Bridge

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Mon
J&J SANTORINI

Bridge

Bericht door Mon »

En dan dus dat spel ;). Wat onwijs moeilijk om zo'n soort taart te bedenken en maken. Komt nog bij dat ik de hele week ziek was, vandaag weer een beetje in het land der levenden en morgenvroeg moet ie klaar zijn. JW net geopereerd is (nou ja, knip knip heeft gehad) en dus ook lekker bezig is, vandaag dus totaal geen tijd, alles vanavond moeten doen :( .

Het is voor mijn vader, dus die vindt alles wat ik maak mooi, das wel weer fijn :wink: :lol:

En ik houd er niet van om met zwart te werken, wat een prutzooi, wat een kleeftroep (zie die de 62 :? ) . Iemand tips daarvoor?

Maar goed, dit is em geworden. Hopelijk smaakt hij lekker morgenavond.

Afbeelding
Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)
Gast

Bericht door Gast »

Ik vind hem mooi! Ik zie dan ook niets aan de 62, wat moet ik zien dan?
bianca

OE

Bericht door bianca »

Mooi strak moniek !!

Hij is mooi geworden de kleuren zijn ook echt bridgerig :lol:

Waar heb je hem mee gevuld ?

groetjes Bianca
Mon
J&J SANTORINI

Bericht door Mon »

Bianca, jij noemt precies de dingen waar ik wél content mee ben :wink: :lol: . Mis jij niet de dobbelsteen :wink: :wink:

Hij is gevuld met vanilleyoghurt met klopfix en aarbeienvlaaivulling (aarbei en vanille leek me een prima combi voor morgen :)

Cil, zwart blijft direct plakken en geeft vieze vlekken als je het er weer af haalt. Om de 6 zit zo'n vieze vlek en de cijfers zijn scheef.
Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)
Jeanet

Bericht door Jeanet »

knap hoor.....ik hoor wel een crisco als het plakt...misschien dat proberen...maar zwart is ook een rot kleur.

erg mooi!!!
jikke
J&J MALEDIVEN

Bericht door jikke »

erg mooi. ik heb het probleem met blauw (gebruik niet vaak zwart dus daarbij nog niet gehad)
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Cindy

Bericht door Cindy »

Hij is leuk! Zeker de onderlaag is mooi strak.

Moet wel zeggen dat ik eigenlijk nooit problemen heb met zwart...
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Ik vind 'm hartstikke mooi! Leuk de kaarten met de 'kleuren', heb je uitstekers?

Weet wat ik meestal doe met zwart als het kleeft: halve bussen peodersuiker er dooheen!
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Mon
J&J SANTORINI

Bericht door Mon »

Diane, volledig ,met de hand gemaakt, zijn hier uitstekers voor (jaja, weer hetzelfde als met de Dora cc's, daar heb ik inmiddels wel een uitsteker voor ;) ).

Wanda, ik gebruik altijd fondant, marsepein en ik klikken niet zo :roll: . En ik heb het zwart gekocht; zwarte fondant maken gaat volgens mij heel erg moeilijk, heb ik wel eens gelezen. Verder dan donkergrijs is haast niet te doen (klopt dat?).

Ik had de letters ook vooruit gemaakt. Ik ze in de koelkast bewaard. Maar ik heb het ook wel eens buiten de koelkast bewaard, maar daar werd het niet heel erg anders van. En water hoef ik bij zwart zeker niet te gebruiken, dat is van zichzelf al heel waterig en plakt dus direct vast. Zowel vooruit gemaakt, in of buiten de koelkast.

Het is trouwens fondant van Funcakes, maakt het ook nog verschik per merk??
Plaats reactie