Zien dat je hebt gereageerd
Zien dat je hebt gereageerd
Ik mis dus iets waardoor je kan zien dat je al gereageert hebt op een onderwerp. Is dat met dit forum mogelijk?
Volgens mij mist echt bijna iedereen deze optie het meest.
Helaas pindakaas. Gelukkig zijn we wel weer helemaal online. Volgens mij zijn we ook al weer redelijk compleet, op wat vakantievierders na.
Zou het helpen als we allemaal aan Messageboard een mailtje gaan sturen met dit punt als suggestie? Ik wil er wel een mailtje aan wagen...
Edit: op de FAQ lijst staat dit (ik verdiep me daar over een paar dagen in; nu eerst bedtijd):
Waarom is X onderdeel niet verkrijgbaar?
Deze software is geschreven door en met vergunning van de phpBB Groep. Indien je van mening bent dat een bepaalde module moet bijgevoegd worden bezoek dan de phpbb.com website en kijk wat de phpBB Groep te zeggen heeft. Stuur aub geen aanvragen naar de board op phpbb.com, de Groep gebruikt sourceforge om nieuwe ideen te ontwikkelen. Lees in de forums en kijk of er mischien reeds een module in uitwerking is en vol dan de uitgelegde procedure aldaar.
Helaas pindakaas. Gelukkig zijn we wel weer helemaal online. Volgens mij zijn we ook al weer redelijk compleet, op wat vakantievierders na.
Zou het helpen als we allemaal aan Messageboard een mailtje gaan sturen met dit punt als suggestie? Ik wil er wel een mailtje aan wagen...
Edit: op de FAQ lijst staat dit (ik verdiep me daar over een paar dagen in; nu eerst bedtijd):
Waarom is X onderdeel niet verkrijgbaar?
Deze software is geschreven door en met vergunning van de phpBB Groep. Indien je van mening bent dat een bepaalde module moet bijgevoegd worden bezoek dan de phpbb.com website en kijk wat de phpBB Groep te zeggen heeft. Stuur aub geen aanvragen naar de board op phpbb.com, de Groep gebruikt sourceforge om nieuwe ideen te ontwikkelen. Lees in de forums en kijk of er mischien reeds een module in uitwerking is en vol dan de uitgelegde procedure aldaar.
Die mis ik dus het meest ja....HeleenG schreef:Inderdaad die optie én een draadje naar het eerste ongelezen bericht laten springen; ik scroll en zoek me suf.Eliza schreef:Volgens mij mist echt bijna iedereen deze optie het meest.
Ik heb duidelijk mijn draai nog niet gevonden.
Naar het eerstvolgende ongelezen bericht...
Saskia 12-04-2005
Nienke 11-12-2006
Nienke 11-12-2006
dussss.....Eliza schreef: Waarom is X onderdeel niet verkrijgbaar?
uh? Wat staat daar? In Jip en Janneke taal

Mink@ mv B. 23 jaar
Ja dacht ik ook dusssss: ik verdiep me daar over een paar dagen in; nu eerst bedtijdKatje schreef:dussss.....Eliza schreef: Waarom is X onderdeel niet verkrijgbaar?
uh? Wat staat daar? In Jip en Janneke taal
Ja, die mis ik ook heel erg!!!lineke schreef:Die mis ik dus het meest ja....HeleenG schreef:Inderdaad die optie én een draadje naar het eerste ongelezen bericht laten springen; ik scroll en zoek me suf.Eliza schreef:Volgens mij mist echt bijna iedereen deze optie het meest.
Ik heb duidelijk mijn draai nog niet gevonden.
Naar het eerstvolgende ongelezen bericht...