Poeh 't was zo veel werk
Moderator: Chantal
Poeh 't was zo veel werk
dat ik het even moet delen met mensen die er net zo veel om geven als ik. De taart hoeft pas eind januari af, dus het eind resultaat laat nog even op zich wachten.

- mAmArianne
- J&J SANTORINI
-
- J&J MAURITIUS
Van jouw vind ik dat een extra groot compliment. Ben zelf ook benieuwd naar het eindresultaat. Ik ga met twee kleuren werken.mamawanda schreef:Hij is echt lief.
Maar ook heel strak gemaakt.
Ik ben ook erg benieuwd naar het eindresultaat!!
't Is pas mijn tweede puzzelplaatje dus het is voor mij nog een beetje zoeken hoe dingen gaan. Ik krijg het wel benauwd als mensen denken dat ik hem niet op de taart zal krijgen. Hij ligt nu in de vriezer, zal goed komen toch. Verder werk ik nu met een aardappelschilmes en ik wil preciezer kunnen werken, dus op zoek naar een fijn mesje. En wat ik ook lastig vind is dat fondant zo snel hard wordt, denk wel dat je daar iets preciezer de vormen mee uit kunt snijden dan met marsepein (ik werk met beide door elkaar).
Deze taart is voor mijn nichtje, ze wordt 1 en het plaatje is van haar geboortekaartje. Voor de dochter van een vriendin ga ik deze maand ook nog een mooiste visje van de zee taart maken. Lijkt mij ook een zeer leuk thema om mee te werken.