Zien dat je hebt gereageerd

Hier kun je de forumregels vinden en je aanmelden voor de diverse subfora.
Plaats reactie
Suuz

Zien dat je hebt gereageerd

Bericht door Suuz »

Ik mis dus iets waardoor je kan zien dat je al gereageert hebt op een onderwerp. Is dat met dit forum mogelijk?
Mariska
J&J SANTORINI

Bericht door Mariska »

Ha, dat wilde ik net schrijven!
Mama van Bas ( oktober 2008 ) en Nina ( december 2010 )
Twitter; @mariskavangilst
J_udith
J&J HAWAII

Bericht door J_udith »

Dat is het enige wat ik echt mis. Voorlopig doe ik het maar met dat "bekijk eigen berichten" rechtsboven de forumindex als ik twijfel of ik nu wel of niet gereageerd heb.
Marieke

Bericht door Marieke »

Inderdaad die mis ik ook, vroeger zag je dan een puntje voor het onderwerp...
Ester
J&J SANTORINI

Bericht door Ester »

Marieke schreef:Inderdaad die mis ik ook, vroeger zag je dan een puntje voor het onderwerp...
oh, dat wist ik niet eens, handig zeg 8-[

(edit: wat doet deze smiley eigenlijk? Pas ie wel in mijn verhaal? ) :wink:
Ester, mama van twee jongens (5 en 1) en een meisje (3)
Eliza

Bericht door Eliza »

Volgens mij mist echt bijna iedereen deze optie het meest.
Helaas pindakaas. Gelukkig zijn we wel weer helemaal online. Volgens mij zijn we ook al weer redelijk compleet, op wat vakantievierders na.

Zou het helpen als we allemaal aan Messageboard een mailtje gaan sturen met dit punt als suggestie? Ik wil er wel een mailtje aan wagen...

Edit: op de FAQ lijst staat dit (ik verdiep me daar over een paar dagen in; nu eerst bedtijd):

Waarom is X onderdeel niet verkrijgbaar?
Deze software is geschreven door en met vergunning van de phpBB Groep. Indien je van mening bent dat een bepaalde module moet bijgevoegd worden bezoek dan de phpbb.com website en kijk wat de phpBB Groep te zeggen heeft. Stuur aub geen aanvragen naar de board op phpbb.com, de Groep gebruikt sourceforge om nieuwe ideen te ontwikkelen. Lees in de forums en kijk of er mischien reeds een module in uitwerking is en vol dan de uitgelegde procedure aldaar.
HeleenG
J&J TEXEL

Bericht door HeleenG »

Eliza schreef:Volgens mij mist echt bijna iedereen deze optie het meest.
Inderdaad die optie én een draadje naar het eerste ongelezen bericht laten springen; ik scroll en zoek me suf.

Ik heb duidelijk mijn draai nog niet gevonden :( .
H eleen, mv L 051001 en E 040903
lineke
J&J SANTORINI

Bericht door lineke »

HeleenG schreef:
Inderdaad die optie én een draadje naar het eerste ongelezen bericht laten springen; ik scroll en zoek me suf.

Die mis ik dus het meest ja....
Naar het eerstvolgende ongelezen bericht...
Saskia 12-04-2005
Nienke 11-12-2006
Katje
J&J MAURITIUS

Bericht door Katje »

Eliza schreef: Waarom is X onderdeel niet verkrijgbaar?
Deze software is geschreven door en met vergunning van de phpBB Groep. Indien je van mening bent dat een bepaalde module moet bijgevoegd worden bezoek dan de phpbb.com website en kijk wat de phpBB Groep te zeggen heeft. Stuur aub geen aanvragen naar de board op phpbb.com, de Groep gebruikt sourceforge om nieuwe ideen te ontwikkelen. Lees in de forums en kijk of er mischien reeds een module in uitwerking is en vol dan de uitgelegde procedure aldaar.
dussss.....

uh? Wat staat daar? In Jip en Janneke taal :-s
Mink@ mv B. 23 jaar
Eliza

Bericht door Eliza »

Katje schreef:
Eliza schreef: Waarom is X onderdeel niet verkrijgbaar?
dussss.....

uh? Wat staat daar? In Jip en Janneke taal :-s
Ja dacht ik ook dusssss: ik verdiep me daar over een paar dagen in; nu eerst bedtijd
Marieke

Bericht door Marieke »

lineke schreef:
HeleenG schreef:

Die mis ik dus het meest ja....
Naar het eerstvolgende ongelezen bericht...
Ja, die mis ik ook heel erg!!!
Plaats reactie