Moeder met kleine kinderen, wanneer taarten maken

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Annemarie

Moeder met kleine kinderen, wanneer taarten maken

Bericht door Annemarie »

Sommige hebben hier zo'n enorme taartenproductie. Maar wanneer maken jullie al die taarten. Als Linde wakker is vind ik het geen optie, ik houd er niet van om steeds uit mijn concentratie gehaald te worden. En als ik 's avonds begin wil ik het afmaken en dan wordt het al snel laat.
Sinder

Bericht door Sinder »

de meeste dingen doe ik 's avonds. Soms een biscuit of cc's bakken overdag. Keuken barricadeer ik ofzo. Ik wil geen kinderen erbij want dat schiet niet op!
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Bakken, vullen en afsmeren lukt wel als de kinderen op zijn. E nea zet ik dan even in zijn stoel met wat fruit oid. Decoreren doe ik als de kinderen op bed liggen of in het weekend als ML thuis is. Als ik echt veel te doen heb, wil hij ze nog wel eens mee nemen naar een speeltuin ofzo. Heerlijk, dan kan ik pas echt door werken!
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

ik doe eigenlijk alles waar femke bij is. chris gaat naar school natuurlijk. maar femke is al wat ouder.
als ik eerst even met haar ga spelen zet ik haar daarna achter een filmpje zonder schuldgevoel ;)
's avonds doe ik bijna nooit wat.
meestal maak ik de decoraties op woensdag, dan ben ik kindervrij.
en bakken ergens tussendoor, gelijk 2 of 3 taarten die de vriezer ingaan.

maar ze weten allebei dat als ik aan het taarten ben ik niet kan helpen. dan spreek ik een tijd met ze af of zet ik de kookwekker voor femke op 10 minuten of zo zodat ik nog even door kan gaan waar ik mee bezig ben.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Mieke

Bericht door Mieke »

Martine-mv-Lucas schreef:Ik bak de ene avond, vullen/afsmeren volgende dag als Eva slaapt, marsepein kleuren vaak al ruim van te voren of als de taart en de oven zit, en dan nog 1 avond decoreren
wzz.
Vullen doe ik ook wel eens tussendoor als de kids wel rondlopen, gaat prima.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Ik bedoelde inderdaad het bekleden, maar dat doen jullie dus ook allemaal liever zonder kinderen. Chantal pas had ik het met Thijs gedaan dat ging wel goed, maar Linde heeft nog niet echt de leeftijd van uurtje voor de TV. Ik had Thijs trouwens ook niet voor de TV gezet, het was de eerste keer dat hij het zag dus hij keek zijn ogen uit en zat te asen op kleine reststukjes.
Plaats reactie