Moderator: Chantal
Ik kan me voorstellen dat het een enorm werk is geweest. Maar je hebt er wel een hele mooie taart van gemaakt, super!diane76 schreef: Jeetje, wat een werk zeg, al die huizen uitsnijden....
Ik heb ze op internet gevonden. een mazzeltje want heel taartbakkend Nederland was ernaar op zoek! Deze werden bij het Kruidvat verkocht, maar zijn uit het assortiment. Je mag ze wel lenen hoorbianca schreef:Mooi zeg !! ik zag ook een mooie hollandse taart ergens met de onderste laag ook bekleed met huisjes ... waar heb je die stempels vandaan ? (o jee wil ik dat wel weten)
Groetjes Bianca
Nou, inderdaad. Echt niet slim om een taart in zo'n magazine te zetten waarvan de materialen uit de handel zijn. Ik had echt een gelukje! Eigenlijk had ik al wat anders verzonnen en toen surfde ik er zo tegenaan. Ik vond het toch wel leuk. Ook leuke voor andere taarten met een Hollands thema.artcoco schreef:Ja, dat had ik al meegekregen en daarom kende ik dit huisjestaartje al. Wat goed dat je ze hebt. Vind hem echt supergaaf.diane76 schreef:een mazzeltje want heel taartbakkend Nederland was ernaar op zoek!
En wat een blunder ook van de Mjam, zet je een taart erin, die vervolgens niet te maken valt. Ze zouden toch overleg met dat soort materialen-leveranciers moeten hebben?!
Normaal met zo'n plastic mesje, maar voor deze taart heb ik een echt mesje aangeschaft.Annemarie schreef:Echt een kunstwerkje.
Waar snij jij mee uit?
Ja, heb je nog meer tips? En heb jij bij dit mesje ook nog losse opzet stukjes gekocht?diane76 schreef:Hihihi, Annemarie... Ben je aan het inventariseren wat fijne tooltjes zijn![]()
Ik zag je vraag ook bij de Diego-taart staan
Ik heb alleen dit mesje gekocht, dat zitten twee opzetmesjes bij. Leek me om te proberen wel voldoende. Nu even kijken hoe snel het mesje bot wordt...Annemarie schreef:Ja, heb je nog meer tips? En heb jij bij dit mesje ook nog losse opzet stukjes gekocht?diane76 schreef:Hihihi, Annemarie... Ben je aan het inventariseren wat fijne tooltjes zijn![]()
Ik zag je vraag ook bij de Diego-taart staan
Ik snap nog steeds niet waar je de tijd vandaan haalt. Ik ga maar voor Wanda's tip, best vaak een uurtje.