wie bakken en freubelen vandaag?

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Suzanne

wie bakken en freubelen vandaag?

Bericht door Suzanne »

Wie is er vandaag ook een hele dag druk met bakken, vullen, bekleden?
Het idee dat ik niet alleen aan het freubelen ben...
Suzanne

Bericht door Suzanne »

hebben we allemaal wel eens toch?
ik moet nu eigenlijk ook niet komen kijken of er al iemand geantwoord heeft...
Marian
J&J TEXEL

Bericht door Marian »

Ja, ik ben ook aan het bakken. Morgen komen er vijf dames hier om hun eerste taart te vullen en te bekleden, dus ik ben de biscuits aan het bakken.

Vrijdag ga ik voor ons zelf aan de gang, probeer ik een mooie kersttaart te maken.
Marian, mama van Amber (11-08-03) Jasmijn (13-04-05) Rowan (06-04-07) en Marit (21-11-09)
Vermanen

Bericht door Vermanen »

Geld het ook als je een freubel aan het uitdenken bent in je hoofd? ;)
Sinder

Bericht door Sinder »

Ikkuh! Morgen een dessert table dus taart én cupcakes aan het maken. Voor donderdag 25 kerstpakketten maken incl cupcakes. Dusseh... druk? Mjah!
Jeanet

Bericht door Jeanet »

hihihi wat ga je maken????

ik moet nog een aantal taarten voor volgende week maar wil dat qua tijd wat uitstellen naar volgende week...(heb ze 30 dec nodig)
Vermanen

Bericht door Vermanen »

Ik ga freubelen voor het swappen, maar doe dat dan wel weer uit mijn hoofd.
Mon
J&J SANTORINI

Bericht door Mon »

Vanavond (zo meteen dus ;) ). Ik werk morgen voor het laatst met mijn baas samen. Dan heb ik vakantie en per 1-1 gaat hij naar een andere afdeling. Hij vindt mijn cakejes geweldig en ik vind mijn baas geweldig en ik vind het zo jammer dat hij weg gaat, dat ik hem trakteer op mijn cakejes. Dus ik ga zo nog even aan de freubel.
Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)
muppet
J&J HAWAII

Bericht door muppet »

ikke, voor woensdag, dan is Anouk jarig. Het kapsel voor de prinsessentaart heb ik. De cc zijn gister bij mijn moeder in de diepvries gegaan. Vanavond de 5 van soezendeeg bakken en de bovenkantjes van de cc afmaken en hopelijk alvast wat bloemen etc. voor de prinses maken.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Suzanne

Bericht door Suzanne »

ben een 18+ borstentaart aan het maken met een kersttintje. En heb sneeuw/ijsballen gemaakt voor de kinderen. vanavond gaat alles nog even in de vriezer tot vrijdag. had anders geen tijd meer.

mijn man is eerste kerstdag jarig en die wilde ik eens verrassen. vandaag moet hij het dus iedere keer melden als hij naar binnen komt.

dacht dat het heel lastig ging zijn maar viel erg mee. nog een uurtje voor de finishing touch.
Mijn schoonmoeder gaat het misschien niet zo op prijs stellen, een borstentaart met kerst, tot ze 'm proeft!
met chocoladetruffelvulling en kersen en slagroom.
Plaats reactie