cupcakes vullen

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Sandra
J&J SANTORINI

cupcakes vullen

Bericht door Sandra »

Hoe en waarmee vullen jullie cupcakes?

Mij leek het lekker om er wat jam in te doen, een beetje botercrème en dan marsepein/fondant; of zou dat te machtig worden?
S@ndra mv R ick (28-9-2001), I ris (23-12-2003) & J urn (22-12-2006)
Mon
J&J SANTORINI

Bericht door Mon »

Ook even een vraagje hoor (vind je niet erg hopelijk).
Kan je ook een stukje caramel in de cc mix doen, voor het bakken? Of gaat dat niet goed komen?
Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)
Mon
J&J SANTORINI

Bericht door Mon »

mamawanda schreef:
Mon schreef:Ook even een vraagje hoor (vind je niet erg hopelijk).
Kan je ook een stukje caramel in de cc mix doen, voor het bakken? Of gaat dat niet goed komen?
uitproberen! Klinkt iig erg lekker

Zou wel moeten kunnen.
IN de stroopwafelcake-mix zitten ook kleine bolletjes caramel/stroop.
Lijkt mij ook heerlijk, maar steeds als ik CC's maakte had ik het niet in huis. Nu heb ik het in huis gehaald, dus ik ga het idd eens uitproberen.
Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)
Sinder

Bericht door Sinder »

ja joh doen! Meestal doe ik het ook niet, tenzij ik een speciale cupcake maak. Zo had ik voor de restaurtantopdracht tiramisu cupcakes. Die heb ik zo gemaakt:
de cupcakemix met een paar scheppen cacao en oploskoffie gemaakt en gebakken. Toen ze meteen uit de oven kwamen, in het midden ingedrukt met een borrelglaasje. Laten afkoelen. Het middenstuk bestreken met marsala wijn. Toen een mengsel van mascarpone, vanillearoma en suiker erop gedaan en toen nog een toef slagroom. LEKKER!!!!
Sinder

Bericht door Sinder »

LEKKER!!!! :lol:
EskilE

Bericht door EskilE »

Ow, wat een heerlijke dingen verzin jij toch Gaby!!

Ik proef het haast als ik het lees... maar het past helaas niet helemaal in mijn dieetplannen vrees ik.
Hanne

Bericht door Hanne »

ik zit te kwijlen. ik ga jouw recept maken. ik wil gewoon maar 6 cupcakes maken. hoeveel cacaopoeder en hoeveel oploskoffie moet er dan door?
Sinder

Bericht door Sinder »

hihi Hanne, ik ben niet van de hoeveelheden, je weet toch?? Ik gok een theelepel van ieder.
Hanne

Bericht door Hanne »

Sinder schreef:hihi Hanne, ik ben niet van de hoeveelheden, je weet toch?? Ik gok een theelepel van ieder.
dat betekent dat je talent hebt. echte koks doen het uit de losse hand.
ik als rain woman ga voor de theelepeltjes :wink: :twisted:
maar dat heerlijke recept ga ik zeker maken. ik zit me nu al te verheugen.
Sinder

Bericht door Sinder »

hahaha nou het is echt niet helemaal van mezelf hoor, geinspipikt van internet en mijn eigen twist aangegeven.
J0p1e
J&J SANTORINI

Bericht door J0p1e »

Dat klinkt als een verrukkelijk recept, die tiramisu cupcakes. mmmmm :P
J0p1e, mama van Fl00r (18-01-2006) en W@lt (07-01-2008)
Sandra
J&J SANTORINI

Bericht door Sandra »

Sinder schreef:ja joh doen! Meestal doe ik het ook niet, tenzij ik een speciale cupcake maak. Zo had ik voor de restaurtantopdracht tiramisu cupcakes. Die heb ik zo gemaakt:
de cupcakemix met een paar scheppen cacao en oploskoffie gemaakt en gebakken. Toen ze meteen uit de oven kwamen, in het midden ingedrukt met een borrelglaasje. Laten afkoelen. Het middenstuk bestreken met marsala wijn. Toen een mengsel van mascarpone, vanillearoma en suiker erop gedaan en toen nog een toef slagroom. LEKKER!!!!
Lijkt me zalig! Ik krijg alleen migraine van chocolade, en ja da's niet leuk want ik vind het wèl lekker... :(
Ik ga écht geen cupcakes maken die ik zelf niet kan eten... :wink: Alhoewel mijn diëtiste daar vast anders over zal denken.... :?
S@ndra mv R ick (28-9-2001), I ris (23-12-2003) & J urn (22-12-2006)
Plaats reactie