Kerst, feyenoord, 50 jaar

Moderator: Chantal

Plaats reactie
diane76
J&J SANTORINI

Kerst, feyenoord, 50 jaar

Bericht door diane76 »

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Weer wat taartjes. (weer belabberde foto's, sorry...)

Feyenoord voor de buurjongen. De man voor een vader van een klasgenootje van Serena. De moeder breidt (hoe schrijf je dat?!) een leuke trui voor Serena, ik heb de taart gemaakt, een ruilhandeltje!

En dan twee Kersttaartjes, met dank aan Ilse voor de inspiratie!
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Ilse501
J&J HAWAII

Bericht door Ilse501 »

Zij zijn leuk geworden, je kersttaartjes!!
En de rest is ook mooi.

Ik ben ook benieuwd hoe je nou een mooie voetbaltaart maakt. Zal Ba stiaan volgend jaar wel willen hebben.
I l s e, mv B (03), J (04) & P (07)

Hoe dan ook, we redden het
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Heel leuk bedacht met zo'n kaarsje erin.

De bovenste twee taarten zijn super strak, maar niet mijn smaak.
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

De linker Kersttaart is donkergrijs... Paars en grijs krijg ik er nooit zo goed op. Die twee waren echt geweldig mooi geworden, valt niet echt op, op de foto. Jammer. De bovenste twee zijn ook niet mijn smaak, maargoed, klant is koning!

Ik heb een 6-kant en 5-kant uitsteker, dat maakt een voetbal taart sowieso een stuk makkelijker! Ik heb de 6-kant als stempel gebruikt en daar de zwarte 5-kant in gelegd. Het kwam niet precies uit, maar dat viel niet op. (volgens mij dan :wink: )

Ik neem wel altijd foto's op deze tafel. Eerst opruimen, dan de foto! Omdat de taarten toch steeds een andere kleur hebben dacht ik dat dat misschien het probleem was... Deze vakantie kan ik wel eens echt iets proberen om mooiere foto's te nemen. Bijv. witte vellen of een doek, heb ik al als tips gekregen.
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Plaats reactie