ik zeker omdat ik licht dyslectisch ben, maar het sgatje, me, mrg, zn, tevre en dat soort dingen storen me gewoon. Of ben ik daar nu de enige in?
Emmy

Bericht door Emmy »

Nee Jeanet, daar ben je niet de enige in en daar is al vele malen vaker wat van gezegd. Gelukkig heeft Mies zich niet weg laten jagen. :wink:
Jeanet

Bericht door Jeanet »

oh maar het is helemaal niet mijn bedoeling om iemand weg te jagen hoor.
Emmy

Bericht door Emmy »

Jeanet schreef:oh maar het is helemaal niet mijn bedoeling om iemand weg te jagen hoor.
Nee, dat begrijp ik wel hoor, maar Mies heeft al het een en ander over zich heen gekregen in het verleden, vandaar mijn opmerking.
Jeanet

Bericht door Jeanet »

dan begrijp ik eerlijk gezegd niet dat je dan nog steeds op dergelijke wijze berichten plaatst.

Ik heb het eerdere kennelijk gemist...
Emmy

Bericht door Emmy »

Jeanet schreef:dan begrijp ik eerlijk gezegd niet dat je dan nog steeds op dergelijke wijze berichten plaatst.

Ik heb het eerdere kennelijk gemist...
Tja, daar valt over te discussiëren inderdaad. Moet je je aanpassen aan de ander wat betreft je schrijfkunsten? Ik stoor me er overigens helemaal niet aan. Die discussie is hier al een aantal malen gevoerd.
Jeanet

Bericht door Jeanet »

Misschien kan ze niet anders.

maar is dat dan zo??
kan ze niet anders?
Ik heb de eerdere discussies kennelijk gemist.
Ik heb helemaal niet de bedoeling iemand onderuit te halen.
Ik geloof niet dat mijn opmerking valt in "iets onaardigs" zeggen...
Jeanet

Bericht door Jeanet »

Ik zie wat je bedoeld Co rina.
Ik houd er dan ook over op.
mies-noe

Bericht door mies-noe »

int verleden dacht ik echt what the f@ck is dit voor forum,dat iedereen wat te zeuren heeft op mn schrijfstijl,me woorden keus en ga zo maar door!

nu denk ik alleen,,,wil je t niet lezen,heb je er moeite mee, enz enz,,jou probleem,niet de mijne,,ik zeg en doe me ding,en heb je daar moeite mee,mij gehele zegen heb je,,ik laat mij niet meer weg jagen door klagers,want als ik ga klagen,,,oh oh oh,,dat kan ik het hele forum wel vullen,,ik neem iedereen zoals ie is,iedereen met zn leuke berichten,zn berichten waarvan ik denk,,wat is de cloe nu eigenlijk,wat hebben we aan deze info,enz enz!ik ga geen commentaar leveren op die dingen,iedereen heeft zn ding,iedereen is niet perfect,ik niet,jij niet,niemand niet!

ik ga lekker op oude voet verder,,en wie er problemen mee heeft,,lekker me berichten niet lezen,mij negeren,of je kapot ergeren aan me schrijfstijl..

neem mij zoals ik ben.,,ik doe dat ook bij een ieder van jullie,,ja toch!

dus..ja ik hou t bij sgatje..enz enz,,zoalang ik hier geen officele nette brief hoef te schrijven,hou ik het bij"irritante"schrijfstijl...

halleluja en AMEN
Gast

Bericht door Gast »

mies-noe schreef:int verleden dacht ik echt what the f@ck is dit voor
halleluja en AMEN
Afgezien van je schrijfstijl (waar ik me overigens niet aan stoor want als ik me stoor dan sla ik wel over) vind ik dat we het hier wel "netjes" mogen houden, taal zoals hierboven vind ik niet zo "des Jips"
Jeanet

Bericht door Jeanet »

Helemaal met je eens Il ja. en ook Co rina.
Angelique
J&J MALEDIVEN

Bericht door Angelique »

artcoco schreef:Kun je denken: jammer dan, voor die wegklikkers. Maar waarom dan nog wel de moeite doen om iets te plaatsen? Dan vind je het toch ook leuk als je "publiek" hebt? Waarom het niet makkelijk maken? (ik klik ook meestal niet op externe links om een foto te bekijken, wie weet waar ik terechtkom...).

Het komt erg onvolwassen op me over. Zo van: neem me maar zoals ik ben. Zo werkt het helaas niet. Je gooit je eigen ruiten in. En dan heb ik het niet alleen over een leuke taartfoto...
Nou weet je, ik zag de hoge kijkstand op dit berichtje en de reacties, en ik dacht, toch eens kijken want ik open berichtje idd om bovenstaande reden en vanwege haar avatar eigenlijk niet meer. Ook omdat ik vind dat Jip bestaat uit plaatsen én reageren.

Maar ik ben wel erg blij dat Miesje iig haar avatar weggehaald heeft. Fijn.

En taarten maken, dat kan je Mies!
:crazy:
mies-noe

Bericht door mies-noe »

me plaatje heb ik niet weg gehaalt,die is zomaar verdwenen,ik laat t zo,maar ik had m zelf echt niet weg gehaald hoor,ik vond t een leuk plaatje,en ja zoals ik al eerder gezegt heb.,mensen die m "niet jip"genoeg vonden,ordinair vonden of weet ik veel wat,tja,,wat ik moet daar dan op zeggen,hij staat tussen de plaatjes,zo zo on jip zal ie dan ook niet geweest zijn he,,er moet dan toch zo nasty tussen gezeten hebben als ik die m ertussen geplaats heeft!

meiden,denk maar wat jullie denken hoor,ik heb al geleerd,,ene oor in,,de andere kant er meteen weer uit,me berichtjes worden toch wel gezien,dat blijkt x op x weer,,dus tja!
Katje
J&J MAURITIUS

Bericht door Katje »

mies-noe schreef:me plaatje heb ik niet weg gehaalt,die is zomaar verdwenen,ik laat t zo,maar ik had m zelf echt niet weg gehaald hoor,ik vond t een leuk plaatje,en ja zoals ik al eerder gezegt heb.,mensen die m "niet jip"genoeg vonden,ordinair vonden of weet ik veel wat,tja,,wat ik moet daar dan op zeggen,hij staat tussen de plaatjes,zo zo on jip zal ie dan ook niet geweest zijn he,,er moet dan toch zo nasty tussen gezeten hebben als ik die m ertussen geplaats heeft!

meiden,denk maar wat jullie denken hoor,ik heb al geleerd,,ene oor in,,de andere kant er meteen weer uit,me berichtjes worden toch wel gezien,dat blijkt x op x weer,,dus tja!
ach
het ligt er maar aan welk doel je voor ogen hebt
Mink@ mv B. 23 jaar
jipirene
J&J SANTORINI

Bericht door jipirene »

Dames,

laat toch gaan. Ze provoceert jullie alleen maar. Negeren lijkt me de beste optie.

Irene
Amber 24, Josien 21, Dorith 20, Maureen 18, Babet 14
Pauline
J&J MALEDIVEN

Bericht door Pauline »

jipirene schreef:Dames,

laat toch gaan. Ze provoceert jullie alleen maar. Negeren lijkt me de beste optie.

Irene
... :)
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Angelique schreef:Nou weet je, ik zag de hoge kijkstand op dit berichtje en de reacties, en ik dacht, toch eens kijken want ik open berichtje idd om bovenstaande reden en vanwege haar avatar eigenlijk niet meer. Ook omdat ik vind dat Jip bestaat uit plaatsen én reageren.

Maar ik ben wel erg blij dat Miesje iig haar avatar weggehaald heeft. Fijn.

En taarten maken, dat kan je Mies!
Ik zal eerlijk zeggen dat ik soort van jaloers was op het aantal reacties :oops: :oops: Het is een hele mooie taart, maar zelfs de mooiste taarten krijgen vaak niet zoveel reacties...

Ik stoor me niet aan schrijfstijlen, ik weet nu zo onderhand wel wie mij wel en wie mij niet aanspreekt...

Mooie taart Mies, en gefeliciteerd met je zoontje!!!
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
mies-noe

Bericht door mies-noe »

diane..thanx....
Plaats reactie