cupcakes vullen
Moderator: Chantal
cupcakes vullen
Hoe en waarmee vullen jullie cupcakes?
Mij leek het lekker om er wat jam in te doen, een beetje botercrème en dan marsepein/fondant; of zou dat te machtig worden?
Mij leek het lekker om er wat jam in te doen, een beetje botercrème en dan marsepein/fondant; of zou dat te machtig worden?
S@ndra mv R ick (28-9-2001), I ris (23-12-2003) & J urn (22-12-2006)
Lijkt mij ook heerlijk, maar steeds als ik CC's maakte had ik het niet in huis. Nu heb ik het in huis gehaald, dus ik ga het idd eens uitproberen.mamawanda schreef:uitproberen! Klinkt iig erg lekkerMon schreef:Ook even een vraagje hoor (vind je niet erg hopelijk).
Kan je ook een stukje caramel in de cc mix doen, voor het bakken? Of gaat dat niet goed komen?
Zou wel moeten kunnen.
IN de stroopwafelcake-mix zitten ook kleine bolletjes caramel/stroop.
Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)
ja joh doen! Meestal doe ik het ook niet, tenzij ik een speciale cupcake maak. Zo had ik voor de restaurtantopdracht tiramisu cupcakes. Die heb ik zo gemaakt:
de cupcakemix met een paar scheppen cacao en oploskoffie gemaakt en gebakken. Toen ze meteen uit de oven kwamen, in het midden ingedrukt met een borrelglaasje. Laten afkoelen. Het middenstuk bestreken met marsala wijn. Toen een mengsel van mascarpone, vanillearoma en suiker erop gedaan en toen nog een toef slagroom. LEKKER!!!!
de cupcakemix met een paar scheppen cacao en oploskoffie gemaakt en gebakken. Toen ze meteen uit de oven kwamen, in het midden ingedrukt met een borrelglaasje. Laten afkoelen. Het middenstuk bestreken met marsala wijn. Toen een mengsel van mascarpone, vanillearoma en suiker erop gedaan en toen nog een toef slagroom. LEKKER!!!!
Lijkt me zalig! Ik krijg alleen migraine van chocolade, en ja da's niet leuk want ik vind het wèl lekker...Sinder schreef:ja joh doen! Meestal doe ik het ook niet, tenzij ik een speciale cupcake maak. Zo had ik voor de restaurtantopdracht tiramisu cupcakes. Die heb ik zo gemaakt:

Ik ga écht geen cupcakes maken die ik zelf niet kan eten...

S@ndra mv R ick (28-9-2001), I ris (23-12-2003) & J urn (22-12-2006)